Grayson pov:
Ik word wakker en zie Megan met haar hoofd op mijn borstkas liggen. Zo mooi. Ik kijk naar haar en haar mond ik een stukje open. Ik haal een plukje haar uit haar gezicht. Ze legt haar hand op mijn buik en ik krijg kippenvel. "Goedemorgen baby." Zegt ze. "Goedemorgen babe." Zeg ik. Ze gaat helemaal op me liggen en kijkt me aan. "Je bent prachtig." Zeg ik. Ze straal en de blik in haar ogen is niet meer bezorgd, maar nieuwsgierig en vrij. Ze bloost en geeft me een kus. Ik kus haar terug. Ze legt haar hoofd weer op mijn borstkas en zo liggen we een tijdje. Ik aai met mijn hand over haar rug. *Ik heb zo'n gelukkig met haar. Ze maakt mijn leven compleet.* Ik kijk naar haar. Langzaam vallen we weer inslaap.
Megan pov:
Grayson en ik zijn weer wakker. Ik hoor muziek uit de woonkamer en keuken komen. Ik geef Grayson een kus en sta op. Ik open de deur en zie Ethan achter Lily aan rennen. Grayson kom achter me staan en wil de deur door lopen. Ik hou hem tegen en wijs naar Ethan en Lily. Ethan staat achter haar en pakt haar bij haar middel. Lily valt op de grond, Ethan kietelt haar en Facer komt vrolijk met een bal aangelopen. Lily giert het uit. Dan stop Ethan met kietelen, steunt op zijn handen en kijkt naar Lily. Langzaam laat hij zich zakken en ze zoenen. Ik maak een video en plaats hem op mijn verhaal. "Grayson, laat hen even hun moment hebben." Fluister ik en ik trek Grayson de zijn slaapkamer weer in.
Lily pov:
We zijn aan het stoeien. Ik lig helemaal dubbel. Dan stopt Ethan met kietelen en laat zich langzaam op me zakken en zoent me. Ik rol boven op hem en zoen hem. Als be right there - diplo en sleepy tom a.k.a. ons lied erop komt, sta ik op en loop ik uitdagend naar de keuken. Ik draai een rondje als ik de keuken in kom lopen. Ethan komt achter me aan. Dan loop ik op hem af en druk hem mijn vinger terug de woonkamer in. We dansen, steeds dichter naar elkaar. Ethan legt zijn handen op mijn heupen en ik mijn armen om zijn nek. De zuigzoen plekken zitten er nog steeds, ook bij mij btw. Ik kus hem en dans dan de keuken in. Ik pak een boterham. Ethan komt achter me staan, slaat zijn armen om mijn middel en legt zijn hoofd in mijn nek. Ik lach. "Ook een goedemorgen!" Hoor ik Megan lachend zeggen. Ethan maakt zich van me los en we kijken naar Grayson en Megan die lachend naar ons kijken. Ik bloos. "Just having fun." Zeg ik. Ethan geeft mee een kus op wang. "Zullen we vamiddag een video opnemen?" Vraagt Grayson. "Ja leuk! Dan ook meteen eentje op mijn kanaal." Zeg ik. "Leuk leuk wat gaan we doen?" Vraagt Megan. "Oe! Laten we een Nederlands praten challenge doen op ons lokaal en een Q&A op jouw kanaal." Zegt Ethan. "Is goed!" Zeg ik. Meteen pak ik mijn mobiel en tweet ik: "Heey, drop je vragen en misschien gaan WIJ ze beantwoorden! -xxx-." Iedereen tweet voor vragen. "Laten we beginnen met die van jullie!" Zegt Megan. "Ik maak me even snel klaar." Zeg ik. "Ik ook." Zegt Ethan. "Me to!" Zeg Megan. "Man, iedereen moet zich nog klaar maken." Zegt Grayson. Ik loop naar mijn slaapkamer en trek mijn witte jeans met gaten op de knieën aan en mijn gestreepte top. Ik doe mijn haar in een half-up-half-down knotje en doe mijn make-up. Terwijl ik mijn wing maak, komt Ethan de kamer binnen lopen. "Weet je al welke woorden we gaan doen?" Vraagt hij. "Ik verzin wat ter plekke, maar sowieso i love you." Antwoord ik terwijl ik mijn wing afmaak. Ethan gaat op mijn bed zitten en vraagt: "Waarom maken meisjes zich eigenlijk op?" "Omdat we mooi willen zijn. Het maakt ons zelfverzekerder, trotser over ons zelf." Antwoord ik. "Maar, je ben al zo mooi." Zegt Ethan. Ik lach. "Het is ander Ethan. We kunnen ons mooier, onze uiterlijk aanvullen. We voelen er ons er door zelfverzekerd." Zeg ik. "Als je maar weet dat ik je altijd mooi vind." Zegt Ethan. Ik doe mijn mascara op en geef hem een kus. Ik pak mijn parfum en doe wat op. Samen met Ethan loop ik naar de woonkamer en zie dat alles al klaar is gezet. We gaan zitten, (van links naar rechts: Grayson, Megan, Lily en Ethan) en beginnen.
