Jeg elsker deg og

391 21 8
                                    

Faen i helvete for en drittunge Trax er! Jeg sa at jeg elsket han, hvordan i helvete kunne jeg være så dum!? Jeg mista hodet helt når jeg slo til Jessica. "Clov, hvordan går skolen egentlig?" Spør pappa med armene i kors og brillene på nesa. "Det går greit, kunne ikke vært bedre." Jeg ser rart på han. "Skulle det ikke gå bra?"

"Skolen ringte og sa at du hadde slått ned en jente på skolen i dag." Sier han og ser på meg med en bekymret rynke i panna.

Hva skal jeg si? Selvforsvar!?

"Jeg forventer at du skjerper deg litt Clov." Han sier ikke mer, bare snur seg og går. Jeg har ikke annet valg enn og flytte ut. *PLING*

Matt: Møttes og ta en kaffe?

Hva skal jeg svare? Matt vil jo bare hjelpe, eller? Det er vært et forsøk..

Meg: Lørdag 12:30, baker Hansen.
Matt: OK.

Skjermen slukkes. Øynene mine blir trøtte.

------------------

*Ring,Ring,Ring*

Jeg løfter opp telefonen, Trax ringer. Jeg trykker på avvis. Telefonen ringer 3 ganger til før jeg gidder og svare.

"Hva faen vil Trax?" Jeg himler med øynene for meg selv, mens jeg pirker litt på dynetrekket.

"Vi må snakke! Møt meg ved skolen om 10 min." Haha! Morsom du, som om jeg skal stole på han.

"Hva får deg til og tro at jeg kan stole på deg da!?" Stemmen min er bestemt.

"Bare kom." Jeg legger på. Hva faen skal jeg gjøre? Jeg tar på meg skoene ved senga og løper ned i full fart på vei ut...

"Hvor har du tenkt deg?" Spør pappa mistenksomt. Jeg smiler litt usikkert. "Ehæ.. skal bare til Emily... skole... PROSJEKT!" Jeg snur på hælen og løper i full fart ut døra.

Jeg løper bortover veien og rekker akkurat bussen i tide. Utenfor bussvinduet drypper regnet i full fart. Jeg tror jeg liker regn bedre enn noe annet type vær!

"Neste stopp: River High School. " det spraker over høyttalerene. Jeg reiser meg opp og går mot døra. Bussen stopper og jeg går ut. Borte ved parkeringsplassen står Trax lent inntil bilen. Faen ta han for hans perfekte utseende!

"Du kom." Sier han i det jeg kommer nærmere. Jeg himler med øynene og legger armene i kors over brystet. "Hva faen vil du?"

"Jeg vil bare snakke med deg." Han ser mer lei seg ut. "Så snakk!"

"De blomstene var for en kompis! Jeg sverger, det sto på kortet som var rundt buketten! Jeg ville aldri gjort det uansett om vi var sammen eller ikke! Vær så snill og tilgi meg.." Han ser på meg med et trist blikk før han ser oppgitt ned i bakken.

Hva skal jeg gjøre!?

"Jeg kan gi deg en sjanse til som venn, MEN om du bryter den, så snakker jeg aldri til deg igjen!" Han ser på meg et litt bedre utrykk. Faen! Han er jo litt kjekk der han står i regnværet og ser litt trist ut. Jeg kaster meg om han og gir han en lang klem. "Takk." Hvisker han inn i øret mitt. Jeg kjenner smilet mitt vokser større og større. Jeg trekker meg unna i det regne begynner og fosset mer og mer. Trax drar meg med inn i bilen. Takk og lov for at han kjørte bil! "Så hvor går reisen, madam?" Spør Trax med tilgjort stemme. Jeg ler litt. "Hjem til meg for tørre klær, så til deg?" Han nikker enig og kjører av gårde i retning huset mitt. Faen! Pappa tror jeg er hos Emily. Hva skal jeg gjøre? Jeg må bruke brannstigen til rommet mitt!

BadGirlWhere stories live. Discover now