da sics capitol . Giastin salvator ! Giastin supereat ... Unpec .

69 3 3
                                    

Deodata trentheste GIASTIN osha da la poletie se vorghieste co poletaii iar poletaii ne da dromo .

-Giastineleeee ,zace fufa de soremea , ce dor mi-a fost de tenee , ce bine ca ne-ai salvat ...

- Ce-ai , fah ? zace Giastin soperat . Ce dracii faceti voi aci ? Nu aveti bani da cersiti ?!

- De ce te soperasi , Giastenee ?

-Da' voi ce cheutati pe-acilea la chershit ?!

-No zishesi to ca nu il intretii pe Shukaru ? zac eu .

-Pentro potaie venereti voi acile' ? Zace Giastin cu o moaca de gorila .

-Da , bre ... zace soremea . No mai fee shoperat !!

- No mai sont . Haida acasa .

Ne indrepatam noi acasa co bemveu' lu Giastin si caruta tractata de Giastin . In timp che Giastin condocea noi ne shembam in hainele noastre fromoase . s-a va spon co che : Loarem Neste panteloni scorti, s-a se vada bocile , ei is roz si am dat pesteh 7 mihlione' de ieuro , maieuri co becolete de Cracion , ghete de iarna sh cocuri . Noi ne imbracham mereu la fel pentro ca asa suntem noi . Giastin spone ca ne sta fromos .

DEMENEATA CAND AJONSEREM IN ROHMANIA !

-Fufelor , trezerea ! Sontem in Rohmania ! zece Giastin fericet .

-Huhuuuu' ! Zace Juvaierah .

Mamica sh tateco' ne luara in brate sh ne popa si ne dara la fiecare 700 de euro de bon venet , plos ca mai averem sh noi cateva sote de euro din Hitalia . Toti heram ferecheti .

-Tartinelo ! Veno oleaca ! zace Giastin .

-Ce vhrei , ma ?

SI ma hia in brahte si ma saruto intans . Awawawawawwww . Mor .

- Ce dracie faci , Giastin ?! zac eu .

- Esti nevaswta-mea , fa proasto !

-  Aaaa , am uitat .

- IMi mai arati botox-ul ?

- DA ! ZAC EU ENTOZIASMATA .

...

Cum vi se pare ? Stiu , foarte banala . A fost un moment al povestii mai plictisitor fiindca ele deabia au iesit de la inchisoare . Nu stiam cum s-a continui . Oricum urmatorul capitol va fii mai interesant . Kisses .

CIUCALATA MEA .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum