Ethan pov:
Ik word wakker, ik kijk omhoog en zie de sterren. Het is nog nacht. Ik kijk naar mijn borstkas. Lily ligt met haar hoofd op mijn borstkas en haar armen om mijn heen. Ik heb een arm om haar heen geslagen. Ik pak mijn telefoon onder mijn kussen vandaan en ga naar snapchat. Gewoon om verhalen te bekijken. Per ongeluk maak ik een foto met de flitser aan. Hij is eigenlijk best leuk. Je ziet een deel van Lily's hoofd, je ziet de deken en een stuk om ons heen. Ik besluit hem op mijn verhaal te zetten. "Ethan, wat doe je?" Mompelt Lily. "Ik maakte per ongeluk een foto." Fluister ik terug. "Ga slapen." Mompelt ze weer en ze legt haar hoofd anders op mijn borstkas. Ik val weer in slaap.
"Wake up sleepy head!" Hoor ik Grayson zeggen. Ik kijk omhoog en meteen krijg ik zie ik dat Jack ons aan het filmen is. Lily wordt ook wakker, ziet de camera en verstopt zich lachend in mijn armen. "Was het gezellig vannacht?" Vraagt Jack plagend.
Lily pov:
"Wat denk jij allemaal wat wij doen man!" Zegt Ethan en hij gooit zijn kussen naar Jack's hoofd. Ik lach en ga recht op zitten, mijn rug doet pijn. Ik rek me uit en kijk naar het prachtige uitzicht. "Grayson, wil je mijn polaroid even aangeven?" Vraag ik. Grayson geeft hem aan en ik maak een foto. Ik sta op schut de foto en pak mijn schriftje en pen. Ik ga in kleermakers zit op ons 'bed' zitten. Ik schrijf over gisteren en plak de foto bij vandaag. "Wat doe je?" Vraagt Ethan. "Schrijven." Zeg ik en ik schrijf het laatste op en sla het boekje dicht. Ethan geeft me een kus. "Lekker geslapen?" Vraag ik. "Ja, alleen een zere rug." Lacht Ethan. "Ja ik ook." Zeg ik. "Hebben jullie zin in ontbijt?" Vraagt Jack. "Ja!" Zeg ik. Megan stapt de bus uit. "Goedemorgen." Zegt ze. "Goedemorgen." Zeggen wij in koor. We ontbijten met broodjes met beleg er op. We zit in een kring op de grond op de handdoeken. We kletsen en lachen. En bespreken wat we vandaag willen gaan doen.
Na het ontbijt doen we onze zwemkleren aan. Ethan maakt een snapchat. "Whoooo we gaan cliff diven!!!" Zegt hij en hij maakt een filmpje van ons en de klif. "Ik weet niet of ik wel durf... Misschien blijf ik wel gewoon bij de bus, om op de spullen te letten." Zegt Megan nerveus. "Je hoeft niet als je niet wilt." Zegt Grayson lief. Megan lacht. Ik sta te springen, ik kan niet wachten. Ethan lacht. "Lukt het drentelkont?" Vraag hij. Ik moet lachen. Ik pak mijn bikini uit mijn tas en loop naar de bosjes om me om te kleden. Ik ben close met deze groep. Maar naakt hoeven ze me niet te zien. Snel doe ik mijn bikini aan en loop ik terug naar de groep. Ethan en Grayson hebben inmiddels ook hun zwembroek aan. Megan staat nerveus op haar nagel te bijten. "Als je niet durft moet je het niet doen. Je kan ook even wachten en de tweede keer mee springen." Zeg ik. "Misschien doe ik dat wel." Antwoordt Megan. Grayson pakt de GoPro. "Man, ik kan niet wachten!" Zegt Jack. "Wie gaat als eerst?" Vraagt Ethan. "IK!" Zeg ik voordat ik het door heb. De jongens lachen. "Oké." Zegt Jack. "Wil jij dan mijn GoPro mee nemen, dan kan je ons filmen en dan filmen wij jou met die van Jack?" Vraagt Grayson. "Tuurlijk!" Zeg ik. We gaan aan de rand van de klif staan. "Doe voorzichtig!" Zegt Megan. "Wacht, snapchat!" Zegt Jack en we maken een selfie. Ethan maakt een foto van mij en het uitzicht. Ik heb kriebels in mijn buik. De jongens hebben allemaal hun telefoon/GoPro op filmen staan. "Oké." Zeg ik. "Drie! Twee! Één!" Tellen we in koor af. Bij één zet ik af, ik maak een salto, schreeuw keihard wooooow! En zorg dat de GoPro me blijft filmen. Ik plons netjes met mijn voeten als eerst het water is. "Wooow zo gaaf!" Schreeuw ik naar boven. "IK KOM!" Schreeuwt Ethan. Ik richt de camera naar boven. We tellen weer af en Ethan maakt een grappige sprong en plonst netjes het water in. Als hij boven komt, zwemt hij naar mij, richt de GoPro op ons en kust me. Ik lach. "Leuk hè?" Vraagt hij. "Ja echt gaaf." Zeg ik. "Ik ben echt blij dat jij durft." Zegt Ethan. "Kan ik?!" Schreeuwt Grayson van boven. "Ja!" Roepen wij terug. We richten de GoPro weer op boven. We tellen af en Grayson springt naar beneden met een heel grappig aaaaaaaah-tje. Lachend komt Grayson boven water. "Ja Jack kom maar!" Schreeuwt Grayson. Weer tellen we af en Jack komt met een Tarzan brul naar beneden. We lachen. "Hoe komen we nu boven?" Vraagt Ethan. "Oja..." Zegt Jack. Grayson kijkt moeilijk. "No problem! Gewoon via de stenen daar." Zeg ik en ik zwem richting de rotsen.
Grayson pov:
Lily zwemt richting de rotsen. Ethan kijkt me glunderend aan. Ik baal dat Megan niet durft, ik dacht dat ze het wel zou durven. Longboarden durft ze ook niet... We zwemmen achter Lily aan. Ethan geeft Lily een zetje en Lily klimt op de eerste rots. Daarna helpt ze Ethan op de rots en samen helpen we elkaar op de rotsen te komen. Op onze blote voeten klimmen we om hoog. We zijn bij boven, als de rotsen wel heel steil worden. "Lily, dit kan niet." Zeg ik. Eigenwijs als ze is probeert ze als nog. Ze vindt een manier om via de zijkant van die stenen omhoog te klimmen. "Wahaaa!" Zegt ze. We lachen. "Lekker bezig Lily!" Zegt Jack. Gelukkig komen we heel boven, waar Megan op haar handdoekje ligt te zonnen...
Heeeey! Sorry voor het korte hoofdstuk! Ik heb vandaag geen tijd. Toch wou ik wel iets online zetten, vandaar een beetje kort. Ik ga morgen proberen een wat langer hoofdstuk te posten! Ik hoop dat jullie het als nog leuk vinden. En Grayson en Megan bij elkaar blijven of break up?
-xxx-
JE LEEST
You're Mine.
FanfictionLily moet verhuizen naar New Jersey omdat haar vader hier zijn werk heeft. Natuurlijk ziet ze dat niet zitten, want ze moet al haar vrienden en vriendinnen missen. Het is nog zomer vakantie dus Lily heeft tijd genoeg om kennis te maken met haar buu...