Schopnosti

63 8 0
                                    

"Tak dlho som čakala na túto chvíľu." Zvískla Adel a usmiala sa na mňa.

"Tak sa bavte. A Adel správaj sa slušne Prosím." Vravel Mike a Adel iba veselo prikývla. V tom Mike zavrel dvere a Adel má ťahala za ruku do veľkej miestnosti s posteľou. Zastali sme pri posteli a Adel má na ňu posadila.

"Čo to robíš?" Spýtala som sa.

"Aká je tvoja obľúbená farba?" Úplne moju otázku ignorovala. Nechcela som sa s ňou hádať tak som to nechala tak. 

"Nikdy som nad tým nepremýšľala." Odpovedala som zamyslene. Nikdy sa mi extrémne nepäčila žiadna farba.

"Nebude ti vadiť čierna a červená?" Spýtala sa a už sa naťahovala po vešiaku.

"Nie." Odpovedala som. Celá nadšená mi na posteľ hodila úzke čierne nohavice a červené tričko.

"Prezleč sa. Ja počkám vonku." Vravela a zavrela mi dvere na izbe. Zvalila som sa na jej posteľ a počula som ako si zapla telku. Rýchlo som sa obliekla a vyšla z izby.

"Páni.....!!!!" Zvískla Adel. " Vyzeráš úžasne." Iba som pocítila že som sa začervenala.

"Môžem otázku?" Spýtala som sa neisto.

"Jasné!" Odpovedala.

"Prečo to musím mať na sebe?" Vravela som a pozrela sa na Adel.

"Nooo......pomôže mi to." Usmiala sa.

"Tak dobre.  Počúvaj ten Derek má schopnosti, má ich aj Mike?" Rozrozprávala som sa. Proste som jej začala veriť. Je na tom niečo zlé?

"Hej. Všetci súrodenci ich máme."

"Koľký ste?" Spýtala som sa a zahľadela sa do zeme pretože som sa začervenala keď som si spomenula na Mika.

"Štyria. Ja, Mike, Derek a.............Rob." Všimla som si ako sa pri poslednom mene zachmúrila. Ako keby ani nehovorila o svojom vlastnom bratovy ale ako o nepriateľovy.

"Čo sa stalo s Robom?" Spýtala som sa. Chvíľu tam bolo absolútne ticho a potom sa ozvala.

"Rob je náš nejstarší brat preto sa nad nami povyšuje. Myslí si že je najlepší aj keď teoreticcky sme si všetci rovný. Ale zajtra sa to skončí. Vráti sa a získa kráľovstvo."

"Pre....." Prerušila ma.

"Mi pochádzame s kráľovskej rodiny. A Rob bude mať zajtra oficiálne osemnásť rokov. Nasadne na trón a nastanú tie najhoršie časy. Väčšina s týchto upírov bola premenená ale mi sme sa ako upíri narodili. Narodili sme sa ako bezcitný zabijaci ktorý nemajú strach. Presne tak sa aj Rob cíti. Mi vieme že nieje taký ako si myslí. Každý z nás má dušu. Jediný rozdiel medzi nami a tými premenenými je ten že oni vedia aké je to mať city. Vedia čo je to hlad a bolesť a mi nie. A som za to aj vďačná. Rob je dobrý mi to vieme ale kým to nebude vedieť on sám tak mu nepomôžeme. Mala by si ujsť kým je čas. Rob je zabijak. Keď nastane jeho vláda nemáš šancu uniknúť."  Úplne som sa do tej historky započúvala tak bolo pochopiteľné že ma striaslo keď skončila.

"A Majk o tom vie?" Spýtala som sa. Iba prikývla.

"Preto ho tu zavolali. Kvoli Robovy." Odpovedala.

"A prečo ma tu zobral keď je to tu pre mňa také nebezpečné?" Iba kývla plecami a videla som že nad tým aj chvíľu popremýšľala.

"Keď sa môžem spýtať kto má aké schopnosti?" Opýtala som sa zvedavo.

"Tak Derek vie čítať myšlienky a Rob má sto zmyslov. Majk ťa vie zastaviť a ovládať tvoje telo vôľou. A ja ovládam živly." Dohovorila Adel keď do izby vstúpil Majk.
















Bad BloodWhere stories live. Discover now