Začiatok

150 17 0
                                    


Ahoj moje meno je Harlin. Mám sedemnásť rokov ale nemám rodinu. Žijem v detskom domove. Moji rodičia sa na mňa vykašľali keď som mala asi tri dni. Odvtedy som v detskom domove ale nikto sa som mnou nebaví. Chodím na Univerzitu do Darklightu. Je to mesto hneď vedľa toho kde bývam ja. V škole mám iba jednu kamarátku Lindu s ktorou sa v živote nepohádam. Sme proste najlepšie kamarátky a nikto ani nič nás nemôže rozdeliť. S Lindou si hovoríme každé tajomstvo , nič pred sebou netajíme. A toto je môj život. 


-------RÁNO-------

"Vstávame deti ideme sa najesť a do školy." Skríkla naša opatrovateľka. Toto nenávidím. Snívate nádherný sen a zrazu vás niekto s tej fantázie vytrhne a vy ste zase v realite. Posadila som sa na posteľ a poobzerala som sa dookola. Skoro nikto tam už nebol. Bol tam iba Nick. Nicka nemám veľmi rada. Príde mi taký divný. Pomaly som sa postavila na nohy ponaťahovala som sa a opatrne som zišla po schodoch. Jedáleň bola zase celá zaplnená tak som si sadla na zem a zjedla som si svoje raňajky. Potom som išla s Karin a Lucy do šatne kde som sa prezliekla. Karin a Lucy vlastne ani nepoznám. Nikdy som ich nepočula hovoriť. Iba som ich dostala do šatne nič viac. Doobliekala som sa a pomali som vykročila ku škole aby som stihla prestávku pred začiatkom hodiny.

-------PRED ŠKOLOU-------

Bol to upršaný deň. Behala som po klzkom chodníku do školy lebo už bolo veľa hodín. Úplne som zabudla na svoju nešikovnosť a spadla som. "Super, ešte toto mi chýbalo." Celá od blata som sa postavila na nohy a ďalej som utekala do budovy. Akurát som si odložila do skrinky oblečenie keď zazvonilo na hodinu. "Zase to nestihnem. Blbé blato a blbý zvonček!" zvrieskla som na celú chodbu a začala som utekať.

Vtrhla som do triedy a našťastie náš učiteľ biológii práve meškal. Pán Tomson Banner je celkom fajn. Skoro vždy mešká a keď niečo pokazíme dá nám šancu si to opraviť. Sadla som si vedľa Lindy.

"Ahoj." Vravela Linda a vrhla sa mi do náručia. "Čau." Vravela som keď vošiel do triedy učiteľ.





Bad BloodWhere stories live. Discover now