Epilog

2.3K 138 59
                                    

Zdravím.

Tak já šikulka se zase nachladila a tvrdnu doma, což až na ten odporný kašel a rýmu zase tak zlé není. Kecám, teď je mi fajn, horší bude noc, kdy nemůže člověk najít ani hloupý kapesník a něco na škrábání v krku. :)

Musím se ale pochlubit tím ,že už mi přišli všechny díly knižní série Lhář, ve které září Loki v hlavní roli a vypořádává se s problémovými lidmi na prosbu Andělů a taky za jejich peří. Prostě dokonalost! :D

A teď už k povídce... Thor je romantik a kapitán si zoufá nad nápady Buckyho s Lokim, kteří neustále provádějí blbosti.

12+

Maya



 Steve Rogers se shlížel v zrcadle, za což se sice nenáviděl, ale odolat tomu nemohl. Nebyl zvyklý na tak krátké vlasy, byly skoro na ježka a i když ho Thor ujišťoval, jak moc mu to sluší, nedokázal se s tím vyrovnat.

"Jako malá holka," zamumlal si pro sebe a odložil zrcátko stranou, aby už ho nelákalo. Nechápal, jak se to mohlo stát! Jednoduše usnul na pohovce na poradě a to nedělal nikdy. Když se probudil, viděl nad sebou šklebícího se Lokiho s nůžkami a barvami v rukách. Růžovo- zelený melír mu po pořádně hlasitém rozhovoru s Thorem odstranil, ale vlasy mu nějak prodloužit nedokázal. Bucky to celé pozoroval z rohu místnosti, kde si spokojeně seděl na židli a ládoval se popcornem, který od té doby, co ho poprvé ochutnal, pojídal několikrát denně. Když si kapitán odpustí ten celkový šok, muselo to být opravdu k popukání to celé sledovat.

Postavil se k balkónu a shlížel dolů. V nádherné zahradě plné vysokých stromků, keříků a okrasných kytek stál zdobený altánek a pár služebných tam chystalo židle a stoly. Steve okamžitě zapomněl na svůj nezvyklý účes a rozhodl se jim pomoct. Bylo to už několik měsíců, co ho požádal jeho přítel o ruku. Nyní se už konečně dočkali a na Asgardu se chystala pořádná svatba.

Otevřel dveře a chystal se vyběhnout ven, když se ale hned na prahu srazil s bohem hromu.

"Kampak mi utíkáš, Steve?" zeptal se hravě a zastoupil mu cestu, když se kolem něj snažil proklouznout.

"Chci jim pomoct, nechci aby se s tím trápili sami," odpověděl mu, ale to vyššího blonďáka nepřesvědčilo.

"Po zbytek dne mám volno a chtěl jsem ho strávit s tebou," zakňučel a objal ho kolem pasu. "A ty jakožto můj manžel mi raději utíkáš pracovat?"

"Ještě tvůj manžel nejsem a je to naše svatba, musíme jim pomoct," pokusil se mu vykroutit, ale on ho nepustil. "Zítra už budu jenom tvůj, slibuju. Teda... pokud si to nerozmyslíš," polekal se kapitán a podíval se mu do průzračně modrých očí. Pořád mu to připadalo neuvěřitelné, pořád nechápal, že je to zrovna on, kdo tu teď s ním stojí a zbývá mu už jen den, aby byli manželé. Už dávno nebyl ten obyčejný, drobný a hlavně nevinný kluk z Brooklynu, ale pořád si tak připadal.

"Já se celou dobu obával, že ty mne opustíš a zanecháš samotného," prozradil mu Thor a natiskl ho k sobě. Věnoval mu dlouhý polibek, chtěl mu dlaněmi zajet pod tričko, ale Rogers ho neúprosně odstrčil.

"Až zítra, zlato, to vydržíš," usmál se, políbil ho ještě na tvář a rozešel se po chodbě najít cestu ven. Pořád se v tomhle labyrintu nevyznal. Nakonec se mu přeci jenom povedlo vymotat se ven a začal služebným pomáhat s přípravami. Za tu krátkou dobu, co tu byl, si našel docela dost přátel mezi nimi. Většina dívek a žen zde ho zbožňovala i když věděla, že on jejich náklonnost nikdy nebude opětovat tak, jak by si všechny přály.

Loki/ BuckyKde žijí příběhy. Začni objevovat