(Ik heb nu wel in het Engels geschreven, zodat je goed het verschil ziet. Sorry voor de foutjes! Engels is niet mijn sterkste punt!)
"Hello guys, we're back!" Zeggen Grayson en Ethan. "And today we have two special guests! Lily..." Zegt Ethan. Ik zwaai en lach. "And Megan." Zegt Grayson. Megan zwaait ook. "Since Lily is from the Netherlands, we're are going to do the Dutch speaking challenge. Basicly, Lily is gonna say a word or sentence in Dutch en we have to repeat it and who say's it the best get's a point." Vertelt Grayson. "Lily you're not letting Ethan win because he is you boyfriend!" Zegt Megan lachend. "No no i won't." Zeg ik lachend. "Okay let's start." Zeg ik. "So first a simple one. Hallo ik heet Lily. It means hello my name is Lily." Zeg ik. "Gallo igk heeet Grayson." Zegt Grayson. "Hallo ick heet Megan." Zegt Megan. "Haglo igk heet Ethan." Zegt Ethan. Ik lig dubbel van het lachen. "Megan said it the best!" Zeg ik. "Baby! You have to let me win!" Zegt Ethan en hij kietelt me in mij zij. "No you said it terrible!" Zeg ik lachend. "Next. I love you. Ik hou van jou." Zeg ik. Zo maken we de video af.
(Nu gaan we weer verder in het Nederlands!)
"Dat was echt leuk!" Zeg ik. "Inderdaad. Omdat ik heb gewonnen!" Zegt Megan. "Niet eerlijk." Zegt Ethan met een pruil lip. "Kom Ethan hou je sterk!" Zegt Grayson. "Oké volgende video!" Zeg ik. Ik zet mijn camera klaar en we gaan klaar zitten. Ik in het midden. Met links van me Ethan en recht van me Megan en Grayson. "Hallo allemaal, vandaag weer een video voor jullie en vandaag ben ik met Ethan, Megan en Grayson!" Begin ik. Iedereen zegt hallo. "Vandaag gaan we een Q&A doen." Zegt Ethan. "Jullie hebben ons vragen gesteld op Twitter en die gaan we beantwoorden." Zegt Megan. "Eerste vraag, Ethan en Lily wat is dit?" Zegt Grayson en hij laat een foto van van mij en Ethan zien met een cirkeltje om onze zuigzoenplek. Ik bloos. "Nou, dat noemt met een zuigzoen. Kijk dat komt door dat je zo..." Zegt Ethan en hij zoent me in mijn nek. "Ethan!" Zeg ik en ik geef hem een duw. "Zo ontstaat die plek." Zegt Ethan lachend. "Wonen jullie nou met z'n alle samen?" Lees ik voor. "Jaa! Megan woont nu ook bij ons dus de squad is compleet!" Zegt Grayson en hij knuffelt Megan. "Volgende vraag, wie is het verst van jullie twee in zijn relatie?" Leest Megan voor. "Sowieso Megan en Grayson." Zegt Ethan. "Jep, volgende vraag." Zeg ik snel voordat Megan of Grayson wat kan zeggen. We lachen. "Waar hebben jullie elkaar ontmoet Grayson en Megan?" Vertelt Ethan. "Uh waar was dat ook alweer?" Lacht Graysn. "Op dat feestje Grayson!" Zegt Megan. We lachen. "Volgende volgende, Ethan boi what ya doing?" Leest Megan voor en laat een filmpje van mij en Ethan stoeien en daarna zoenen. "Uh nou dat is dus... stoeien." Zegt Ethan. "Hoe komen ze daar eigenlijk aan?" Vraag ik lachend. "Uh, misschien stond het op mijn snapchat verhaal." Zegt Megan lachend. "Daarom zijn we dus minder ver in onze relatie." Zeg ik lachend. "Stelletje kinderen." Zegt Grayson lachend. "Hè waarom zijn wij eigenlijk verder huh?" Zegt Megan lachend. "Nou, kijk even naar deze video." Zeg ik lachend. Zo maken we de video af.
Hello hello,
HEBBEN JULLIE ETHAN'S TWEET GEZIEN? OVER DAT ZE ONS ALLEMAAL GAAN ONTMOETEN, ALS ZE OP TOUR GAAN IK ZWEER IK GA 10X! Ik hoop echt dat er een tour komt!
Hè sorry dat ik zo lang niet heb geüpload! Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden! Suggesties laat ze achter!
-xxx-
JE LEEST
You're Mine.
FanficLily moet verhuizen naar New Jersey omdat haar vader hier zijn werk heeft. Natuurlijk ziet ze dat niet zitten, want ze moet al haar vrienden en vriendinnen missen. Het is nog zomer vakantie dus Lily heeft tijd genoeg om kennis te maken met haar buu...