Ne inteleseseram cu giastin ca facem nunta . Cand am ajuns la satra l-am rugat pe tata sa ne casatorim cu el . taticu a zis da si a inceput nunta . AM BAGAT SALAM , GUTA SI UMPIC PA GIASTIN CA NU LE PLACE BULIBASELOR SI PIRANDELOR CA E MUZICA STRAINA .
- Tartinela , il iei in casatorie pa Giastin ? zace bulibasa .
- DA , BRE .
- Juvaiera , il iei in casatorie pe Giastin ?
- Da , bulibisico !!!
-Giastin , le iei in casatorie pe cele doua ?
- Le iau .
-Bun , puteti mozolii fufele !
MOZOL MAREEE . Saliva lui imi aluneca printre dinti cum face chestia aia alba cu care te speli pe el . Colgheit sa numeste in caz ca habar nu aveati .
-PETRECERE MAREEEE , ZACE MAMA , GIASTIN , VIONO SA TE MOZOLEASCA PA OBRAZ MAMICA TA SOACRA .
Il mozolesta mamica pa obraza cum facea cu taticu in tinereta cu mare trandete pe capu' ei .
-GIASTIN , HAI IN PAT ! zic eu . Vreau sa-ti arat cha Selena Nu ti-o aratat in viata ei !
- Adica ce ?
- Vei vedea !
I-am aratat celm mai frumos lucru din mine . Silicoanele mele de 17 chilograme din tzatze si siliconu' din fudulet de 19 kg .
- Bunaciune mare esti , amoooreee ! zace el tandru .
Mai in continuare stiti voi .
Juvaiera geloasa intre peste noi sh zace :
- Ce faceti voi aici , ma !????
Punem cele 11 paturi de catifea amestecata cu lana peste noi ca sa nu vada minunile noastra .
- Imi arata cha hainute isi lua din MOL . Ti le arata sh tie daca esti cuminte sh nu zaci lu tata . Da?
-Bine , fa ! ma ducesc sa ma spal . sper sa nu mai fiti aci cand ma intorcesc .
Iesem noi din pat sh ne imbracam . Fireste , eu ma imbrac cu alte haine . Va zic eu cu ce : Iau neste blugi roz cu dantela la buzunare , stranti pe mine , un maieu cu gaurele de culoare roz neon , cum se purta anu trecut si cum se poarta si acuma , sper sh o iesarfa la cap de culoare alba . Imi fac paru' carlinot si o iau pe Ghivelita , cateaua mea . o imbrac pe ea intr-un costumas roz cu puf albastru . in picioare imi iau niste tocuri mov de 17 cm si catelusei mele ii dau in picioare niste opincute . I-am zis lu' Giastin ca vreau sa mergem iarasi la MOL ca am uitat sa cumparam tuburi de fond de ten si rujuri roz cu sclipici .
- Iti ia iubirea ta ce vrea inimioara ta , zice Giastin , doar te iubeste eu pe tu .
- STIU , CIUCALATA MEA !
Mergem in Mol si golim rafturile , plus cutiile ce le mai aveu vanzatorelee aduse noi . Rujuri au mai avut doar de la Eivan si am luat dealea . Lu cateaua mea -am luat vopsea ca a zis taticu' ca noaptea o calca Juvaiera in picioare din greseala ca n-o vede la ce neagra ie . Asa ca i-am luat de culoare verde neon si am si coafato . Frumosetea lu mamica !
- Ghivelita e frumoasa ca tine , dragostea mea ! graieste Giastin .
- Frumosu' meeu ! Imi ajunsa la corason !!!
Am mai comperat neste cercei da aur da 10 carate si o bratara foarte finuta , grosa de 7 cm si niste hainute . Si pentro mene si pentnro Ghivelita mea .
Am ajuns acasa sh cand ne-a vazut Juvaiera a urlat la noi :
- fusarati la mol fara mine , haulooooooo!!
- Faceai baie , faaaa . Ti-am luat si tie 50 de tuburi de ffond de ten di 5 rujuri .
- Waaaaaaa , sotia lu' sotul meu !!! Multam , fa !
- Cu placere , draga !
Lasem cumparatorele ca trebea s-o vopsem pe Ghivelita . I-am luat 17 tuburi de vopsea ca s-o vada Juvaiera de la 10 chilometrii sa n-o mai calce pe coada sau pe cap cu totcurile ei mici de 19 centrimetri !
-Giastiiin , ui da frumos ii sta . Ptu ! o scuip eu ca sa n-o deochi .
- Frumoasa ca tine ! repeta el .
Sa facu noapte . Ghivelita a iesit afara ca ii placea sa stea ca era mai frig dacat in rolota , pardon, palat . Aud : schiau !
- CE CHIFTELE FACI , FAAAAA ?!?!?!?! IAR O CALCASI PE GHIVELITA MEA , FAA ...
Ghivelita avea piciorul rupt acum pentru ca Juvaiera e chioara . Il punestem pe taticu' sai ieie lentile de CONTATC . O ducecem pe Ghivelita in palat , ii deiem cu apa pe chicior , ii puieiem rivanol , crema o pensam si o masem din cand in cand . Nu am putut sa dorm cu gandul ca Ghivelita pote sa moare .
...
A scris gresit intentionat pentru farmec . Cum vi se pare ?