Utro

308 21 2
                                    

Kantina er bråkete som alltid og alle holder på med sitt eget. Jeg sitter og pirker i maten. Trax og Lucas sitter og diskuterer, tror de diskuterer hvilket fotballlag som er best. Emily er syk.

"Clov.." Jeg snur meg, der står Jonas.

Jeg vender han ryggen og blir veldig opptatt av maten min. Den ser så interessant ut..

"Clov, la meg forklare."

Jeg stikker gaffelen i maten og stapper noen salatblader i munnen.

"Du må ikke tro at jeg hater deg!" Han hever stemmen enda mer.

Jeg snur meg og ser på han med et drepende blikk. Jeg reiser meg opp foran han.

"Du gir blanke faen i meg! Så slutt og latt som du bryr deg uansett! For det gjør du ikke. Og en ting til alle jenter i denne kantina! Denne gutten er en mannehore!" Sier jeg og peker på Jonas. Alle stirrer på Jonas før det kommer en hetebølge av hvisking.

Jeg tar med meg sekken, mobilen og bøkene og går ut av kantina. Jonas vet jeg ikke hvordan det går med, men jeg kunne ikke brydd meg mindre.

~~~~~~~~~

Jeg dro opp husnøklene og låste og døra. Ingen var hjemme så jeg hadde hele huset for meg selv. Jeg låste døra og lå fra meg nøklene på kommoden i gangen.

Det hadde vært syyyykt deilig med en god varm dusj. Jeg legger fra meg sekken i gangen og løper opp trappa til badet. Inne på badet skrur jeg på dusjen og kler av meg klærne.

Vannet har begynt og bli varmt, jeg trår inn i dusjen og nytter det varme vannet..

Lucas POV
Jeg gikk bortover veien til Clov sitt hus. Tenker meg og besøke henne og ta igjen de tapte åra. Jeg løper over gresset og bort brannstigen utenfor vinduet til Clov. Jeg klatrer opp stigen og åpnet vinduet. Hun var ikke her inne. Jeg gikk ut av rommet hennes og ut i gangen. Fra badet hørte jeg vann renne. Døra sto på gløtt, jeg kikket inn og så Clov stå i dusjen. Hun var så pen. Med de formene og det pene ansiktet.

Jeg gikk inn på badet og lukket døren bak meg. Fort som lynet snudde Clov seg og så på meg.

Jeg smilte til henne når hun så meg. Hun nølte litt men smilte allikavel. Hun kom ut av dusjen tok et håndkle rundt kroppen sin.

"Hvordan kom du deg inn?" Spør hun og smiler. Jeg hinter til rommet hennes, hun skjønner med en gang at jeg brukte vinduet.

Hun kler på seg og vi går ned i stua og finner oss noe og spise før vi slenger oss på sofaen og ser på en film som går på TV.

~~~~~~~~~~~

Inngangsdøra går opp og inn kommer Trax. Jepp, han har fått husnøkkel allerede. Han kommer inn i stua og ser at jeg og Lucas sitter sammen i sofaen.

"Hva faen gjør dere to her?" Spør Trax sint.
Jeg reiser meg opp og går mot han. Han ser skeptisk på meg.

"Vi har bare sett på film." Sier jeg, men han tror noe annet og går heller ned i kjelleren.

Jeg blir stående midt på gulvet og se ut i lufta med et overrasket og skuffet blikk. Lucas kommer opp ved siden av meg og ser på meg.

"Ikke bry deg om det. Han kommer over det.." sier Lucas og setter seg tilbake i sofaen.

Er ikke så sikker på det. *Pling* Jeg henter mobilen min og ser på displayet.

Trax: Se her!

Jeg ser på bilde han har sendt meg. Av han og en jente som kliner. *Pling*

Trax: Bildet er fra i går.

Jeg slipper mobilen ned på sofaen og går bort til Lucas, steller meg på tå og kysser han.

(----------------)

Forfatter;
6 tusen lesere😱😱😱😍😍😍😍😍 Tuuuuuusen millioner takkkkkkkk❤️❤️❤️Kommer til og legge ut flere kapitler, vet ikke hvor mange det blir før boka er ferdig💘💘Men 6 tusen lesere er ikke verst⭐️⭐️⭐️

-Sofie💕

BadGirlWhere stories live. Discover now