da tri capitol .

134 4 2
                                    

Sh , cum zasaram noi , Ghivelata e pa moarhte .

- Faaaahh , Juvaieroooooooo , ce-mi facusi fahh la cateaaa ?! E pa moarte faaaaah !!!! Tu platesthi spitalizerea !

- Ho , faah . Taticu' are parai cu saculetele ! 

-Io vreu dan banisorii tai , fah ! Daca nu , te deu in judechetah !

- De  unde sa ie parai , fah muiere ?! Vhrei sa ma begi la puschereie ?

- Da , fah . Ii turtisi labuta lu' Ghivelita . Am mai dat si 100 de euro pe vopsea . Ptu !! MAI ERA SI FOSFORESCHENTA . So vezi da la un chhilometro , da' no vezusi nici de la 1 centemetru . Ptu , vaca esti ! Vaca chioara , mancateash !

- Hooooooo , muierilii ! zice Giastin superat . Nu mai bine schepem de catea sh gata ?!?

- Ce gropi zeci , ma ?! zac eu . Huuuu , atata iti trebeste !!!!

- Ti-o ciordeste Gistin si o aruchea in garla !

-  Huooooaaaaaaaa !!! Pei daca ashe ii va deu fromoshel afera din grajd , pardon palat , shi cu esta besta !! Dor e pa nomele meu .

-No , gata , gata , cateaua ta no peteste nemeca , zice sora-mea desperata , stei lenesteta .

Steu io lenesteta si me ghendesc . Am remas fara rujolet .

- Giastiiiiiiiiiiiiiiiin !!!

- Da , amorezata mea ?

- VREU ROJORI !

-NO MAI IE BANI ! DEDUI PE CATEAUA TA , LA HENUTE SH VOPSEA .

Ma enervesc si ma duc la taica .

- Taticule , Giastin nu mai baga bani in mine . Imi dai tu ?

- Iti da taca . Ce no fec io pentro fecha mea .

-Multam , taica . Tha iubesc mhult .

- Sh io pe tineh .

Imi dedu taica 1000 de heuro sa facem compereturi . Ma imbrec cu o fust roz pan la benunchi cu volanashe , o bloa cu menecile pan la coate de coloare verde aprins si cu buline move si portocalii , in pichere luai neste opinci maro cu oleaca de toc si neste bejuterii de aur alb , au rogenit oleaca da' nu sa vede . Giastin mi le-a luat . A zis ca s-ar potea sa rogeneasca ca cica auro alg rogeneste . Eu il cred . pe cap luai o bederola alba si ma dedui cu parfom de la Dolsecabana . No stiu com se scree . Me rog . Lu Ghivelita ii deu si ei cu perfum , ii deu o gecuta de pele roz cu alb pe ea , neste botosei de la ol star .

- Haida , Ghivelito ! Giastin ie ocupat cu Juvaiera .

Nu apucham sa iesem pe usa ca vene mamica .

- FAAAAAH , TARTINELOOOOOOOOO ! Nu mai ie fod de ten . Te ca*asi pe tine !!!!!

- Fasa faah famico , comperam noi 10 tobori . Ne descorchem noi .

- Asa draga mamei , sa feci echonohmi ca ie creza .

- Fachem sh delea ...

- Asa draga memei . Te popa mama !

- Sh io pe tene !

SH plecai spre mol .

Am scris gresit pentru a avea farmec . Cum vi se pare ? Sa renunt ? Scuze pentru ca e asa scurta dar nu am avut inspiratie .

CIUCALATA MEA .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum