Vzniesli sme sa k zemi tesne za plotom školy. Začala som utekať aby som stihla na hodinu. Už som išla otvoriť dvere na našej škole keď ma Mike chytil za ruku.
"Počkaj. Už sa ti tam ani neoplatí ísť." Vravel Mike a ja som videla ako sa chcel zasmiať na mojom nechápavom výraze. "Otvor dvere." Bola som ticho a iba som ho počúvla. Otvorila som dvere a počula som zvonček ktorý oznamoval koniec poslednej hodiny.
"Sakra v decáku ma zabijú." Vravela som naštvane.
"Za čo? Že ti bolo zle tak som ťa musel odniesť?" Šokovane som sa na neho pozrela a teraz sa ani nesnažil. Rovno sa začal smiať. "Neboj. Všetko som vybavil." Vravel Mike hrdý sám na seba.
"Máš po zbytok dňa voľno ako ho využiješ?"
"Ja neviem asi pôjdem do decáku a budem sa bozkávať s Nickom." Vravela som a sledovala som jeho výraz tváre.
"Ty máš frajera?" Spýtal sa celý bez seba.
"Hahaha ty si na to na naletel. Jasné že nie ty hlupáčik." Vravela som a začala som sa smiať.
"Nikomu nepovieš čo som že nie?"
"Nie. Bude to naše tajomstvo." Pozrela som sa mu do jeho hnedých očí. Počkať hnedých? Nemajú mať upíri červené oči? To je jedno už sa mi nechcelo hádať.
"Môžem niečo skúsiť?" Spýtal sa ma Mike. Pozerala som sa mu rovno do očí a on sa pozeral do tých mojich.
"Hej." A hneď ako som to dopovedala ma objal a pritisol si jeho pery na moje. Asi po piatich minútach som si uvedomila že sme na parkovisku. Rýchlo som sa odtiahli a poobzerala som sa dookola. Ó nie oni to videli. Všetci mali v rukách telefón a kamerovali nás.
YOU ARE READING
Bad Blood
VampireTento príbeh je o dievčati Harlin. Harlin je dievča s detského domova a nikto ju nemá rád. Ale raz sa v jej živote objavy zázrak ktorí ju zmení natrvalo. Ako sa s tím Harlin vysporiada? Prečítajte si jej príbeh.....