Hoofdstuk 26

568 12 0
                                    

Lily pov:

Ik open mijn ogen en zie Ethan naast me liggen. *Vandaag is DigiFest.* Denk ik. "Vandaag is DigiFest!" Zeg ik enthousiast en ik schiet overeind. "Ethan, Ethan! Wakker worden! Vandaag is DigiFest." Zeg ik terwijl ik spring op het bed. "Lily." Zegt Ethan slaperig en hij trekt me naast zich en houd me vast. "Sta op Ethan! En laat me los!" Zeg ik lachend. Ik zie Ethan lachen. "Je bent wel wakker!" Zeg ik. Ik wurm me uit zijn greep en stap uit bed. "Dan steel ik je mobiel." Zeg ik, ik pak zijn mobiel en ren de kamer uit. "Lily!" Roept Ethan en hij rent achter me aan. Ik lig dubbel van het lachen en ren rondjes om de bank. Dan pakt Ethan me bij mijn middel en we vallen op de bank. We lachen."Ook goedemorgen." Zegt Ethan en hij geeft me een kus. Ik loop naar de keuken en smeer een broodje. "Is Grayson al wakker?" Vraag ik. "Ik weet het niet, ik ga even kijken" Zegt Ethan en even later hoor ik geschreeuw uit Grayson zijn kamer. Ethan komt lachend naar buiten. "Nu is hij wakker." Ik schud mijn hoofd en ga voor de televisie zitten. Ik zap een beetje langs de zenders en beland op MTV. "Ethan! Ik ben op tv!" Roep ik als ik mezelf zie dansen op televisie. "Lily is een 15 jarig meisje die helemaal ontdekt is in de danswereld. Mede dankzij haar boyfriend Ethan Dolan, is ze nu echt wel een beroemdheid geworden. Ja ladies, Lily heeft echt het droom lichaam, daarom dat ze vandaag in onze aflevering is. In één van haar YouTube videos vertelt ze dat ze ontzettend veel oefent in de week. Maar zoals jullie weten kan het ook mis gaan." Er komt een foto van mij in beeld toen ik ontzettend mager ben en aan het roken ben in het park. "Maar daar had Lily ook uitleg over, het is ontzettend naar wat haar is overkomen. Lily is zeker een upcoming celebrity dus hou deze meid in de gaten!" "Dit is zo cool!" Zegt Ethan. Ik staar naar de televisie. "Ik was echt ontzettend mager." Zeg ik. "Ga nou niet in de put zitten Lily, vandaag is DigiFest en je gaat shinen voor je fans! En voor mij natuurlijk." Zegt Ethan en hij geeft me een kus. "Hmmm pindakaas." Zegt hij lachend en hij likt zijn lippen. Ik lach. Ik sta op, breng mijn bord naar de keuken en loop naar de badkamer om te douchen. Als ik onder de douche vandaan kom zie ik Grayson en Ethan worstelen op de grond. "Jongens!" Zeg ik lachend. Ze kijken beide op. "Over twee uur worden we opgehaald." Zeg ik. Ze staan op en maken zich klaar. Ik loop naar mijn slaapkamer om mij om te kleden. Ik houd mijn handdoek vast terwijl ik kleren uitzoek. Ik doe mijn leuke rokje aan, normaal draag ik niet zo vaak rokjes maar voor vandaag en omdat deze zo leuk is, draag ik hem vandaag, ik doe mijn halster top aan en doe mijn ketting om en stop mijn danskleren, extra kleren, bidon, handdoek, make-up, borstel, zonnebril en portemonnee in mijn rugzak. Ik föhn mijn haar en laat hij lekker los. Ik doe mijn make-up en maak mijn piercing schoon. Ik stap mijn kamer uit en zie dat Grayson en Ethan ook al klaar zijn. "Lekkerding." Zegt Ethan als ik naast hem op de bank ga zitten. Er wordt vanaf beneden op onze bel gedrukt en door de luidspreker wordt gesproken: "Ethan en Grayson Dolan en Lily Kampen, zijn jullie klaar om te vertrekken?" Ik loop naar de telefoon en antwoordt: "Ja, wij komen eraan!" "Kom jongens we gaan!" Zeg ik, ik pak mijn rugzak en telefoon en we lopen naar buiten. Er staat een bus en ik zie de limo squad al zitten. IK loop de bus in en zeg iedereen gedag. Ik zie ook een nieuw iemand zitten, ik loop naar hem toe en stel me voor. "Hallo, ik ben Lily." Zeg ik. "Hey, ik ben Nate. Je bent de vriendin van Ethan toch?" Vraagt Nate "Ja." Lach ik. Het is een bus met twee hele lange banken over de lengte van de bus tegen over elkaar, waardoor je gewoon met iedereen kan praten. Ik ga naast Cameron zitten en tegen over Nash en Hayes. "Hey hoe is het?" Vraag ik. "Goed met jou?" Vraagt Nash. "Super!" Antwoordt ik. Ethan gaat naast me zitten. "Hé how ya doing?" Vraagt Ethan. "Goed en jij?" Vraagt Hayes. "Prima. Ik heb er zin in." Antwoordt Ethan. We zijn een halfuurtje onderweg en het is ontzettend gezellig. We hebben heel wat snapchat selfies en video's gemaakt. Twitter is ontploft! In eens komt grind on me erop, alle jongens beginnen het dansje te doen. Ik begint te joelen. "Damn." Roep ik. Ik knipoog naar Ethan en hij bloost. JONGENS WE ZIJN ER!" Schreeuwt Jack. Iedereen begint te juichen. "Dames en heren, zorg dat je jezelf een beetje bedekt, want er kunnen fans staan." Zegt een meneer in een zwart pak. Ik pak mijn zonnebril uit mijn tas en Ethan doet zijn zonnebril en cap op. Zo lopen we met z'n alle een gebouw binnen. "OMG OMG OMG! Daar zijn ze allemaal!" Hoor ik. "Door lopen, door lopen!" Zeggen de drie bodyguards. We lopen snel het gebouw binnen. "Maar dit is zielig, die fans staan er al zo lang te wachten." Zeg ik. "Baby girl, je kan niet iedereen plezieren, bovendien is het ook niet veilig voor je." Zegt Ethan. "Ik vind het ook vervelend dat ik lang niet al mijn fans kan ontmoeten." Zegt Cameron. "Inderdaad." Zegt Nash. "Hallo allemaal, ik ben Victoria van DigiFest." Zegt een mevrouw die naar ons toe komt lopen. "Hallo." Zeg ik enthousiast. Iedereen moet lachen. "Volg mij maar." Zegt Victoria. We lopen achter de mevrouw aan naar een backstage zaal waar wij mogen chillen. "Over een uurtje begint de show, bereid je voor maar wees vooral relaxed." Zegt Victoria. We gaan op de bank zitten. "Is er een plan voor de show?" Vraag ik. "Nee, het is veel leuker als je gewoon improviseert." Antwoordt Nash. "Oké, dat is leuk." Zeg ik lachend. "Ik heb er zo ontzettend veel zin in." Zeg ik tegen Ethan. "Ik ook." Zegt Ethan. "Lily, ik ben zo bang dat ik de dans vergeet." Zegt Grayson tegen mij. "Jullie gaan dansen hè?" Zegt Hayes. "Ja, Lily heeft het ons geleerd! Ik ben er trost op! Het is echt cool." Zegt Ethan. "Alleen ik ben ontzettend nerveus." Zegt Grayson. "Grayson, het komt goed. We hebben ontzettend goed geoefend. Je kent het super goed. En ik sta voor je!" Zeg ik. Grayson kijkt me aan en knikt. Ethan pakt mijn hand en neemt me mee naar de tafel waar al het drinken staat. "Baby girl, ik weet dat dit zo belangrijk voor je is en ik ben heel trots op je." Zegt Ethan en hij geeft me een kus.

Cameron pov:

Ethan en Lily staat heel schattig bij de tafel met drinken te kletsen. "Ze zijn echt schattig. Waarom vinden wij niet zo'n meisje?" Vraag ik aan Nash. "Tjaa, wij zijn van die goof balls." Antwoordt Nash. "Man dat is hij toch ook." Zeg ik. "Ja..." Zegt Nash. We kijken nog een keer naar Lily en Ethan en zien ze zoenen. "Tjaa..." Zeggen we allebei. "Jullie liefde komt nog wel." Zegt Madison.

Helloww,

Sorry beetje crapy hoofdstuk. Ik had niet veel inspiratie. Maar ik weet al wel hoe het volgende hoofdstuk gaat worden! Ik hoop dat deze wel erg leuk. Als nog hoop ik dat jullie het wel een leuk hoofdstuk vonden <3

-xxx-






You're Mine.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu