Este ora 02:00 noaptea gândul îmi sta la el,la ochii lui de un căprui intens, la zâmbetul sau ce apare de fiecare data când ceva îl incita.
-Gata , Delia nu te mai gândii, trebuie sa îl uiți ,el nici măcar nu îți dă vr-un semn ca te-ar place .
Întunericul camerei mă face sa cred ca sunt într-un coșmar iară ,dar nu ,este pura realitate .Îmi închid ochii și încerc sa dorm ,în zadar însă .Mă ridic brusc din pat și în minte îmi încolțește un gând stupid , pun mana pe telefon și îl sun :#31#... , suna de câteva ori și îi aud vocea răgușita inconfundabila :
-Alo!?Cine mama dracului ești ?
Nu răspund nimic , inima îmi bătea cu putere ca și cum ar vrea sa iasă și sa vorbească ea în locul meu,la un moment dat îmi făceam griji ca o sa îmi audă bătăile excesiv de alerte.Dupa încă 10 secunde de liniște în care probabil s-a gândit la cine l-ar trezi din somn la ora asta , spune:
-Ella , tu ești ?
În acel moment totul s-a prăbușit în jurul meu , aproape ca inima mi s-a oprit din ticaitul ei galopant .Am apăsat grăbită butonul de închidere , instant ca și cum ar fi un gheizer lacrimile unde și fierbinți îmi inunda toată fata , plângeam atât de tare încât sughițurile nu mai conteneau sa se rărească , la un moment dat respirația îmi era îngreunată de șuvoiul de lacrimi sărate și senzația de sufocare își face apariția.Dupa ore întregi de plansete și smiorcaieli adorm .
************************************ A doua zi dimineață, relativ dimineață , de fapt era 13:25 când mă trezesc și mă uit la ceas nu îmi vine sa cred cât am putut dormii , dar ce naiba doar e vacanta ,cea mai așteptată vacanta de când mă știu și asta datorita lui , acel mascul insuportabil de atrăgător care mi-a sucit mințile la cei 16 ani ai mei în loc sa îmi văd de liceu ,visez la cai verzi pe pereți și la un Alex gol ieșind dintr-o piscina ,doar într-un short de plaja albastru cu mușchii săi încordați , prea dezvoltați pentru cei 18 ani pe care îi are .
-La naiba, abia ce m-am trezit și deja mă gândesc la el ,nu pot sa cred ce insuportabila, naiva și tâmpită sunt !
Acum mai vorbesc și singura ,clar băiatul ăsta mă distruge psihic .
Cobor din patul meu exagerat de înalt , scoțând un mic oftat când tălpile mele goale ating parchetul rece , mă îndrept spre oglinda de la dulap și îmi privesc reflexia .
-Arat ca o stafie ,ochii mei roșii mă dau de gol ca am plâns cam mult noaptea trecută ,sper doar ca mama nu este acasă sa mă vadă în halul ăsta .
Trag pe mine o pereche de blugi scurți și un tricou ,îmi prind parul într-un coc neglijent și mă îndrept spre bucătărie de unde simt miros de cartofi prăjiți.
-Minunat , este acasă deci ,bine măcar ca am ce sa mănânc și nu mai sunt nevoită sa îmi fac.
Intru în bucătărie și o văd pe mama agitanduse de colo, colo ca un titirez ,ceva este neinregula,încerc sa evit contactul vizual dar degeaba mama este mult prea absorbita de cine știe ce chestie ca sa se uite la mine .Zic un "multumesc" în gând și mă reped cu o foame de lup spre farfuria mormonita de cartofi prăjiți .
După un timp îmi observa și mama prezenta
-Off,Delia bine ca te-ai trezit și tu mama , este prânzul , eu nu îmi văd capul de treaba și tu abia te trezești.
Ridic puțin privirea de la mâncare privind-o cu oarecare urma de nedumerire .
-Ce s-a întâmplat ?Întreb îngrijorată .
-Doar nu ai uitat ?Oh, asa-i ca am uitat sa iți zic, trebuie sa pleci în vacanta la bunica mai repede ,mai exact azi !
Inima mea deja se agita , stomacul mi se strânge și gura mi se transforma inr-un zâmbet extrem de larg .O zbughesc pe ușa înapoi spre camera,auzind în urma vocea mamei surprinsa .
-Unde te mai duci acum?
-Sa-mi fac bagajul!
Pe cât de adormita și de depresiva mă trezisem în dimineața asta,atât de multă energie mi-a adus vestea asta.O vacanta prelungita la bunici , nu îmi displace niciodată, nu doar pentru ca o iubesc enorm de mult pe buni ,dar în perioada asta super aratosul de Alex vine în vacanta la tara . O sa fie super distractiv .În doar 2 ore eram în drum spre bunica ,facandu-mi deja multe scenarii cum eu și Alex ne sărutam pasional , iar eu primesc primul sărut.
Ajungem seara ,casa impunătoare se așează mandra pe strada.Bumica nu sta de fapt la tara ,sta la periferia orașului într-un cartier de vile , bine eu îl numesc "la tara " pentru simplu fapt ca bunica are o grădiniță impresionanta de flori .
Intru în fuga în curte cărând după mine geanta grea cu hainele mele cele mai frumoase și sexi ,ca de trebuie sa cuceresc pe cineva , acel cineva care nu mă lasă să dorm nopțile , iar zilele mi le distruge cu simpla lui imagine aparandu-mi în minte la orice pas.Dupa ce mă instalez în camera mea de la etajul 1 al casei ,încep sa trimit mesaje Cassandrei și Adelinei sa le anunț de venirea mea și respectiv de ieșirea noastră de asta seara .
*Hei,gagici ,ghiciți cine e aici și e gata de destrăbălare ?*
*Uuu,cineva e nerăbdătoare !* (Casandra)
*Cum o sa scapi de ochii lu'bunica ta? (Adelina)
*Nici o grija ,rezolv eu ,ne întâlnim la 23:00 în fata la "Kings".Va pup ,sa va îmbrăcați sexi,am un plan !*
*A venit Delia cea nascocitoare !* (Adelina )
Este ora 22:00 încep sa mă pregătesc , îmi îndrept parul lung și ciocolatiu cu atenție fără ca vr-o șuviță sa fie deranjata ,mă machez minuțios și îmi îmbrac colanții cei noi de piele vișinii ,bluza neagra cu spatele gol care îmi lasă la vedere spatele zvelt și cu 3 alunițe aliniate ca într-o raza de soare,îmi pun tocurile negre în picioare cotrobăi după telefon și bani indesandu-le cu rapiditate în genta , indreptandu-ma cu pași mici spre ieșirea din casa , încercsa nu fac niciun zgomot ,dar în zadar pana la ușa de la intrare mă împiedic de covor ,calc pe nu știu ce mama ma-sii a lăsat bunica la capătul treptelor și mă sperii de domnul Freddy , motanul care se cam uita suspect către mine ,probabil se întreabă ce-o mai fi și cu ciudata ăsta .Reușind în final sa ajung la ușă constat cu stupoare ca e încuiată .
-La dracu'! Gândește Delia ,gândește !
Instant mi se aprinde beculetul .Înaintez către fereastra și o deschid ,îmi dau tocurile jos și mă cocoț pe pervaz ,dintr-o singura mișcare sunt jos ,bine ca nu m-a văzut nimeni altfel o puneau pe mama sa mă duca la ninjalaii aia din China , la cât de grațioasă și flexibila sunt .
Ora 22:45 aștept cu enervare la 20 de metri de poarta casei ,amaratul de taxi care nu mai vrea sa ajungă ,deja simt cum mă i-au toate căldurile ,sângele îmi clocotește în vene ,îmi îndrept privirea întâmplător spre casa de vacanta unde Alex își petrece toată vara și rare ori iarna ,ochii mei căprui încep sa sclipesca când observ cum din curtea sa iese un audi A8 ,alb cu geamuri fumurii,în ochii îmi sare imediat numărul :B.21ALX,nu îmi venea sa cred .
-Al naiba destin,cum se joaca el cu soarta oamenilor! Și când naiba i-a schimbat tacsu' mașina, ca acum 2 luni când l-am văzut întâmplător prin oraș , avea un A4,cu același număr, în fine.
Îmi mut privirea în alta parte, prefacandu-ma ca nu-l observ , inima mea striga la mine sa mă întorc , dar conștiința o contrazicea vehement , amenintandu-ma chiar ca o sa mă facă sa inebunesc dacă îi mai trag o singura privire .Stomacul era într-o continua forfota ca și cum toată gradina zoologica era în el .Un vânt cald îmi deranjează parul perfect ,facandu-ma sa arat ca una din tipele din reclama la fixativ ,zâmbesc în sinea mea dar în acel moment ,observ cu coada ochiului mașină încetinind lângă mine și geamul deschizandu-se ușor .
-Te duc undeva , frumoaso?
-Alex, încetează cu acest apelativ ,și nu, nu am nevoie sa mă duci nicăieri .
-Ba eu cred ca ai nevoie , știu ca pe mine mă așteptai .
Socul cu care, cuvintele sale mă lovesc mă fac sa îmi pierd puțin din elan ,dar nu se pune el cu Delia Colins ,mă pregătesc sa îi servesc una cât sa mă tina minte .Zâmbesc mișelește și îi zic:
-Nu știam ca te-ai angajat la firma asta de taxiuri .Te plătesc bine , cât iei pana la Kings?
Zâmbetul sau uriaș se mai diminuează un pic dar nu dispare .
-Pentru tine e gratis sau aproape gratis .Mă privește cu subînțeles și îmi face cu ochiul sugestiv ,apoi un semn cu ,capul spre a urca .
Îmi dau ochii peste cap , cu toate ca eram moarta și reînviata din cauza emoțiilor, rămân pe loc o clipa îmi privesc telefonul arata 22:55,clar nu mai ajung la timp dacă rămân aici .Urc rapid în mașina sa scumpa ,rosind puțin când ochii lui mă analizează complet ,norocul meu ca era întuneric ,inspir aer adânc și mă lovește instant mirosul de parfum acum amestecat cu un miros aromat dulceag de țigări mai speciale .
Fără sa îmi dau seama ca a trecut mai bine de 10 minute și noi nu zicem nimic îi pun cea mai proasta și puerila întrebare :
-Ai fumat iară , prostii ?
Rasul sau cristalin îl da de gol ,ne mai putandu-se abține pune o frână de era gata sa ies prin parbrizul mașinii , dacă nu purtam centura .
-Ce nai...!?
Nu apuc sa termin propoziția ca sunt adusa la tăcere cu un sărut forțat și plin de un sentiment ciudat .Heei ,asta-i prima mea poveste și sper sa fiți indulgenți cum mine ,m-as bucura sa va atragă și voi posta pt început cât mai des asta dacă o sa am pentru cine .pupicii:**
CITEȘTI
Alege-ma pe mine ,dragoste!
Любовные романыDelia este o fata obișnuită pentru cei 16 ani ai săi ,în al doilea an de liceu, îndrăgostită nebunește de amicul sau din copilărie Alex.Alex este un băiat de ban gata care încă nu știe ce înseamnă dragostea sau măcar ce simte pentru Delia .Totul pan...