Tak jo,
tvrdila jsem, že další povídku přidám až po vánočních svátcích, ale když já ji už mám předepsanou dlouho dopředu a to se mi nelíbí, takže ji přidávám už teď. :)
Jinak jsem napsala jednorázovku s úplně novým párem, tak tu přidám příště.
Musím se pochlubit, dostala jsem figurku Thora a nemůžu se jí nabažit. Problémem ovšem je, že neustále ztrácím Mjollnir.
Užijte si kapču.
(Ta bitva už mě nebavila, tak jsem ji utla.)
Maya
Barnes zaúpěl a zamrkal. Už dávno tu bolest nevnímal, byl úplně mimo, ale jakmile se pohnul, ozvalo se to znovu. Lokiho konejšivé doteky sotva vnímal."Bucky, musím tě odsud dostat," řekl mu bůh. Voják otevřel ústa, ale nevyšel z nich žádný hlas, pouze tiše zachraptěl.
"Pst, něco zkusím," upozornil ho Loki. Jeho hlavu si položil na stehno, aby ji nemusel stále nadzvedávat, a levou ruku zlehka položil na mokrou látku ovázanou kolem jeho břicha. Kvůli červené barvě, nebylo moc poznat, nakolik je nasáklá krví, ale bůh to tušil. Jeho kůže chytla modrý odstín, začal ránu jemně chladit. Bucky ho sledoval a ze všech sil se snažil udržet oči otevřené a mozek při smyslech.
Když bylo zranění trochu zchladlé, svou magií se snažil zastavit krvácení. Naneštěstí byl už vyčerpaný. Pak ale začal voják znovu vnímat bolest a hlasitě zakňučel. Skousl si ret, zaklonil hlavu dozadu a zničeně zavřel víčka.
"Nenene! Musíš zůstat vzhůru, slyšíš mě? Vydrž! Teď to nesmíš vzdát," křičel na něj a samotnému mu ze zoufalosti vyhrkly slzy.
...
"Haló? Slyší mě někdo?"
"Agentko Romanovová, kde se nacházíte?" zeptal se Thor, když uslyšel ženský hlas z komunikátoru a Steve mezitím hlídal okolí.
"Těžko říct," zněla odpověď. "Vypadá to tu všude stejně."
"Potřebujeme okamžitou pomoc! Barnes je těžce raněn, můj bratr je u něj, avšak Anthony zůstal s doktorem Bannerem, který na tom také není dobře.
Na druhé straně bylo ticho.
"Thore, někdo jde," zašeptal kapitán a oba se skrčili za stolem. Teď nemohli vyvolat rozruch, museli pouze pohlídat ty dva vedle bez toho, aby je nějak ohrozili.
Do místnosti vešel muž s jizvou a hordou svých poskoků.
"Najděte je a zabijte! Všechny, bez vyjímky, okamžitě!" Zuřil vzteky a po svém rozkazu zmizel. Steve kývl na svého společníka. Nebyla jiná možnost, museli se zbavit téhle vetřelské skupinky, než objeví jejich raněného.
...
"Ztratila jsem kontakt," oznámila Black Widow Clintovi.
"Zkusíme je najít," řekl jen.
A situace se opakovala. Boj. Odpočinek. Hledání. A zase znova.
Natashu trefili do levé ruky a to jim trochu ztížilo situaci. Držela se však jako vždy statečně, ale Barton o ni měl strach. Dostali se k dalším počítačům, které nebyly hlídané. Nat začala rozlušťovat kód, aby získali nějaké jejich informace, když uslyšeli tichý vzlyk.
ČTEŠ
Loki/ Bucky
FanfictionWinter soldier byl chycen a donucen prozradit informace o Hydře. Fury ho však jen tak odejít nenechá a sežene mu perfektní ubytování. 12+