Liniște ,nimeni nu spune nimic ,mă întorc nervoasa către fete în spate și le întreb din priviri dacă știu ceva de asta ,dar ele ridica din umeri ,îmi mut iară privirea către Mark,și îi zic :
-Cine naiba ti-a făcut asta ?Și mă îndrept cu mana către umflătura de pe fata lui ,el se trage și zice :
-Nu mă atinge , doare ca naiba !
-Doamne ești imposibil , zi-mi ce ai pățit .
El oftează , pornește motorul și apăsa ușor accelerația făcând mașina sa se miște nu mă baga în seamă,îl las în pace o sa-mi zică când v-a fi pregătit sper sa nu fie nimic grav.
Ajungem la un bar de biliard nu prea impresionant , unde erau tot felul de bețivani , mda clar e o bodega ,ce le place băieților o așa atmosfera?
Pășesc ușor neincrrzatoare în interior unde doi băieți mă privesc insistent și fluiera când trec pe lângă ei .
-Ce cacat,de ce am venit eu aici ? Îmi zic în gând și mă îndrept ușor către grupul de băieți care ne-au făcut semn cu mana ,probabil sunt prieteni cu Mark ,nu-i cunosc pe niciunul,dar după felul cum sunt îmbrăcați par la fel de aroganți ca și Alex .
Oh ,nu iară Alex dar eu nu pot face nimic fără sa mă gândesc la acel imbecil ,sexi și enervant tip, la naiba cu toate astea ,vocea dura a lui Mark mă trezește din gânduri .
-Băieți ,ele sunt Delia ,Cassandra și Adelina !
-Fetelor ei sunt Josh,Jay,Vladimir și Dennis.
Ultimul nume mi-a trezit interesul de fapt posesorul lui mai exact ,un băiat înalt ,blondut-saten ,cu ochii albaștrii ca marea ,buze pline și un zâmbet perfect semna parcă cu actorii aia perfecți după care suspin de câte ori mă uit la vr-un film de dragoste .Îmi întinde mana și mi-o strânge cu putere , când pielea noastră a făcut contact fiori reci m-a trecut prin tot corpul și pielea mi s-a făcut de găină .
-Ce a fost asta ? Mă întreb în gând și îmi retrag mana ușor sa nu par nebuna ,îi zâmbesc și eu și mă așez pe canapea lângă fete .După ceva vreme ,în timp ce băieții se agitau invatandu-le pe Cass și Ade sa joace biliard,eu stăteam și mă jucam absenta cu un pai amestecând în cocktailul meu de mere verzi ,tresar când Mark se așează lângă mine punandu-mi mana pe umăr .Mă întorc zâmbind la el și întind mana către zona vânătă a fetei lui zicand:
-Tot nu vrei sa îmi zici ce ai pățit la ochi ?
Acesta respira zgomotos mă ia de mana și mă trage spre ieșire ,surprinsa de gestul lui ,mai mult am fost tarata decât sa merg pe propriile picioare. Ajungând afară mă uit ciudat la el analizându-i fiecare gest ce îi trădează starea de nervozitate ,se mișcă de colo ,colo frecandu-si mâinile și încearcă sa spună ceva dar nu înțeleg ,era mai mult un mormăit.
-Zi mă o data ,fii barbat ce Dumnezeu? !
-Nu ne mai putem vedea sau vorbii vr-o data !
Dacă eram în desene animate acum gura mea atârna pana la podea dar pentru ca nu suntem surprinderea și șocul îmi sunt traduse prin niște ochi bulbucați aproape sa îmi iasă din orbite și printr-o incruntatura de toată frumusețea .
-De ce ești bolnav sau ceva ?Îl întreb eu pe un ton glumeț .
-Asta nu-i o gluma Delia, uite azi după ce am plecat de la piscina a venit Alex la mine și m-a amenințat sa stau departe de tine iar ca sa fie mai convingător mi-a lăsat și un mic semn .
Dacă socul de mai devreme a fost mare ăsta trebuie sa fie tatăl șocurilor ,furia începe sa mă cuprindă și încep sa înjur .
-Cine dracului se crede ăsta ,cu ce drept Îți interzice ție sa stai cu mine doar dacă ...
-Da ,Delia el crede ca suntem impreuna și ca seara trecuta am ajuns la final cu tentativa noastră ,eu am încercat sa îi explic ca nu e nimic intre noi dar se pare ca ceva îl enervase foarte tare și era cam pornit ,nu a vrut sa mă asculte și m-a pocnit direct .
-Așteaptă sa pun mana pe el ,nu vei fii singurul cu un ochi vânat prin zona .
Plec furioasa trântind ușa barul și mă îndrept cu pași apăsați către canapea ,unde fetele se amuzau cu Jay și Vladimir cred ca se cam plac ,în fine ajung lângă ei și le zic:
-Eu o sa plec ,trebuie sa ajung rapid acasă .
Unul din băieți se oferă sa ma duca dar refuz politicos spunând ca ar deranja-o pe bunica dacă m-ar aduce un barbat acasă .II salut și plec cu rapiditate sunând deja la taxi ,în 10 minute ajunge și taxiul în care mă urc vijelios, îi dau adresa șoferului și îmi scot telefonul din buzunar vrând sa îi dau mesaj lui Alex sa îi zic câteva vorbe nu prea ortodoxe dar când îmi ridic ochii pe geamul mașinii îi observ mașina parcată la marginea pădurii prin care trebuie sa trec înainte de a ajunge acasă ,îi zic șoferului sa opresca iar acesta îmi zice :
-Sunteți sigura domnișoară ?
-Am spus sa oprești ,aici vreau sa cobor !
Taximetristul se conformează bombănind ,îi întind banii și cobor rapid .
Taxiul pleacă în graba lasandu-ma singura în bezna ,ce-o fi fost în capul meu de am oprit ,cine știe unde s-a dus și eu umblu bezmetica pe străzi ,mă duc incet către mașina privind ușor pe geam încă un soc pe seara ăsta mă pleznește.
Alex stătea pe scaunul șoferului iar o blondă îi făcea blowjob ,ochii mei încep sa sclipesca din cauza lacrimilor care vor sa își facă apariția, din cauza acțiunii cei doi nu mă observa ,voiam sa fug și sa mă ascund acasă în pat sub plapumă din cauza durerii ce o simțeam dar nu și de data asta ,nu vreau sa mai fiu slaba .
Pun mana ușor pe mânerul ușii și trag cu putere spunând :
-Surpriza, Casannova !
-Deliaaa! ?
Doamne din nou as fii vrut sa am o camera de filmat sa surprind asta ,ce fete au putut sa facă ,el surprindere ,jena și disperare sa se acopere ,ea rusinare și dorința de a-si ascunde fata chiar dacă nu o cunoșteam, oricum nu îmi pasa cine e ea ,de fapt nu mai îmi pasa nici măcar ce fac ei doi acolo ,mi s-a acrit de acest Alex ,el nu mai e băiatul de care m-am îndrăgostit ,s-a schimbat mult de vara trecuta .Ii închid ușa cu forța și acum îmi pare rău de saraca mașina nu trebuia sa mă răzbun pe ea .
Pășesc apăsat pe asfaltul rece ,iar vântul ușor de vara îmi ravaseste parul ce imi umple spatele ,îmi strâng brațele în jurul corpului vrând sa ma protejez poate de toate problemele care se pare ca se țin lanț de mine .După minute bune de mers pe jos ,ajung acasă rupta de oboseala ,flamanda și dezamăgită de toată vacanta asta .Vreau acasă ,mâine dimineață o sa o sun pe mama sa vina sa mă ia sper sa își fi terminat treaba, ajung în camera îmi arunc hainele cât colo , mă schimb în pijamalele și mă arunc în pat începând sa plâng atât de tare ca sughițurile încep sa își facă aparția, mă înec cu propriul plâns și toate astea îmi aduc o stare de greată care îmi mai îndepărtează dorința de a manca ,după minute în șir de zmiorcaeli ,reușesc sa mă opresc dar de adormit nu pot adormii ,deoarece junghiuri de foame în străbate tot abdomenul și zgomotul stomacului meu gol sparge liniștea camerei .
-Trebuie sa mananc ceva ca sa pot adormii ,imi zic in gand si ma intind dupa telefon dar nu este pe noptiera la locul sau ,imi dau seama ca nu l-am luat din buzunarul blugilor .
Cotrobai prin buzunare si il gadesc este ora 02:40 ,observ ca am vr-o 20 de apeluri,6 de la fete și restul de la Alex ,ce idiot îmi zic ,nu pot sa cred ca mai are încă tupeul sa mă sune după câte a făcut și aici nu mă refer la faza din mașină ci la faptul ca a îndrăznit sa îmi amenințe prietenul .Șterg apelurile de pe ecran și pun telefonul pe birou ,ies din camera cu singurul scop care mă preocupa acum ,și anume de a manca .
Intru în bucătărie ,aprind lumina și îmi afund capul în frigiderul uriaș al buncii care e tot timpul plin de bunătăți .Dintre toate chestiile din frigider eu scot ,niște cașcaval, o roșie și niște șuncă presata pentru a-mi face sandwichiuri ,îmi bag 4 felii de pâine în touster și aștept sa se facă ,se fac primele 2 și mă apuc sa îmi creez opera de arta la care mai adaug puțin ketchup și gata ,ar trebuii sa particip la masterchef îmi zic în gând și un zâmbet ușor îmi apare pe buze.
-Bravo Delia ,e bine ca te binedispui singura îmi zic punând cel de al doilea sandwichi pe farfurie ,sting lumina și mă îndrept către camera mea .
Mă pun pe pat în poziție turceasca cu farfuria în brațe ,incep sa musc cu pofta din manacrea calda,în timp ce mestecam aud un zgomot ca un harjiit ,arunc privirea prin camera și observ ca ecranul telefonului este aprins , cineva mă suna.
-Cine poate fi la ora asta ,mă ridic și privesc ,iară Alex ,asta chiar e disperat ,nu îi răspund o sa creadă ca dorm .
După ce termin de mâncat ,mă îndrept spre baie unde mă spăl pe dinți rapid apoi mă reîntorc în camera unde aud iarăși acel harjiit doar ca de data asta mai scurt .
Mă uit la telefon și văd iară numele lui Alex pe ecran ,de data asta observ ca este un mesaj,îl deschid ,uimirea iarăși îmi străbate chipul ce naiba e azi ,cumva ziua Șocați -o pe Delia îmi zic și mai citesc o data mesajul cu voce tare sa văd dacă am înțeles bine :Anunț! Sunt în dubii dacă sa mai continui sau nu povestea ,din câte observ nu prea este pe placul vostru ,prin urmare dacă nu o sa am parte de ceva mai multe vizualizări și câteva păreri /voturi intr-o saptamna o sa șterg povestea și o sa mă rezum doar la a citii pe wattpad.Decii (fără deci) voi alegeți .
CITEȘTI
Alege-ma pe mine ,dragoste!
RomanceDelia este o fata obișnuită pentru cei 16 ani ai săi ,în al doilea an de liceu, îndrăgostită nebunește de amicul sau din copilărie Alex.Alex este un băiat de ban gata care încă nu știe ce înseamnă dragostea sau măcar ce simte pentru Delia .Totul pan...