SARUMANA DRAGII MEEEI ! Va multumesc pa pielicica mea ca-mi cititi povestea . Io sh' cu Juvaiera suntem cela mai bune pretenee . Noi il adoram pa GIASTIN BIBAR . Haida sa trecem la subictul povestei .
Az dimineta , eu sh cu Juvaiera ne treziram dan somn . Cocosu' urla ca vaca sh vaca zbiera ca cocosu .
-JUVAIEROOOOOO !
-Ho , fa . Il auzai sh eu .
Ne ridicam din fan , pardon , pat sh mergenm sa ne dam fustilii jos si ne lom niste corsete da culoare roz bonbon foarte scumpe . daduram 1000000 da euroi pa ele . Le luaram ieri de la Paris ca ne-a dus taticu' cu mamica . Da , noi suntem cele mai bune prietene dar si surori . asa , sh nu doar corsete ne luaram . Ne lluaram si fuste da 4000000 da euro tot dan Paris . Ne iubeste taticu . Is foarte scurted , roz cu buline de roz mai inchis si bulinele's da piele . dam baticu' jos dan cap si ne punem coronite da aur . Dam cu 7 tuburi da fod da ten , stiu , foarte putan ca ieri am terminat cele 1000 de tuburi , cand am fost in Paris . Ne-au mai ramas doar 7 si ne aduram cu alea . Asa , si in picioare niste pantofi cu toc de 20 de centrimetri de culoare roz. De-am indreptat paru' nostru blond vopsit cu suvite maro si am iesit in satra sa-i zacem lu' taticu ca mergem la MOL .
-Bine , fetele lu' tata . Sa venit' la ce ora vret . va da taica ca bani de buzunar cate o mie de euro . Ii schimbati voi la banca .
-Da , tati .
Am ajuns la Mol si il vazuram pe GIASTIN BIBAAAAR . O , DUMNEZEUL MEEEEEU . PUPATI-AS TALPILII !!
- GIASTIIIN !! il striga Juvaiera . Vino sa-ti dea Juvaiera un mozol da 17 carate .
- HAI CA VIN AMOREZATA MEAA . TE IUBESTA GIASTIN PA TINE !
- STIU CA MA IUBESTAA . zice Juvaiera.
Eu raman ca vaca la prajit la soare cand ii vad ca se mozolasc . GELOZIA MA CUPRINDEEE.
- FAAAAAA , MI-L FURI PE GIASTIN , FAAA ?!??!
- DA FAAAAA ! imi raspunde fitoasa cacacioasa de sora-mea .
- ITI DAU EU CU LANTU MEU DA 1000 DA CARATE IN CAP CA SA NU TE APROPII DA GIASTAN AL MEU . CLAR ???
- FETELE MEEEELE . zice Giastin . IS PENTRU AMANDOAUA . UNA NEVASTA SI UNA SOTIE . LUCRURI TOTAL DIFERITE . CE ZACETI ?
- DAAAA . zicem disperate noi .
...
Pun next-ul cand pot . Am scris intentionat gresit ca sa aiba farmec . Cum vi se pare ?