Život alebo Smrť

68 7 0
                                    

Chvíľu sme len tak nehybne sedeli na posteli keď Majk skríkol.

"Ide tu! Adel urob niečo." Bola to sekunda. Ani to skoro nedopovedal a už boli zamrazené celé dvere.

"Dá sa odtiaľ niekam dostať?" Spýtal sa Majk a poobzeral sa dookola.

"Nie." Vravela Adel. V tom čase niekto zakopal A ja som podskočila.

"Madam Adel váš brat Rob vás chce vidieť. Všetkých troch. " Vravel neznámy hlas ktorý pomaly odišiel. 

"Ako...." Spýtala som sa zarazene keď ma Mike prerušil. 

"Jasné. Zabudol som že má schopnosť. Je vo všetkom tisíc krát lepší ako mi. Či že je rýchlejší, silnejší.....atď.

"Jasné to som pochopila." Vravela som a škaredo som sa na neho pozrela. 

------------------------------------------

Vošli sme do veľkej mramorovanej miestnosti. Na druhej strane bol stupienok na ktorom bol trón. Na trón som nevidela pretože ho zakrývali dvaja vysoký chlapi. Pred stupienkom stál Derek a v tichosti sa na nás pozeral. Už sme boli pri Derekovi ktorý sa na nás usmieval. Postavila som sa vedľa Majka.

"Môžeš prestať s touto pretvárkou?" Povedal Majk a ja som videla ako tý chlapi pri tróne odišli na bok. Sedel tam vysoký asi devätnásť ročný chalan. Vôbec sa nepodobal ani na Majka ani na nikoho z nich. Bol iba prenádherný ako všetci upíri.

"Ahoj rodina." Vravel so širokým úsmevom Rob. "Vidím že ste si tu pre mňa doniesli malý zákusok." Vravela začal sa smiať. Iba som počula ako Majk slabo zavrčal. "Je to moja priateľka Rob." Prísne odpovedal Majk a pozrel sa na mňa. Neviem ako som v tedy vyzerala ale v očiach sa mi zjavyl strach s ich rozhovoru. "Ako vidím Majk ona je človek. A určite už o nás všetko vie. Poznáš pravidlá Majk že áno." Vravel Rob. "Keď nejaký človek vie kto sme a má menej ako osemnásť rokov musí.........zomrieť. A keď má osemnásť alebo viac rokov môže byť premenená ale iba s povolením kráľa."Odpovedal Mike. Potom sa Rob pomaly priblížil ku mne. "Koľko máš rokov?" Spýtal sa ma. "Dnes alebo zajtra?" Vravela som. "Hneď teraz v tejto sekunde!!!!" Zvrieskol a mňa až striaslo. "Sedemnásť." Zašepkala som. Zrazu sa predo mňa postavil Majk. "Daj jej pokoj. Čo nevidíš že sa ťa bojí?" Vravel."Mala by sa." Zavrčal. "Rob daj nám šancu do zajtra. Zajtra má osemnásť. Prosím. Mám ju rada. Pripomína mi Jane." Vravela Adel a zrazu akoby napätie v miestnosti úplne zmyzlo. Rob sa odo mňa vzdialil a opatrne sa posadil na trón. "Máte čas do zajtra večera. Buď bude mrtvá alebo v štádiu premeny." Vravel Rob a mi sme všetci odyšli.




POZNÁMKA: ZABUDLA SOM NA ZAČIATKU UVIESŤ JEDNÚ DÔLEŽITÚ VEC. PRE UPÍRI SVET ZNAMENÁ JEDEN ROK JEDNO STOROČIE. (KEĎ MÁ MAJK SEDEMNÁSŤ ROKOV, ZNAMENÁ TO ŽE UŽ ŽIJE SEDEMNÁSŤ STOROČÍ.) 



















Bad BloodWhere stories live. Discover now