9. část

1.8K 128 11
                                    

Zdravím.

Rozhodla jsem se tak nějak na střídačku přidávat tuhle a Thorki povídku. Dodávám, že ta druhá bude vcelku krátká, pouze na pár dílů. Zároveň už pomalu dopisuji vánoční část FrostShield, která je už teď je mnohem delší, než jsem původně chtěla. :)

Tady už je romantiky úplný minimum a pokus o nějakou akci. Dost jsem se vyřádila na Buckym, až mi ho bylo líto... mého vlastního zpropadeného díla! Vlastně tam tak nějak všichni trpní. Ale tak co už teď s tím? :D

Jo a taky tu tak nějak pořád přeskakuju mezi různýma postavama, když jsem je rozdělila.

I tak doufám, že se bude líbit, dalo mi to docela zabrat, tak určitě dejte vědět. Díky moc.

Maya



 Hned jak se Loki s Buckym přenesli do centra, šlo to všechno z kopce. Strhla se okamžitá palba, nestačili nic udělat. Bůh jejich útoky hbitě odrážel, kryl svého smrtelného společníka a voják střílel tak rychle a obratně, jak jen mohl. Nedávali pozor, ztratili pojem sami o sobě a rozdělili se. Naneštěstí si toho Asgarďan všiml, až když zůstal v místnosti úplně sám. Tedy úplně sám živý. jeho Bucky byl pryč.

"Bucky!" Loki vykřikl. Pustila se do něj smršť kulek, ale to ho nezastavilo. Okamžitě je strhl všechny k zemi jednou sprškou magie.

Poté ucítil tvrdou ránu do hlavy. Rozčílil se.

...

Thor se po svém příteli prudce ohlédl, ztratil koordinaci a řítil se k zemi. Dopadl první na střechu, odkud se nešikovně skutálel a přepadl, tentokrát opravdu na beton. Bolest mu rychle prosvištěla celým tělem, musel skousnout zuby, ale celkově nic, co by hromovládce nerozchodil.

Nestačil ovšem ani natáhnout ruku ke kladivu a ucítil kopanec do hlavy. Zaúpěl a zavřel oči.

...

Ironman ze vzduchu střílel z repulzorů po stále rozrůstajících se nepřátelích. Hlava mu opět třeštila, nedokázal se soustředit. Pomalu klesal.

...

Hulkovi se podařilo zpacifikovat lidí asi nejvíce. Vůbec se neovládal. Kulky se od něj odrážely a brzy pokrývaly obrovskou plochu na trávě kolem něj a jeho protivníků. Najednou se ho něco bodlo. Byla to obrovská rána i pro něj a on zavrávoral, hlasitě zařval a zhroutil se k zemi. Začal se zmenšovat. Ležel schoulený do klubíčka, křičel z důvodu šílených bolestí, když nabýval své lidské podoby. Celý se třásl.

...

Clint procházel jednou z chodeb. Z dálky k němu doléhal řev, křik a palba. Zatraceně nekonečná palba! Zmizela mu Natasha. Jen se ohlédl a byla pryč, nestačil ani-

Uslyšel něco za rohem. Natáhl se pro luk a napnul ho.

Několik mužů v černých oblecích se vrhlo proti němu. Nezvládal dostatečně rychle natahovat pro šípy a srazili ho. Jedna prudká rána a omdlel dřív, než dopadl na zem.

...

"Ozvěte se! Podejte hlášení!" Fury zoufale křičel, ale z komunikátoru se ozýval jen šum, občas nějaký výkřik.

Agentka Hillová krvácela z paže, ale tak moc se to snažila nevnímat. Teď na něco takového rozhodně nemají čas! V rukách svírala zbraň a divoce střílela okolo sebe. Už byla v budově, když ji další rána podlomila nohy.

Loki/ BuckyKde žijí příběhy. Začni objevovat