Da sevan capitol . Ahmenda 2500 de heuro !!

49 3 1
                                    

Dope ce ii aratai botoxul me dusei sa fac un dosh ferbinte . Dope me imbrecai co : Un maiou roz pen la borec co Plei boi pe el , Pantaloni scorti co impremeu de leopard taiati, lant la gat , cam greou dar mere , in pecioare imi loai platformele mele de 20,5 centemetri , imi fecui repede sovite roz si albastre in capatana si il indreptai , imi loai poseta co aifonul meu roz bombon si o bagai se pe Ghivelita acolo . Me doc sa-l pop pe Giastin SI dope me duc spre MOL sa ieu haine ca ma plectesei de cele vechi si mancare she pempersi pentro catzai .

- Ghivelito , vrei tricoaso asta pe care scree : Angajata la portofelul mamei . ?

- Ham !

- O iau ca pe un da .

Lui ce le trebe cateilor , dope meh dohsai sha-mi iau chestii pentur eu . Imi loai o rochetza rosie scorta pana la boci co fondita co imprimeu de zebra la spate , pantofi co toc de 17 centemetri , neste tricouri co mesaje in engleza . No conta ce scree , in engleza sa fee . Fostescorte de cate colori gaseam , neste opinci gri co sclipici mov si neste margele .

-Haida Givelito acasa ca comperaram ce ne trebeste .

-Ham !

Ne indrepterem spre casuca si am ajons ca pren magie . Nu steu de ce , dar Ghivelita mea avea greturi ci pofta foarte mare de mhancare .O fee grafvidha co Shukaru . Eh , catzai in plos , imi plac catrzaii . Cand sa entro insatra il vezui pe Giatin cand se certa co una blonda .

-Da ma doamne blonda , jor ca nu t-am mancat dan gunoi !

-Te-am vazut bine . Gunoiul ala nu era de mancat !!

Ma dosei la blonda si am ciofolit-o putin . Putin mai mholt .

-Te iei to , blondo de Giastinel al mheu ?! Zac eu .

-Vezi fatuka , esti si to bhlondah !

-Machar is mai prosta ca thine ! Tip eu .

-Pofthim ? Nimeni no e mai proasta ca mene !

O loai la bahtaie si  am jumolit-o ...I-am luat tot pharu din capatana aia .

-Sa te mai ieih tu deh Giastin !

Si ne duserem in satra amandoi . Vedem thoata shatra amenintata de poletie . Poletia cotrobaia prin grajduri , parodn palate , si pren corturi ca cicha foraram ceva .

-Mainile sus , jegosilor ! zace un pholitai ,

-Jegoasa o faci ep ma-tha , fa ceva Giasten !!

Giasten sa dos sa fac o poza co poletaii , autografe si a plathit 2500 de heuro . Ne-a salvhat !

-Ati scaphat de data asta , spone Giastin , dar tot am plahtit ahmenda 2500 de heuro .

-Giatineee , molthomem mhamaa , spune mamuca-mea , Iti dhem noi bahnii in napoi daca ie navoie !

-Lasati acolo , e dan partea casei . Intrai inapoi in corturi si palate , no va faceti greji !

Scurta ca intotdeuna . Stiti chestiile alea mici care iti dau inspiratie ? Pai , ale mele sunt in concediu si nu vin cand le chem . Imi pare rau . Totusi , sper sa va plac ce am scris aici . Kisses ♥ .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 01, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CIUCALATA MEA .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum