Prepáč

53 8 1
                                    

-------ĎALŠÍ DEŇ-------

Celú noc som nespala. Stále som myslela na to čo sa so mnou stane. Viem že mi Majk nedovolí zomrieť ale račej položím svoj vlastný život než by mal kvôli mne niekto zomrieť. Na druhej strane možno to nebude také zlé. A byť večne s Majkom je môj sen. Zvládnem to. Dokážem sa premeniť v nesmrteľnú a nikto kvôli mne nebude nikdy trpieť. Neviem ako dlho som tam len tak sama premýšľala ale viem že to dlho bolo. Pozrela som sa na hodinky. Bolo pol ôsmej večer. Čože? Ja som sa od rána do teraz len rozprávala zo sebou. Takto som sprosto premárnila svoj deň? Môj posledný deň života? Podrobnosti o premene som nevedela vedela som iba to že to bude o pol desiatej večer. Obliekla som sa. vyšla som pred dvere kde ma už čakal Majk. "Tešíš sa? Budeš jedny z nás." Usmial sa na mňa Majk."Bojím sa toho. Bojím sa premeny a neviem či to chcem." Vravela som smutne. "Ty chceš redšej zomrieť?" Spýtal sa. "Možno." Šepla som a hneď som to aj oľutovala."To ti nikdy nedovolím. Milujem ťa. Derek mi povedal čo si myslíš a nieje to také zlé ako si to predstavuješ. Nebudeš musieť nikoho zabíjať. Mi tu máme zabijakov a poviem ti že zabudnúť na smäd je ta najľahšia vec na tomto živote. Nemáš sa čoho báť."Utešoval ma.

-------O hodinu-------

Prechádzala som sa s Majkom keď mu zapípali hodinky. "Je čas." Odpovedal a viedol ma k izbe kde mala byť moja premena. Vôbec som nebola pripravená a Majk to videl. Tak sme sa dohodli. Ľahnem si a budem sa tváriť že ma všetko bolí a on sa po rozhovore s Robom po mňa vráti a spolu ujdeme. ľahla som si a pozerala sa do vyblednutého strop keď na mňa Majk žmurkol a odyšiel do miestnosti s trónom. Prešlo asi päť minút čo som tam ležala. Počula som ako sa pred dverami rozpráva kráľovská garda. Začala som dávať pozor a pri ich rozhovore ma úplne zamrazilo. "Myslíš že to tam Majk prežije?" Spýtal sa ten hlas. "Stavím sa že nie." Odpovedal mu niekto. Toto som nemohla len tak nechať. Otvorila som dvere a rozbehla som sa za Majkom aby som ho varovala. Vtrhla som do tej miestnosti s trónom. Všetci sa tam na mňa udivene pozreli okrem Roba. On tam sedel akoby vedel že prídem."Pozrime sa kto sa tu ukázal." Vravel Rob."Je tu a je ešte stále človek. Vedel som že na ten trik naletí." Odpovedal. "Bol to trik. Poslal som stráže aby sa rozprávali že zabijem Majka. Keby sa premieňala neprišla by tu pretože by ju bolesť priklincovala ku posteli ale ona prišla. To znamená že sa nič nestalo." Vysvetľoval Rob.







Bad BloodTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang