Cap.8 Biletul.

141 6 2
                                    

Ies din dus după aproape o ora ,roșie ca racul și cu pielea ușor încrețita de la apa,mă usuc la par și îmi i-au pe mine o salopeta lărguta roșie ce se încheia deasupra sânilor cu un șiret ,îmi prind parul într-un coc și mă arunc în pat.
Îmi i-au telefonul vrând sa le sun pe fete dar tocmai ce se aude o frână brusca în fata casei ,asta dovedește ca au ajuns .Niciodată Cassandra nu încetinește pentru a oprii ea pune numai frâne bruște ,cate-o data chiar mai am puțin si vomit ,mă ridic repede  alergând pentru a le deschide .
-Ce v-a luat atât?
-Știi tu ,pana ne facem așa drăguțe durează !
Izbucnim toate într-un ras timp de câteva secunde ,fără sa mai putem respira .
-Hmm,tu nu prea ești așa drăguță ,ce ai pățit ești cam plooata sau mi se pare mie ?Zice Adelina mijindu-si ochii albaștrii la mine .
-Tocmai am ieșit din  duș ,cu vrei sa arat ?
-Gata fetelor ,lăsați naibii gargara și hai sa facem clătite ,am o pofta așa mare ca as ucide pentru una cu Nutella.
Ne apucam sa facem aluatul ,făcând un haos total în bucătărie ,aveam faina și pe pereți
-O sa mă omoare bunica !
Zic eu cu voce tare ,la care ele analizează cu interes încăperea și încep sa rada ,ce prietene tâmpite am ar trebuii sa-mi fac altele mai normale.
-Și ,deci ce  aveți sa îmi ziceți?
-Nu ,nu ,nu draguto ,tu prima ca ești mai mica zice amuzata Cassandra .
-Off,ești imposibila!
-Imposibil de atrăgătoare vrei sa spui ,mă corecta ea .
-Oh,asta chiar e buna ar trebuii sa o notez undeva ,zic eu zâmbind .
-Hai nu o mai lalaii ,ca murim de curiozitate zice Adelina în timp ce întorcea o clătita. 
-Bine ,poi sa încep cu începutul m-am văzut cu Alex aseară !
-Ăsta știm tâmpito,ce s-a întâmplat acolo vrem sa știm mai exact .
Le povestesc cu lux de amănunte cum a decurs întâlnirea cu el ,lasandu-le dezamăgite la final când le-am zis de fuga mea .
-Ce fraiera ești !
-Cum?De ce?
-Ăla era momentul în care scăpai și tu de povara iar tu ai fugit ,nu asta iți doreai?
-Nu îmi mai doresc ăsta ,mă trezesc țipând în timp ce îmi impatuream o clătita .
-De ce ne minți se vede  din avion ca încă mai ții la el?
-Bine,încă nu îl pot uita dar o sa încerc .
-Acum e rândul vostru,dar întâi ajutati-ma sa curat aici .
Înmânez uneia mopoul alteia aspiratorul :iar eu mă apuc de vase în 20 de minute era totul luna ,ne luam farfuria cu clătite și mergem în sufragerie pentru a sta mai comod pe canapea .
-Acum ,varsa-ti tot haide - ți !
-Poi,ce vrei sa știi? Zice Adelina cu un zâmbet ștrengar pe buzele sale pline .
-Tot!Mai exact de unde știați ca m-am văzut cu Alex aseară ?
-Ne -a dat el mesaj .
-Cum ?De ce ?
-Voia sa ne asiguram ca ești ok ,după faza cu sărutul și pipăitul, spune Cassandra miscandu-si sprâncenele în mod sugestiv .
-Aa,asta-i tot ce voiați sa-mi ziceți?intreb eu dezamăgită,dar nu apuc sa zic nimic căci telefonul meu începe sa cânte ,privesc ecranul luminos și observ ca-i un număr privat ,ignor apelul blocând telefonul.
-De ce nu răspunzi?
-Dacă era ceva important nu mă suna cu necunoscut!
-Bine ,unde rămăsesem?
Imi zice Adelina frecandu-si barba într-un mod specific hipsterilor.
-V-am întrebat dacă asta-i tot ?
-Aaa,nu bomba bombelor acum urmează .
-Ce ,ce zic eu ?
-Ieri când am plecat de la tine ,m-am întâlnit cu el și mi-a dat un plic ,mi-a zis sa-l deschizi decât tu ,așa ca n-am îndrăznit sa-l desigilez,era urat din partea noastră așa ca acum suntem ochi și urechi la tine ,hai descide-l ,îmi întinde Cass,un plic alb dreptunghiular ce avea scris pe fata :
TE ROG,SA ÎL CITEȘTI!
   Îl deschid ușor rupând un colt al plicului în timp ce inima mea galopa mai rău ca un cal de curse într-un hipodrom,mâinile îmi transpirau de la atâtea emoții adunate și mă întrebam de ce nu mi-a dat mesaj în loc sa îmi scrie o scrisoare ca pe vremea bunicii ,oh ,da asa-i ca i-am blocat numărul aseară din cauza nervilor .
Deschid în cele din urma plicul și scot o coala A4 îndoită pe jumătate pe care scria :
Nu știu ce părere o sa îti faci după ce vei citii aceste rânduri dar vreau sa iți zic de la început :Sunt beat și vreau sa te am în brațe acum !
Aseară după ce ai plecat mi-am dat seama ca am făcut o greșeală enorma și anume mi-am pierdut șansa de fii cu tine ,era și o vorba "Am pierdut luna ,numărând stelele ",știu asta și o spun cu regret , am făcut multe prostii ,am băut ,am fumat ,am futut ,dar mi-a ajuns vreau o relație serioasa ,îmi doresc pe cineva care sa tina la mine și sa nu vrea doar sex sau bani  ,vreau o șansă, o nenorocita de șansă îmi doresc de la tine .Te rog cauta-ma ,știu ca nu mai vrei sa vezi,sa auzi,si cu siguranță nu mai vrei sa ai de-a face cu mine dar nu da cu piciorul la ceva ce ti-ai dorit mereu .Aștept un semn de la tine !

                                              Alex ♡   

Uimirea mi se citește pe fata ,ridic ochii din scrisoare uitandu-ma la fete care erau și ele la fel de surprinse ca și mine .
-Oh ,Doamne !exclama Cassandra  .
-Nu cred așa ceva ,Alex s-a înmoaiat,izbucnește Adelina .
-Ce fac acum ?Întreb eu debusolata .
Nu știu ce sa mai cred !
-Crezi ce vrei ,dar acum o sa îti miști fundul ăla de pe canapea pana în camera ta ca sa te aranjam și sa-l suni sa va vedeți,!
-Nu ,nu fac ăsta !
-Ba da zic amândouă o data și se îngrămădesc spre mine pentru a înpinge către dormitor .
După ce m-au aranjat aproape forțat la par și m-au machiat ,mai rămânea sa văd cu ce o sa mă îmbrac și sa îl sun , ultima parte e cea mai grea .
-Fetelor,nu pot sa fac asta ,nu îl pot suna !
-Îl sunam noi !zice pe un ton autoritar Adelina ce îmi cotrobăia prin dulap .
-Nuuu,nu !
Cassandra pune mana pe telefonul meu și îl apelează ,apoi mi-l arunca în brațe după ce începe sa sune ,oh nu ce vaca e ,îmi spun eu .
Îl prind și îl opresc imediat ,atintindu-mi privirea către ele și începând sa tip !
-Voooi,nu va mai băgați în viața mea ,eu nu o fac așa ca nici pe voi nu va privește ...nu îmi încep bine discursul ca pe ecran îmi apare un   apel ratat  de la  Alex,dar din moment ce e blocat e normal sa nu îmi sune telefonul  ,ce fac acum ?
-Nenorocitelor !
Prietenele mele zâmbesc și dau palma semn ca si-au îndeplinit misiunea. 
-Suna-l!tipa Cass .
-Off,bine !
  Aprind telefonul ,degetele îmi tremurau ușor iar inima bătea ca nebuna ,un freamăt îmi apare în stomac,îi caut numele și apăs pe apelare ,apoi îl pun la ureche .
Aud sunând doar de doua ori iar difuzorul se umple de sunetul vocii sale răgușite și puternice care mi-a electrizat tot corpul ,îmi revin din naucirea mea și îi răspund la salut .
-Aam,bună !Uite ,scuze pentru mai devreme te -am sunat din greșeală vezi ești primul în agenda și s-a apelat din greșeală și. ..
Nu termin bine sa ingaim niște scuze patetice ca Adelina îmi trage telefonul de la ureche și îi zice :
-Alo ,Alex sunt Adelina , Delia te-a sunat sa va vedeți vin-o și ia-o de acasa în jumătate de ora , te așteaptă, paaa! 
Și îi închide , apoi îmi arunca telefonul, nu pot sa cred o sa am o întâlnire, prima mea întâlnire, nu-mi vine a crede , nu,nu pot face asta  sunt prea emoționată , ba ai sa poți nu mai pierdem șansă ăsta ,offf în sfârșit s-a dezmorțit și conștiința mea .

Heiii,am revenit cu un nou capitol ,știu ca a durat cam mult dar am avut multa treaba în ultima vreme și m-am gândit ce sa fac cu povestea ,dacă se merita sa o continui ,docamdata nu m-am decis .Aștept părerile voastre  .Pupici,sper sa va placa și acest capitol ,cred ca e puțin plictisitor dar va promit mai multa acțiune în următoarele capitole .

Alege-ma pe mine ,dragoste!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum