Me doc la madam sorioara sa-i zic problema .
- Fah ...
- Da fah sorioara ? D-a ivit vre-o patanie ?
-Da ,fah ..
-Ce s-a intamplat , fah ? Iar ma tii in suspans , ca-ti dau cu Ghivelita in cap !?
-Fah , tre sa merem la cersht in HItalia.
-CE GRAIESTI FAH ACOLO ?!
-Nu ai cu ce intretane catzalu' , Giastin a zas ca el nu ti-l intretine si a zas ca taticul nu poate sa ne dea bani mereu ashe ca , HAI LA ROMA !
-Daca elta metoda nu e , hai sa mergem !
Ne-a dar taticul o carutza blendata co aor sh argent , cu shasa cai fromosi , albi sh rotzi da aur . A zis Taticu ca daca o perdem ne bate co toporul . Noi ne imbrechem co nestew haine sarace ceva gen : O bloza mordara sh larga , pantaloni ropti sh picioarele goale sh in cap on fes sh paro ciofolit . Ca dintr-on pocnit dan degete am ajons la HITALIAAAA ! Ne asezem pe niste peturi ropte sh cershem .
- Prendere un centesimo ! *Luati cate un banut ! *
- Grazie ! * Multumim *
Ashe facorem toata zeolica sh am strans100 de heuro . Daca tinem tot ashe intr-o septemana e bene . Co 700 de heuro lom o gremeda de haleala de catzai si pempershi . De mencare le mai dam si restori . Cand a venet noaptea ne bagarem in carotza noastra care era peteta si ne colcarem .
DEMENEATAAA !
-Fah , sorioara , zace soremea , IO NO MAI VREU SA CERSHESC .
- Fah , co ce iti intrete fah catzalu ?
-No eu te pusai sami-l cumperi , fah !
- Era on cadou . Acum asta e .
- Fah , zh merse ca no ne dosaram la prodos .
- Da , fah ... Hai sa ne redecam ca ne vede astie si ei ie cam sospecti co noi .
Ne redecaram , pitim iarash carotza sh ne apocham de chestit . A fost la fel zaua asta asa ca sa sarem peste ea . SI am strans mai molt azi , am strans 254 da heuro .
Seara .
-Fah io vreu acasa , zac eu , iei o gremeda de pempershi co banii aia . Il mai convengem sh pe Giastin sh pe tatico .
- Sh eu zac la fel , fah ...
- Mergem acasa ?
- Haida !
Ne indrepterem spre casa si ne-a oprit poletia si ne-a vezut carotza blendata . Ne-au luat la secte .
CAND AM AJUNS .
-Sono ricchi . * Sunt bogate*
- E l'accattonaggio ! * Si cersesc !*
- Ce graeste voi colo'sha ? zac eu .
- No sto , fah !
- Cosa ? * Poftim ?*
- Io no ii inteleg . zace soramea .
- Crez ca eu's mai co motz ?
AM scris gresit ca sa aiba farmec . Cum vi se pare ? Eu nu stiu daca am scris corect in italiana fiindca am tradus pe google translate *laught* . Imi cer scuze pentru cei care stiu italiana .