Hoofdstuk 12

681 18 1
                                    

Lily pov:

We skaten richting de plek waar Jack het de hele tijd over heeft. Ethan komt naast me rijden en pakt mijn hand vast en lacht lief. Ik lach terug. "We zijn er bijna." Zegt Jack. "Lukt het?" Vraag ik aan Megan als ik zie dat ze nog al aan het klungelen is. "Uh, ja een beetje." Antwoordt ze. Ik kijk weer naar voren. We rijden een afgelaten straat in. "Hier is het." Zegt Jack als we voor een groot hek staan. "Nou, hier achter..." Zegt hij vervolgens. "Daar gaan we nooit overheen komen." Zegt Megan. "Natuurlijk wel!" Zegt Ethan. Hij loopt naar het hek. "Kijk hier is een gat." Zegt hij. "Lekker Ethan." Zeg ik. Ethan gaat door het gat en ik volg hem. Vervolgens komt de rest ook. "Woohw, het is hier echt gaaf!" Zeg ik. "Kijk al die buizen en die randen, daar kan je echt cool op stunten!" Zegt Grayson als hij het terrein rond kijkt. "Zei ik toch man!" Zeg Jack, hij gooit zijn board op de grond en begint te skaten. Ik gooi de mijne op de grond en skate een beetje rond. Ik kijk naar Ethan die zich helemaal vermaakt, hij doet alle trucjes die hij maar kent en kan. Grayson helpt Megan, maar doet zelf ook wat trucjes. "Nou dame, wat kan jij?" Vraagt Jack. "Uh.." Zeg ik en ik skate weg. Ik maak een jump over een buis. "Wooow lekker Lily!" Zegt Ethan, die mijn trucje heeft gezien. Ik lach. We skaten tot het schemerig begint te worden. "Laten we terug gaan, ik wil hier liever niet zijn als het donker wordt." Zeg ik. "Ja, goed plan." Zegt Grayson. We gaan weer allemaal door het gat in het hek en skaten terug naar de bus.

Ethan pov:

We komen aan bij de bus. Het is best koud. Lily, Megan en Jack gaan in de bus zitten. Grayson en ik gaan bij het meer zitten. "En hoe vind je het?" Vraag ik. "Leuk." Antwoordt Grayson. "Het gaat nu beter met jou en Megan hè?" Vraag ik. "Ja, we moeten elkaar gewoon alles vertellen. Net zoals jij en Lily. Jullie zijn zo close en onafscheidelijk. Ik werd er gewoon jaloers van, waardoor ik kriebelig werd. Vertel, jij en Lily?" Zegt Grayson. "Wat moet ik vertellen? Ik ben gewoon verliefd?" Antwoord ik. "Man, doe niet zo raar, jullie hebben het al gedaan!" Zegt Grayson en hij geeft me een duw. "Wat? Nee man, we zijn daar nog niet." Zeg ik. "Wat?! Ik dacht echt dat jullie al zo ver waren. Jullie zijn zo close en het lijkt gewoon alsof jullie al jaren bij elkaar zijn." Zegt Grayson. "Dat het lijkt als of we jaren bij elkaar zijn, betekent niet dat we het al hebben gedaan. Jij hebt het wel gedaan of niet?" Zeg ik. Grayson kijkt naar de grond. "Ja." "Wanneer?" Zeg ik lachend. "Gister avond, toen we zo lang weg bleven." Zegt Grayson. "Echt...E-en hoe, hoe was het?" Zeg ik stotterend, ik schaam me een beetje. "Uh, fijn." Antwoordt Grayson. "Je moet het zelf ervaren vriend." Zeg Grayson. Ik bloos. "Ik weet niet of Lily het al wil. Weet je, ze wil altijd wel zoenen en vrijen en zo. Maar ik heb het gevoel dat ze nog niet verder wil." Zeg ik. "Het komt van zelf, misschien moet je het eens een keer met haar over hebben. Dat helpt altijd." Zegt Grayson. "Want weet je, ik zie echt wel hoe gelukkig je bent met Lily." "Dankje." Zeg ik. "Heb je Megan al verteld dat we op tour gaan en daarna naar LA verhuizen?" Vraag ik. "Nee, ik denk dat ze echt boos wordt en gaat huilen. Ik wil onze roadtrip niet verpesten. Ik denk dat ik het één voor één vertel." Antwoordt Grayson. "Oké, dan doe ik dat ook. Er is iets aan Lily dat me zegt dat het haar echt niet goed zal doen." Zeg ik. "Wat dan?" Vraagt Grayson. "Gewoon de blik in haar ogen en de manier waar op ze me dingen vertelt, dat zegt gewoon iets. Iets over haar verleden, maar ik heb geen flauw idee wat." Zeg ik. Grayson knikt. "Misschien moet je het haar vragen?" "Nee, ik ben bang dat het gevoelig ligt. Ik wil haar geen pijn doen." Zeg ik. "Snap ik." Antwoordt Grayson. "Jongens, Ethan, Grayson? Waar zijn jullie? Komen jullie eten?" Hoor ik Lily vragen. "Ja, we komen er aan!" Roep ik terug. We lopen naar de bus en gaan in de bus zitten omdat het koud is. We eten ons eten en gaan vervolgens onder de deken liggen. Ik ga naast Lily liggen. "Lekker krap." Zeg ik. Lily lacht. "Dat komt er van als we met z'n vijven in één busje liggen. Maar ik vind het wel gezellig hoor." Zegt Lily. "Ik ook." Zeg ik en ik ga tegen Lily aan liggen. Lily gaat tegen mij aan liggen. "Wat wil je morgen doen." Vraag ik. "Ik wil op zich wel even naar de stad." Zegt Lily. "Ja, daar heb ik ook wel zin in." Zeg ik. "Ja, laten we morgen naar de stad gaan." Zegt Megan. "Hè, zit je ons nou af te luisteren?" Vraag ik lachend. "Nee hoor." Lacht Megan. "Wat dan, hebben jullie intieme gesprekjes?" Vraagt Jack plagend. We lachen. "Ik ben echt blij met jullie." Zegt Lily. "Ja, we zijn gewoon de perfecte squad." Zegt Grayson. We lachen. Ik geef Lily een kus en we vallen in slaap.

Heey,

JONGENS MORGEN (IN DE AVOND DAN) ZIJN ETHAN EN GRAYSON GEWOON 16!!!! ZE ZIJN ECHT ZO VERANDERT! ZE WORDEN TE SNEL GROOT :( MAAR WEL STEEDS KNAPPER :)

Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden, wel een beetje kort sorry, maar ik was vandaag echt even inspiratieloos! Ik probeer morgen een extra groot hoofdstuk te schrijven, maar ik beloof niks!

-xxx-


You're Mine.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu