Grayson pov:
We komen boven en Megan ligt te zonnen. "Heeey jongens! Was het leuk?" Vraagt ze. "Ja, ga je nu mee?" Vraag ik. "Nee, ik durf echt niet." Zegt ze en ze draait zich op haar buik. k ben teleurgesteld. Ik dacht dat ze ech een meisje voor mij was, die alle dingen leuk vindt die ik ook leuk vind, maar de laatste tijd wordt het steeds minder, Megan doet steeds afhankelijker. Ethan daar in tegen heeft zijn liefde gevonden. Ik zie gewoon dat hij dol en dol gelukkig is met Lily. Ze is ook leuk, ze durft alles en is gewoon haar zelf bij ons, no feelings hoor! Ik kijk naar Ethan en Lily, die lachend tegen over elkaar staan. Ethan zegt wat en Lily moet nog harder lachen en geeft Ethan een duw. Waarom heb ik dat nooit met Megan?"Megan, kom." Zeg ik. "Oké." Zegt Megan. Ze staat op, ik pak haar hand en we lopen weg van de anderen. "Wat is er?" Vraag ik. Ik kijk haar aan, ze is zo mooi. Haar gezicht is perfect, haar blauwe ogen zo mooi. Verlegen kijkt ze naar beneden. "Ik weet het niet, ik voel me nog niet helemaal thuis." Zegt ze. "Ik heb het gevoel dat ik te min ben, dat ik de dingen die jullie graag willen doen, niet leuk vindt. Dat ik jullie in de weg zit." Zegt ze. Mijn hart smelt, als ik haar gezicht zie. Ik neem haar gezicht in mijn handen. "Schat, jij zit me nooit in de weg. Wees alsjeblieft jezelf want dan ben je zo mooi en leuk. Ben fanatisch, echt waar. Wees gewoon jezelf, dat vindt iedereen leuk, vooral ik." Zeg ik. Megan bloost. Ze speelt met haar zonnebril. Ik pak de zonnebril uit haar handen en kus haar. Ik trek haar tegen mij haar. Haar handen gaan om mijn nek, de kus wordt een zoen. Mijn handen gaan over haar heupen naar haar billen. Ik verbreek de kus en kijk in haar ogen. "Is het weer goed?" Vraag ik. "Ja. En weet je. Ik wil best wel een keertje van de klif afspringen." Antwoordt ze en haar ogen twinkelen. Ja dit is het meisje waar ik verliefd op ben. "Echt?!" Vraag ik. "Ja!" Antwoordt ze nerveus. Ik pak haar hand en we lopen terug. "Mensen, ik ga springen!" Zegt Megan. "Yaaasss! Lekker Megan!" Zegt Jack. "Woohoow, goedzo Megan!" Zegt Lily. "Topperrr!" Zegt Ethan. Jack pakt zijn camera weer en richt hem naar voren. Lily is aan het praten met Jack en Ethan. Ze loopt naar achteren, steeds dichter naar de rand. Net als ik wil roepen: pas op. Valt ze. "LILY!" Schreeuwt Ethan. "O my God!!!!" Schrikt Megan. Jack kijkt verschrikt naar voren. We rennen naar de rand. "Wooohoooo, IK HAD JULLIE TE PAKKEN!" Schreeuwt Lilly lachend van beneden. Ethan lacht en springt naar benden. "Gray, ik wil je hand vast houden." Zegt Megan. "Tuurlijk." Zeg ik en ik pak haar hand. "Ben je er klaar voor?" Vraag ik. Megan knikt nerveus. "3...2...1" Tel ik af. Bij één springen we. Megan knijpt mijn hand fijn en schreeuwt d'r longen uit haar lijf. Lachend komen we boven water. "En?" Vraag ik. "Dat was echt gaaf! Nog een keer!" Zegt Megan. We klimmen weer met z'n allen naar boven. Dit keer springen Ethan en Lily ook samen. We springen nog een paar keer, tot het donker begint te worden.
Megan pov:
"Wat zullen we eten?" Vraagt Jack. "Zullen we saté eten? Ik heb daar echt zin in." Zeg Grayson. "Ja, lekker!" Zegt Lily. "Ja! Ik kleed me even om, ik heb het koud." Zeg ik tegen Grayson. Ik loop de bus in, ik doe mijn legging aan een een sweater met NIKE erop. Ik loop weer naar buiten. Ethan en Lily liggen op een deken met elkaar te praten. "Kom." Zegt Grayson en hij pakt mijn hand. Ik ren achter hem aan. We lopen naar een (ander) mooi plekje. We gaan zitten en kijken over het water. Ik zie Grayson naar me kijken. Ik kijk hem aan. "Wat?" Vraag ik. "Je bent zo mooi." Zegt hij. Ik ga bij hem op schoot zitten en kus hem. Grayson gaat liggen. We zoenen. Zijn handen gaan over mijn hele lichaam. Ik voel zijn handen onder mijn sweater gaan. We blijven zoenen, zachtjes knijpt hij in mijn borsten. Ik verbreek de kus en lach. Ik trek mijn sweater uit. Grayson kijkt verbaast maar kus me weer. Hij kust mijn nek, mijn schouders... Ik leg mijn hoofd in mijn nek en laat een zachte kreun ontsnappen uit mijn keel. Hij gaat lager en kus mijn borsten. Hij stopt en trekt zijn t-shirt uit. Ik ga boven op hem liggen en we zoenen weer. Nu is het mijn beurt om zo veel mogelijk huid te kussen. Ik kus zijn buik en nek. "Ik hou van je." Fluister ik in zijn oor. "Ik ook van jou." Zegt Grayson. Hij legt zijn handen op mijn billen en we kijken elkaar aan. Hij kust me weer. Ik bijt zachtjes op zijn onder lip. Grayson lacht. We kussen weer. Ik open mijn mond en Grayson ook. We zoenen. Gepassioneerd. "Wil...je...verder?" Vraagt Grayson tussen het zoenen door. Ik knikt. Zijn handen trekken mijn legging uit. Hij trekt zijn trainingsbroek uit. We zoenen en... Dat was mijn eerste keer.
Lily pov:
"Wat blijven die twee lang weg." Zegt Jack. Wij zitten met z'n drietjes al te eten, want anders werd de saté koud. "Wat denk jezelf? Ze hebben gepraat en zijn weer helemaal verliefd." Zegt Ethan. Ik kijk naar Ethan. Op dat moment komen Megan en Grayson aan gelopen. "Was het lekker?" Vraagt Jack plagerig. "De saté is op." Zegt Ethan. Grayson en Megan lachen en kom bij ons zitten. Ze pakken een bord met saté en beginnen te eten. "Is het weer goed tussen jullie?" Vraag ik. "Ja." Zegt Megan met een lach. Grayson kijkt me stralend aan. *Die hebben het sowieso gedaan.* Ik lach. We eten ons eten op en Jack doet een muziekje op. Ik zing mee. We ruimen onze troep op en gaan weer zitten. Ethan komt naast me zitten en maakt een knor geluid in mijn nek. "Ethan!" Lach ik. Ethan knuffelt me. Hij gaat met zijn hoofd op mijn schoot liggen. Grayson en Megan zitten lief bij elkaar, Megan heeft haar hoofd op Grayson's schouder. "Wat zullen we morgen doen?" Vraag Jack. "Longboarden!" Zegt Ethan. "Zullen we ook naar een nieuwe plek gaan?" Vraag Jack. "Ja! Ik stem voor voor beide!" Zeg ik. "Ik kan niet longboarden." Zegt Megan. "Ik leer het je." Zegt Grayson. Megan lacht naar Grayson. "Waar willen we heen?" Vraagt Ethan. "Ik weet wel een plekje. Daar niet ver vandaan is een coole plek om te stunten." Zegt Jack na een tijdje. "Cool. We moeten dan nog even een board halen voor Megan. Als je tenminste wilt longboarden?" Zegt Grayson. "Ja! Graag!" Zegt Megan. "Leuk!" Zeg ik. "Iemand biertje?" Vraagt Jack. Iedereen wil wel een biertje. Ik sta op en begin te dansen. Ethan kijkt even maar staat snel op een dans met me mee. Jack zet de muziek harder, be right there van Diplo & Sleepy Tom op. Ik zing de tekst mee en zing het naar Ethan. "I've got all this love, waiting just for you. I just gotta know that your love is true. Can't keep running boy in and out my life.Wanna be your girl, not cause the mood is right." Ik dans om hem heen. Ethan speelt mee. En loopt weg, ik loop achter hem aan. "Don't walk away boy, my love won't hurt you.Don't walk away boy. I'll be right there for you!" Zing ik en ik draai hem om, pakt zijn kin, kijk hem sexy aan en kus hem. We dansen. Jack filmt ons als we nog een keer het lied mee 'spelen'. Ik dans naar Ethan toe. Hij naar mij. Zijn handen legt hij op mijn heupen, mijn armen om zijn nek. We dansen.
De hele nacht.
Heeey,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Sorry voor de late update. Ik had gisteren Zip Your Lip op school, waarbij we 24 uur niet gingen eten en ik was kapot, want ik had bijna niet geslapen. Maar Grayson en Megan zijn weer close! Dit hoofdstuk moest gewoon even over hun gaan! Volgend hoofdstuk gaat weer over Ethan en Lily. In ieder geval staan hun dan in de spotlight. En ik weet dat het koppel op de foto niet lijkt op Ethan en Lily, maar ik vond het zo schattig ❤
-xxx-
JE LEEST
You're Mine.
FanfictionLily moet verhuizen naar New Jersey omdat haar vader hier zijn werk heeft. Natuurlijk ziet ze dat niet zitten, want ze moet al haar vrienden en vriendinnen missen. Het is nog zomer vakantie dus Lily heeft tijd genoeg om kennis te maken met haar buu...