Cap .10 Party

95 3 4
                                    

Graba mea de a-l împiedica pe intrus sa-mi exploreze fundul ,îmi produce cea mai puternica căzătură de pe tocuri,fiindcă aiurita cum sunt în loc sa îmi sustrag mana din prinsoare lui Dennis,m-am întors ca o nesăbuita fără a mai gândii ,iar piciorul meu drept încălțat pe tocuri de 10 cm ,a cedat sub greutate,parcă totul mergea cu încetinitorul ,piciorul îmi aluneca ,mă dezechilibrez iar corpul imi plonjează în niște brațe puternice .Parfumul sau mă amețește sau poate e de la căzătură ,habar nu am ,dar brațele acestea mă fac sa simt fiori plăcuți,mintea mea zburda printre posibilitățile de a rămâne toată viața intre brațele alea ,sa mă mângâie exact cum face acum ,cu toate ca eu am de jumate de ora o relație ,nu mă mai gândesc la Alex,gândul meu este doar la ....
-Hmm,vocea lui mă scoate din visat ,mă ridic brusc din brațele lui și îmi aranjez tricoul ce mi se ridicase puțin în timpul căzăturii.
-Ești în regula?spune Dennis pe un ton puțin îngrijorat ,frate ăsta e drăguț și când e îngrijorat.
-Aaa,da sunt ok mă cam doare puțin piciorul .
Din spatele meu se ivește Adelina ,agitata și foarte panicata .
-Oh,Doamne îmi pare rău nu am vrut sa te sperii Dell ,voiam doar sa fac o gluma , îmi cer scuze ,am câte o data niște idei așa idioate !
Mă ia în brațe și suspina ușor ,e chiar idioata ,puteam sa îmi sparg capul din pricina glumei ei cu pipaitul,noroc ca a fost Dennis acolo sa mă prindă .Mă desprind din îmbrățișarea și îi zic:
-E ok , sunt bine acum .
-O ,Doamne ,chiar îmi pare rău ...
-Ade ,nu mai contează, te rog adu-mi și mie ceva de băut ,ca sa te iert ,îi fac cu ochiul , se prinde ca vreau sa mă lase singura cu el .
Mă întorc ,iar mintea mea era doar:"ce drăguț e ,ce sărut i-as da pe buzele lui alea grasee "
-Amm,mulțumesc ca m-ai prins ,dacă știam ca era prietena mea ,cea care se ocupa cu glume proaste ,nu mă facem de ras în halul ăsta în fata ta .
Zâmbesc ,zâmbește și el ,în obraji îi apar adâncituri, oh, la naiba are și gropite, ador gropitele...
-Nu-i nimic, mi-a făcut plăcere sa te ajut ,îmi face cu ochiul .
-Esti în regula, da ?
-Da , atat cat poate fi o persoana zdruncinata ,ma simt ca dupa un cutremur,parca am picioarele de gelatina, unul din ele ma jeneza ,dar in rest sunt bine.
Il privesc in ochii aia oceanici,care parca au o stralucire de amuzament si ii zâmbesc retinut ,oare il amuz asa de tare,sper sa nu par penibila. ''Oho,ba esti '',imi sopteste constiinta ,pe care se pare ca a trezit-o echilibristica mea precara .
-Asa agitata esti tot timpul ?Amuzamentul cititi in ochii sai mai devreme ,se evidentiaza si in surasul obraznic ce ii scapa in coltul gurii,dand forma adanciturii atat de sexi din obrazul sau proaspat ras.
Ma imbujorez instant ,simt cum imi i-au foc obraji , incep sa ma balbai ca o scolarita la prima ei serbare in fata parintilor si incerc sa le gasesc mainilor o preocupare,oare oamenii normali au asemenea probleme tampite?
-N...nu chiar,aaa...acum sunt sub efectul adrenalinei,stii tu starea aia care te acapareaza dupa un fenomen extrem.Invarteam absenta bratara de aur ce avea ca pandantiv un banut gravat cu o poza ce ma infatisa zambind la camera cu voiosie,alaturi de mama si tata,bratara ce o port tot timpul de cand am primit-o anul trecut ,când tata s-a hotărât sa accepte un job mai bine plătit timp de 2 ani în alt oraș.
-Delia! Intinde mana si ma opreste din invartitul bratarii,zicand:
-Stiu si eu ce inseamna adrenalina,dar tu acum esti nervoasa,nu poate fi vorba de adrenalina .
-Aaamm,nu sunt nervoasa,ti-am zis ma deranjeza putin glezna dreapta,cred ca am o usoara entorsa . Ma rugam sa lase balta subiectul ,trebuie sa-l distrag de la treaba asta ,haide Delia gandeste,constiinta ,ai adormit iara?Gata,ideea geniala a venit o sa-l intreb de caine...
-Lasa-ma sa vad!
-Si Sara ce mai fac ... ?
Nu apuc sa pun bine intrebarea mea stralucita ca el se apleaca,indoindu-si picioarele lungi si sexi ,intinde mainile mari atingandu-mi cu degetele sale reci, pielea gleznei infierbantate din pricina efortului de a-mi recupera pozitia in momentul cazaturii,fiori reci imi acapareaza tot piciorul .Ii simt degetele ce apasa ,ca niste fulgi de zapada ,neastamparati ce gonesc in jurul piciorului,pielea mi se face de gaina si simt momentul asta atat de intim cu toate ca suntem inconjurati de peste 20 de oameni,toată lumea a dispărut pentru câteva secunde...
-E nazdravana,trebuie sa o plimb asta seara .
Luata prin surprindere de raspunsul lui ,imi scapa o replica idioata si negandita...
-Poftim?Glezna mea?
Constiinta mea se da cu capul de pereti pentru a-si potoli hohtele de ras,el isi isi inabuse intr-o tuse prefacuta chicotul ce voia sa ii scape,își drege glasul zicandu-mi pe un ton parcă părintesc:
-Nu Dell,Sara catelusa,m-ai intrebat mai devreme ce face ,iti aduci aminte?
Imi trag o palma mentala si pufnesc intr-un ras isteric ,fiind nevoita sa ma sprijin putin de un raft pentru a-mi mentine echilibrul,ma afecteaza sigur oboseala,doar asta poate fi explicația prostiei mele...
-E putin umflata,glezna .Subliniaza de data asta ca sa inteleaga si prostii ca Delia,pe fata i se tatueaza un zambet ce l-ar face gelos pe dentistul meu Robert.
-Da,evident , glezna ,zic eu usor fastacita.
-Ar trebuii sa stai cu ea ridicata un timp,nu e bine sa o soliciți,acum nu simți ca ești încinsă din pricina socului dar mâine nu vei mai putea merge,dacă continui sa mergi pe tocurile alea.Sunt cu mașina,vrei sa te duc acasă ?
-Nu, stai liniștit,sunt cu iubitul meu cu mașina ,o sa -l rog pe el sa mă duca dacă mi se agravează ,momentan e ok .
Zâmbetul sau a pierit de pe buze ,fata a căpătat o mina serioasa,sprânceana dreapta se zbate ușor semn al nervozitatii si vad cum vrea sa se retragă ,ce proasta sunt de ce am zis asta, probabil s-a simțit penibil .
-Bine atunci ,sa aveți distracție placuta !
S-a întors pe călcâie și s-a pierdut prin mulțime. Eu am rămas cu ochii pe spatele lui lat,chiar și după ce a dispărut în mulțime ,tot speram sa se întoarcă dar nu ,el nu s-a mai întors .După secunde bune de holbat printre petrecăreți ,renunț la gândul de a-l mai găsii și mă întorc spre fete usor schiopatand, care de data asta erau singure pe canapea. Mă așez lângă ele ,ridic paharul cu suc de portocale și vodka și sorb ușor printr-un pai roz zicând :
-Asta-i cea mai naspa petrece la care am fost !
Fetele nu mă baga în seama ceea ce e foarte ciudat ,sunt preocupate de ceva ,oare ce naiba , arunc o privire și le observ captivate de telefon ,mă aplec și le zmulg telefonul din fata.
-Ce nai..!?
-Aaa,Delia ,gata ai terminat flirtul cu eroul serii?
Pufnesc amândouă în ras,îmi dau ochii peste cap și le răspund pe cel mai sarcastic ton posibil.
-L-am dat gata !
-Cred și eu la cum te-ai aruncat pe el mai aveai puțin si-l dădeai pe spate la propriu ,spune printre hohote Adelina batand usor cu palma pertele lateral al canapelei.
-Iubito,trebuie sa te învăț sa fi mai subtila ,aduga Cassandra facadu-mi cu ochiul sau machiat minutios .
-Ha ,ha ,e numai vina ei ,ce naiba te-ai apucat sa mă pipai ?
Gesticulez eu frenetic spre Adelina.
-Ești irezistibila d-aia!
-Pff,mai tăci!La ce va uitați de erați așa captivate ?
Observ privirile celor doua ce par dintr-o data foarte serioase ,imi îndrept privirea către telefonul din mana și îl aprind ,intra direct pe facebook, unde rula un filmulet cu...ALEX,sărutând o tipa .În acel moment pământul s-a învârtit cu mine iar aerul din plămâni s-a încăpățânat sa iasă într-un șuierat ascuțit ,parcă eram intr-o bula de plastic unde timpul s-a oprit iar filmuletul rula ,rula și iar rula în fata ochilor mei....

Buna ,capitolul 10 e aici ,astept pareri din partea voastra,nu stiu cat va incanta povestea mea ,dar sper sa bucur macar cateva persoane prin ea .Va pup! 

Alege-ma pe mine ,dragoste!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum