8. část

2.3K 144 28
                                    


 Ahoj, zase otravuju. :D

Chtěla bych vás moc poprosit o vyjádření vašeho jakéhokoliv názoru na tuto povídku do komentářů, udělali byste mi ohromnou radost.

Taky se chci zeptat, jestli se vám líbil první díl Chybíš mi (Thorki) a jestli mám udělat pokračování nebo se spíše věnovat tomuhle.

Děkuji moc už jen za přečtení.

Maya

...


Helikariéra měla dorazit do půl hodiny a na dané místo, kde měla přistát, je měly dopravit menší vrtulníky.

Loki byl ještě stále nahý a pomáhal Buckymu do černé kombinézy. Voják sice chvíli protestoval, ale Loki si určitým způsobem získal vždy vše, co chtěl.

"Nejsem malé dítě, zvládnu se oblíct sám," řekl Barnes s mírným podrážděním v hlase.

Bůh se usmál. "Dovolil jsem ti se mnou spát, takže tě snad můžu i obléct, abych se za tebe na veřejnosti nemusel stydět."

"Ty, že jsi mi dovolil spát s tebou? To se mýlíš, já svedl tebe, Loki."

"Moc si věříš, vojáčku."

"Já byl nahoře."

"Jednou."

"Budeš se hádat?"

"Pokud to bude nutné, smrtelníku."

Bucky na něj ukázal vztyčený prostředníček a hodlal z místnosti odejít, ale on ho zarazil.

"Ani pusu už nedostanu?" zeptal se Loki naprosto nevinným tónem.

"Ne," zavrčel.

"Co se děje?"

"Nic."

"Nervózní?"

"Budeš si ze všeho dělat prdel?" V Buckym se pomalu začínala vařit krev, tenhle jeho ledabylý tón mu lezl na nervy.

"Ty zase vše bereš moc vážně," odsekl mu bůh neplechy, hodil po něm vojákovu mikinu a odkráčel do koupelny.

Barnes si uvědomil, že se také ještě mohl vysprchovat, takže ze sebe tu pracně oblečenou kombinézu sundal a vydal se za ním. Za závěsem už šuměl proud teplé vody a vycházela odsud slabá pára. Odhrnul ho a vlezl do sprchového koutu k němu.

"Promiň," zamumlal a opět neodolal pocitu dotknout se té světlé kůže na štíhlých bocích. Loki se ošil.

"Neodpustím ti tak snadno."

"Přece by ses na mě nezlobil, nemyslel jsem to tak," zašeptal mu do ucha a rukama ho zezadu objal. Dal mu pusu na krk a víc si ho k sobě natiskl.

"Neměl by jsi trochu dávat pozor na tuto věc," poukázal Loki na Barnesovu kovovou ozdobu, ale bylo to už k ničemu, jelikož už byla mokrá.

"Teď to neřeš, potom ji vysuším a něčím namažu, bude to v pohodě."

Černovlásek kývl na znamení pochopení, otočil se tak, aby se na sebe jejich nahé hrudníky nalepily a s tichým vrněním vnímal Buckyho prsty putující po jeho těle. Začal mu jeho oplácet a líbat ho na tvářích, čelisti, krku... Barnes cítil, že už je tu zase něco, co by tu být nemělo, zvlášť, když je za necelých 30 minut čekal úkol. Teď už by se rozhodně neměl vzrušit. Boha to ale ani v nejmenším nezajímalo, s vášní se věnoval jeho chvějícím se svalům.

Loki/ BuckyKde žijí příběhy. Začni objevovat