Evde arkadaşım Pars'la beraber kalıyoruz. Pars amerikan. Chaby eve geleli baya oluyor. Okul bitti Chaby koreye tatil için gideceğini söyledi bende yakasına yapışıp onunla beraber gitmeye ikna etmeye çalıştım ve başaran ben oldum. Parsa sorduk fakat ailesinin yanına gideceğini yani bizimle gelemeyeceğini söyledi.
Saat 01.26 civarı kalktım ve dolaba geçtim siyah pantolonu attım yatağın üstüne pijamayı çıkardım ve pantolonu sıyırdım bacağımdan tişörtü çıkarıp attım dolaba beyaz büstiyeri geçirdim kafamdan. Kapı çalmaya başladı 'hadi artık şimdi seni bırakıp gidicem'
Ben de 'beklesen ölcek misin' dedim.Bavulu alıp çıktım odada bacağıma bişey yapışmıştı ama ben bakmadan ayağımla ittirmiştim. Odadan çıktım oda da ses geliyordu kapıyı açtım ve yerde köpek jooje yerlerde yuvarlanıyordu. Kucağıma aldım ve salona geçtim.
Kapıda chaby bekliyordu. Kapıyı açtım çıktım arabaya geçtim ve bavulları arabanın arkasına koydum joojeyi kutuya koydum. Arka koltuğa yerleştirdim. Yan koltuğa geçtim ve chabyi beklemeye başladım.
'chaby orda düzgün yemekler vardır inşallah yoksa biliyorsun'
'insan yemiyoruz biz bu kadar şey yapmana gerek yok' dedi trip atar bakışlarıyla
'tamam şey yapmam oppa' dedim elime yanağına götürerek. Aklıma bunun program geldi atladım lafa 'senin abnormal summit yayınlanıyordu dimi' dedim.
'evet yayınlanıyordu şimdi program bitti ama hala orda yayınlanıyo' 'tamam iyi' dedim bu işe yarayacaktı ama şuan bunu bilmesine gerek yoktu çünkü amaçlarıma engel olabilirdi.Arka koltukta tepişen joojeyi aldım. Ağızlığını takım ve kucağıma alarak arabanın kapısını kapattım. Bagajı açtım bavulumu aldım chabyi beklemeye başladım. Yanıma geldi ve yürümeye başladık.
Çantamı koydum ve koltuğuma geçtim joojeyi aldım ve ağızlığını taktım. Chaby yanıma geldiğinde
'bi wasabili sandaviç ısmarlarsın' dedim ve göz kırptım. Telefonu çıkardım ve grup keşfetmeye başladım. Müzik türleri gerçekten güzel ve havalı. Hepsini mixleyip dinlemeye başladım Exo Bts Bing Bang Got7 2ne1 Girls Generaltion falan.Kolumda bi acı hissettim ve tokadı yapıştırdım koluma uygulanan kuvvet tarafına. Chaby kolumu ısırıyormuş ve bende kafasına tokadı yapıştırmışım. Uzatmadım ve kalktım. Bavulları taksiye koyduk ve bindik.
Eve geldik ve bavulları odaya çıkardık tek katlı geniş odalı ve çok odası olan bir evdi çabinin evi kapıyı açtım ve birine yerleştim.
Joojeyi kutudan çıkardım ağızlığını çıkardım ve odadan çıktım. Salona koltuğa geçtim. Müzik kanalı buldum.
'heeey çabiii gell hadii' dedim. 'tamam geldim ve neden çağırdın beni'
'bu karın acıktı dostum napabiliriz' dedim karnıma okşayarak. 'şimdi pizza söyleyelim ama bi daha pizza söylemem bu vücüdün fit kalması gerek' dedi bende 'peki playboy' dedim.'heyy bütün günü bu evde mi geçiricez dostum ben bunun için gelmedim buraya'
'gelmeme şansın vardı heeyz'
'peki peki'
'bi kaç gün sonra büyük bi festival var ormanda ama şu bi kaç gün içinde ne yapacağımızı bilmiyorum' oflayarak kalktım ayağa dolaşmaya başladım elimde vişne suyuyla.
Aklıma bara gitmek geldi ama kaybolabilirdim o yüzden çabinin yanına gittim koşarak televizyonun önüne dikildim 'bara gidelim nolur çabii lütfen nolur yoksa seni öldürebilirim'
'güzel fikir olabilir aslında peki peki tamam gidelim ama acayip içmek yok yoksa seni orda bırakıp gelirim' dedi canım çabiciğim bende öpücük attım.
Odaya girdim etek falan giymezdim hiç bilmediğim kore sokaklarında o yüzden siyah pantolonu giydim siyah sütyeni giydim üstüne siyah motorcu deri ceketini aldım ve yatağın üstüne bıraktım. Makyaj malzemelerini ve saç şekillendiriciyi aldım ve lavaboya geçtim. Makyajıma yaptım ve mor parlatıcıyı dudak ortasına sürdüm üstüne mor ruju sürdüm kalıcı olsun diye saç şekillendiricinin maşa bölümünü taktım ve yapmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//Snapchat//
RandomHer şeyin şans olduğu bir ülke. Orda ünlü olmak, yakışıklı sevgili yapmak ve olay olmak. Başı beladan çıkmayan bir kız. Yanlızlıkla büyüdüğü için herkesin acı çekmesini isteyen bir kız. İlk girdiği barda bu kadar şanslı olmuştu Hazel. Peki hayatı ne...