Tilbake

353 32 24
                                    

Jeg holder et godt tak i hånda til Lucas og leier han inn på skolen. Vi gjorde det offisielt i går etter kysset. Han sa han hadde ventet alt for lenge på at det skulle skje.

Vi får mange blikk på veien, men som de personene vi er så gir vi faen. Haha. Du skulle sett noen jenter når de sendte meg stygge blikk, jeg løfter bare fingeren. Haha...

Vi går til skapene og finner fram bøkene. Jeg har matte og han har engelsk. "Ha det." Jeg vinker og går motsatt vei av han. Runder et hjørne, men kommer ikke lengre. Jeg reiser meg opp, plukker opp boka og ser opp på hvem jeg dultet i. Matt. Han står bare og ser på meg.

"Jeg trodde du hadde matte nå, jeg." Sier han i og peker på boka mi. Jeg løfter den opp, fy faen. Jeg har selvfølgelig tatt med spansk boka!

Jeg løper tilbake til skapet, putter boka inn og tar ut matte boka. Jeg trippel sjekker at det er riktig bok. Yep! Jeg legger på spurt bortover gangen og braser inn i klasserommet. Mr.Tryln står og ser strengt på meg i det jeg kommer inn. "Hvorfor så sen?" Spør han og stirrer.

Det har da faen ikke du no med! Eller? Okay, Sorry jeg tok med feil bok. Faen! Hva skal jeg si? Bikkja spiste leksene.

"No se preocupe." Sier jeg og går bort til plassen min, dumper ned som en potetsekk.

~~~~~~~~~~~~~~

"En toast og en flakse vann." Sier jeg og betaler damen i kantina. Jeg tar med meg brettet mitt og går bort til Emily som sitter alene ved et bord. "Hvorfor sitter du alene?" Emily ser opp. Øynene hennes er hovne og røde. Det tyder på at hun har gråt. "Vil du snakke om det?" Hun rister på hodet. Jeg setter meg ned og begynner og spise av toasten min..

Stakkar Emily. Hva nå enn det er..

Jeg kjenner noen prikke meg på skulderen. Faen da! Går det ikke an og spise maten sin i fred. Jeg snur meg. Trax står og ser på meg.

"Kan vi snakke." Jeg nikker kort og følger etter han ut i gangen. Jeg lener meg inntil veggen og venter på at han skal si no. "Det bilde.." jeg snur meg og skal til og gå, men Trax holder meg igjen. Jeg ser på han. "Det er tatt for 2 år siden." Jeg ser overrasket på han.

Faen! Det betyr at jeg var utro!

"Faen.." mumler jeg og går vekk fra Trax. Jeg går bortover gangen opp i andre etasje, hvor jeg ser Lucas stå og øve på en presentasjon med noen folk. "Lucas, kan jeg få to sekunder"

Lucas kommer joggende til meg og stopper foran meg. "Jeg har vært utro mot Trax. Det bilde er tatt for to år siden." Sier jeg stresset og tar meg til håret. Lucas tar hånden min og klemmer den.

"Det går bra Clov. Jeg skjønner hvis du velger han. Det går så bra. Jeg kan alltids komme tilbake og prøve på nytt." Han smiler og trekker meg inn i en klem. Jeg ser på han.

"Kan vi late som om dette aldri skjedde? Med tanke på Trax." Lucas nikker og kysser meg i panna. Jeg takker han og løper ned til en tom korridor. Hvor er Trax? Jeg løper inn i kantina. Trax sitter sammen noen kompiser og kødder. Jeg går bort til bordet. "Trax. To ord?" Han nikker og kommer etter.

Jeg venter til kantine døra er lukket før jeg setter i gang med og prate. "Jeg elsker deg." Hvisker jeg og kaster meg om halsen hans. Han besvarer, men trekker seg unna og ser på meg.

"Er dette en spøk eller er dette fakta?" Spør han og ser spent på meg. Jeg flirer litt. "Seff er dette fakta!" Han puster lettet ut og gir meg en liten klem til. Jeg kjenner den gode lukten av han. Mint, røyk og blomster. Vent, blomster!? Hvorfor i all helvete lukter han blomster? Jeg trekker meg fra han og ser rart på han. "Hvorfor i helvete lukter du blomster?" Spør jeg og ser sjokka opp på Trax. Han ser enda rarere på meg. "Jeg lukter ikke blomster!" Jeg nikker. Jo han gjør jo det! "Jo, for faen!" Jeg trekker meg et skritt unna han. Han skulle gi noen blomster. Fy faen!

Jeg går forbi han og inn i kantina. Borte ved bordet hvor han satt, sitter nå en jente med blomster i hånda. Den jenta er ingen andre enn Jessica Davis, en barbiedukke i levende live! Hun sitter der og blafrer med øyevippene og viser blomstene til ALLE rundt boret sitt. Noen av dem er jeg sikker på får blomster i nesa!

Bak meg blir kantinedøra åpnet og Trax kommer inn. Jeg dritter i han og går bort til Jessica, hun snur seg og ser stygt på meg i det jeg kommer bort til bordet hennes. "Hva faen vil du her?" Hun har lagt fra seg blomstene og sitter nå meg armene i kryss over brystet.

"Jeg vil at du skal gå ned i helvete og la min type være i fred!" Freser jeg og legger armene i kryss for og etterligne henne. Hun gliser ondt og rister på hodet. "Ikke faen." Sier hun.

"Åjo, for helvete. Jeg kommer til og sørge for at du holder deg unna. Du får bank av meg vist di så mye som rører min type." Jessica reiser seg ertende opp og går, unnskyld rettelse vrikker bort til Trax som står ved døra og tar tak i hånda hans. Faen, du kødder meg feil person!

Jeg løper bort og drar henne vekk fra Trax og slenger hun i bakken. Setter meg oppå henne og begynner og slå henne i ansiktet. Trax kommer og drar meg vekk. "Du kan ikke bare gå løs på Jessica på den måten." Sier han og ser bekymret på meg. Skal han også være en jævla idiot!? Okay, det er greit. Jeg dytter Trax så han velter over og lander oppå Jessica.

I think it's time for me to return...

-----------------------

Forfatter:

Viktig beskjed! Vi ligger med denne boken på 11 plass på ungdomsfiksjon!❤️Jeg håper dere kan hjelpe til med og få den til topp 5😍

⭐️10 votes før neste kapittel⭐️

⚠️VOTE & KOMMENTER⚠️

BadGirlWhere stories live. Discover now