Vocea sa mi se părea cunoscuta dar nu îmi venea în minte nici un nume , cu toate ca mâinile ce -mi astupă ochii produc senzații plăcute și puțin familiare .
-Nu știu ,zic cu un glas ușor surprins ,te rog da-mi drumul !
Mă întorc și cu surprindere îi zic numele cu voce tare :
-Dennis!
El zâmbește și îmi zice cu glas dulce și gros :
-Credeam ca nu o sa mă recunoști .
-Sa știi ca am o ținere de minte destul de buna ,chiar dacă nu am vorbit prea mult seara trecuta nu uit așa ușor persoane.
În gândul meu "persoane atât de hot ",zâmbesc și îl privesc în ochii săi albaștrii , apoi privirea mea îl scanează dar nu prea mult căci privirea îmi rămâne fixată pe buzele sale pline, ale naibii de sexi!Îmi revin repede când mă întreabă :
-De ce ai plecat așa repede de la bar, asera ?
-Amm,complicații!
-Ok,dacă spui tu .
Liniștea stânjenitoare se lasă intre noi timp de câteva de secunde ,tot el spărgând -o :
-Ce faci la ora asta aici ?
-Aam, am vrut sa mă plimb puțin ,tu?
-Am venit la plimbare cu Sara.
-Hmm,iubita ta ?
Rasul sau cristalin îmi gâdilă urechile , iar expresia mi se schimba în una surprinsa.
-Ce-i așa amuzant? Îl întreb eu ușor iritata .
-Ar fi cam ciudat sa am ca iubita un caine .Îmi face cu ochiul și îmi arata un cățel Shar Pei ce își făcea nevoile pe un pom din parc .
Privesc în direcția indicata și observ o minunăție de cățel , cutat ,maroniu ce alerga acum de colo-colo .
-Oh!Zic ușor stânjenită .Scuze !
-Stai liniștită, ce te frământă de nu poți dormii la ora asta ?
-De unde știi ca nu pot dormii?
-Poi ,în primul rand oamenii de obicei dorm la acesta ora ,doar dacă nu ai un caine ca și mine care te scoate din casa când face pipi,iar în al doilea rand cearcănele te cam dau de gol și întinde mana atingandu - mi ușor zona umflata de sub ochi ,când degetele sale a făcut contact cu pielea mea ,furnicaturile încep sa își facă apariția.
Doamne ,ce se întâmplă cu corpul meu de reacționează așa în preajma lui ?Ignor senzația și îmi duc ușor mana la locul unde pentru câteva secunde el îmi atinsese pielea,apoi zâmbesc .
-Insomnii,cred ca ai băut prea mult cola !Zâmbește și adauga:
Vrei sa te plimbi cu noi ?
-Hmm ,nu știu !
-Haide,mă prinde de mana și mă trage în direcția câinelui .
-Ce drăguță e !Îi zic și o mângâi pe cap ușor ,cățelușa se relaxează și începe sa dea din coada.
-Te place ,cam ciudat !
-Adică ?Ridic eu o sprânceană și îl privesc urat .
-Adică ,nu-i prea plac străinii! Tu mereu te ataci așa? Își descoperă dantura perfecta și alba iar buzele lui groase acum sunt arcuite în cel mai frumos zâmbet pe care l-am văzut vr-o data ,abia acum am observat ca era îmbrăcat lejer într-un trening gri de la champion iar în picioare avea o perche de converși albi .
-Delia,mai ești aici ?
Mă trezesc când mă scutura puțin de brațe .
-Scuze, mă gândeam la alceva!
-Ești rece .De ce ai iești așa dezbrăcată ?
-Aaa,am ieșit în graba !
Îl văd ca se dezbracă rapid și îmi pune bluza sa pe umeri .
-Poftim , o sa -ți fie mai bine .
Și chiar era ,bluza sa mă proteja de briza rece a dimineții ,iar parfumul sau tare mă amețește.Doamne ce se întâmplă cu mine ?
-Mergem ?Mă întreabă el .
Câinele deja înaintase mai adânc în parc ,alerga prin iarba verde proaspăt tunsa acoperita de picături de roua rece , el ma privește și îmi zice :
-Deci,zi-mi mai multe despre tine !
-Nu sunt multe de spus , mă numesc Delia după cum știi ,locuiesc la București, am 16 ani,in toamna o sa fiu pe clasa a 11-a,am venit în vacanță la bunici ,dar nu cred ca o sa mai stau mult , astăzi s-ar putea sa plec .Vezi?Nimic interesant, acum este rândul tău.
-De ce pleci așa repede ?
-Heei,nu mi-ai răspuns !
Chicoteste puțin apoi zice :
-Numele îl știi, restul nu-i prea interesant ,știi tu ,ca majoritatea de aici sunt în vacanta , ai mei au o vila de vacanta aici iar eu îmi petrec de obicei 2-3 săptămâni pe vara aici ,am 18 ani ,joc fotbal în liga a II-a ,iubesc asta mai mult ca orice pe lume , îmi place culoarea verde și sunt în ultimul an la un liceu sportiv tot din București unde ai mei mi-au cumparat un apartament ,dar ajunge cu asta după o sa mă crezi un lăudăros .
-Ba nu !
-Bine ,dacă spui tu !
Trec câteva minute bune fără sa zicem nimic ,apoi amândoi spunem la unison :
-Unde anume stai la București?
Izbucnim, amândoi în ras și spunem iară de-o data :
-Tu prima !
-Tu primul!
-Asta chiar a fost ciudat, zic eu .
-Clar !
-Eu stau la Unirii .Tu ?Mă întreabă el .
-Eu nu stau într-o zona atât de exclusivista , stau la casa, pe lângă Otopeni .
-Super!
-Nu chiar ,e nasol trebuie sa mă duca mama sau tata tot timpul la liceu cu mașina ,dar de obicei mai i-au taxiul !
-Oh ,lasă că o să îți iei permisul în 2 ani !
-Da ,abia aștept !
Se oprește pe loc și mă privește ușor în ochi,pare îngrijorat.
-De ce te-ai certat cu Alex ?
-De unde știi ?
-Așa se cam aude .
-Uite , ce s-a întâmplat intre mine și Alex nu privește pe nimeni, ok?
-Bine ,scuze ,n-am vrut sa te supăr,voiam doar sa văd dacă ești ok !
-Da ,sunt bine !
Trebuie sa plec deja e 7:20 , ar fi cazul sa o sun pe mama sa vina sa mă ia ,mai vorbim .
-Stai ,sper ca nu te-am supărat !
-Hei , nu-i problema, am înțeles intenția ta .
-Bine ,mă bucur atunci, mai vorbim .
Mă răsucesc pe călcâie și plec către casa dar aud glasul lui Dennis în depărtare strigând :
-Poate ne vedem pe la București!
Nu îi răspund,mă fac ca nu l-am auzit ,emoția îmi roșește obrajii ,dar îmi revin ,ajung în scurt timp acasă ,urc în camera și mă dezbrac .
Mă privesc în oglinda și observ ca pe pat tocmai lăsasem bluza ce mi-o oferise mai devreme.
-Off,am uitat sa i-o dau !
Îmi dau jos și rochia și mă bag la somn ,era deja ora 08:00 dacă voiam sa am energie trebuia sa mai și dorm .
************************************Mă trezesc, era deja întuneric în camera ,probabil dormisem toată ziua ,întind mana către telefon și îl privesc era ora 20:00 ,Doamne cât am dormit!
Mă ridic din pat și merg ușor către ușa dar pe scaun observ aceea bluza grii cu roșu ,mă apropii ,o ridic catre nas și inspir ,parfumul sau îmi gâdila simțurile ,un val de căldură îmi străbate tot corpul ,gândurile îmi zboară la băiatul perfect din parc .
-Oare ce-o face ?
Melodia lui "Ellie Goulding -On my mind " răsuna în camera și mă scoate cu forța din transa ,pun bluza la loc pe scaun și mă îndrept către telefon ce se mișcă agitat prin cearșaful roz cu Tweety.Mă uit la numele de pe ecran și răspund :
-Da ,Cass?
-Hei ,pasare de noapte ce ești ,ce faci ?
-Cum mi-ai zis ?
-Pasare de noapte ,ce n-ai înțeles?
-Ba am înțeles ,dar vreau sa știu de ce ?
-Am venit la tine azi dupamiaza si dormeai mi-a zis bunica-ta ca dormi ,cică ne-ai fi ajutat la o petrecere surpriza .
Vocea Cassandrei devine amuzata și se aud chicote în fundal.
-Ai scăpat de ea?
-Cum ?De cine sa scap?
-Virginitatea, s-a dus sau Alex nu-i așa de priceput precum se aude ?
-Cassandra Dontu ,te rog sa termini cu arogantele astea,de unde știi ca am fost cu Alex asera ?
-Nu,nu ,nu te rog domnișoară Colins sa ne spui ,asta dacă mai ești domnișoară!
Iară se aud un val de râsete în telefon.
-Pentru numele lui Dumnezeu, nuuu,nu s-a întâmplat nimic !
-Oh, spune ea dezamăgită, îmi pare rău pentru tine ,cică o are mare !
De data asta încep sa rad și eu odată cu ele,pentru ca era clar și Adelina cu ea , i-as recunoaște rasul colorat de la o posta .
-Voi nu aveți nimic de făcut decât sa va amuzați de viata mea sexuala precara ?
-Sincer,iubito chiar nu avem ce face ,frecam menta pe aici ,ne gândeam sa facem niște clătite dar ni s-a părut mult mai amuzant sa radem de tine .
-A da ?
-Aha! Zice prietena mea pe un ton glumeț!
-Atunci, miscati-va fundurile alea sexi încoace poate mergem undeva asta seara .
-O da ,Delia petrecareata a revenit!
-Grabiti-va am multe sa va zic !
-Iar noi avem multe sa-ti povestim !Ajungem în 10 minute ,trebuie sa ne schimbam, apropo blugii și maieul meu alb ,au intrat în stăpânirea ta ,cumva ?
-Paa și eu te iubesc! Și îi închid telefonul fără a o lasă să mai spună ceva .
Arunc telefonul în pat și ies pe ușa ,mă îndrept spre bucătărie în speranța că îi găsesc pe bunici în schimb, nimeni ,ies în curte îi strig dar degeaba , intru în garaj și văd ca mașina lipsește, e clar iară sunt plecați .Văd ca bunica și bunicul au o viață mai activa ca mine .
Sincer, as vrea sa am o relație ca a lor nu i-am văzut niciodată certandu-se poate ca nu o face de fata cu mine dar le observ și acum dragostea cu care se privesc .Bunicul este cel mai minunat barbat ,încă face tot posibilul sa o protejeze pe buni ,care se simte cate-o data mai rău.
Rup sirul gândurilor și mă îndrept spre camera ,de unde i-au telefonul și caut numărul bunicului .
-Alo?Vocea bunicului răsuna în difuzorul telefonului ,parcă prea tare ceea ce mă face sa tresar , îmi revin rapid si-l întreb direct :
-Unde sunteți ?
-Am plecat la sora bunica-tii, se simte rău cred ca a tras-o curentul , o sa stăm asta seara cu ea ,vezi și tu ce faci pe acolo ,sa fii cuminte !
-Da bunicule !
-Bine Delia ,hai te pupam !
-Și eu va pup !
Închid apelul ,mă dezbrac de pijamale și mă arunc în duș.
CITEȘTI
Alege-ma pe mine ,dragoste!
RomanceDelia este o fata obișnuită pentru cei 16 ani ai săi ,în al doilea an de liceu, îndrăgostită nebunește de amicul sau din copilărie Alex.Alex este un băiat de ban gata care încă nu știe ce înseamnă dragostea sau măcar ce simte pentru Delia .Totul pan...