פרק 7-"לא רואה ממטר"

345 60 10
                                    

הבטחתי שאם פרק בקודם יהיו יותר מ10 הצבעות אז אעלה את פרק 7 והינה אני מקיימת.
תהנו!=]

**

אני פונה לכיוון הסינימה סך הכל מדובר בשניה עם הרכב וכמה דקות הליכה ברגל.אני מחליטה ללכת ברגל מתעלמת לחלוטין מאילן וההפרעות הנפשיות שלו.

"כנסי..אמרתי לך שאני יקפיץ אותך" הוא אומר לי באדישות מבעד לחלון הרכב

"לא תודה" אני אומרת ביובש

"מה הבעיה שלך?" הוא אומר בעצבים

הוא עצבני?לא רגע..תנו לי להבין..הוא-עצבני?על מה ולמה?

"מה הבעיה שלך?"אני מחזירה לו בעצבים

שתיקה.
הוא מביט בי ושותק.

עכשיו הוא לא נראה כועס כאילו הבין שהכעס שלו לא במקום
אני לוקחת נשימה עמוקה ואומרת לו "מה הקטע שלך?זה איזשהו טקס מפגר שאתם עושים לכל הבנות החדשות?בודק אם שווה לסמן אותי כ"טרף"?"

משהו במבט שלו השתנה,התרכך
אני מסתכלת עליו וכל מה שאני רוצה לעשות זה לפוצץ לו את המח

פעם אחרונה שבאמת כמעט פיצצתי למישהו את המח זה נגמר ביריות,דם,בית חולים ומעצר בית-שלי כמובן!
מאז שהלכתי לקבוצת תמיכה לטפל בזעם שלי לא היתה לי אפילו התפרצות זעם אחת.המדריך היה גאה בי אם היה רואה עד כמה שאני מתאפקת לא לפרק את הביצפר מרוב כעס..על מה?על הכל!על זה שאני צריכה להיות כאן,על הבלונדה,על מה שעשו לשירה,על זה שחיים עיוור ועל אילן..בעיקר על אילן!

אני הייתי הילדה הכי בעיתית בקבוצה.לכל הנערים בקבוצה היתה תמיכה מההורים ורק אני עשיתי מה בראש שלי,לא שיתפתי פעולה ובעיקר הייתי לבד.טוב לא לגמרי לבד בכל זאת רות היתה איתי.

"אוקי.ככה חשבתי" אני אומרת בגיכוך
"תעשי טובה אל תכניסי סרטים שלא קיימים לראש היפה שלך, זה לא ככה.."הוא אומר ואני לא נותנת לו להמשיך
"תעשה לי אתה טובה ותחזור למחילה שממנה יצאת.לא יודעת מה הקטע שלך אבל זה גם לא מעניין אותי.
ופעם אחרונה שאתה נוגע בי" אני יורקת לעברו ומתחילה ללכת
אילן צופר לי כמה פעמים אבל אני לא מתייחסת וממשיכה ללכת.

"מה?מה נראה לך שאתה עושה?השתגעת?" אני צועקת לעברו.
אילן יצא מהרכב עקף אותי והתחיל למשוך אותי מהיד עד שהגענו לרכב שלו ואז הכניס אותי בכח למושב שליד הנהג
אני בהלם.בחיי שאין לי מושג איך אני אמורה להגיב ליצור הזה שקוראים לו אילן.

הוא מתיישב בצד של הגה ונועל את הדלתות

"מה?מה?מה?מה?מה אתה רוצה ממני קרציה?" אני צורחת עליו
"למה את תמיד צועקת?" הוא עונה לי באדישות "פיצצת לי את האוזן"
"תיהיה בטוח שאם תמשיך ככה לא רק האוזן שלך תתפוצץ" אני אומרת בכעס ומשלבת ידיים על החזה.

החיים חזקים מהכלWhere stories live. Discover now