A nevem Loreyn Betranche és mutáns vagyok. Franciaországban éltem a szüleimmel, pontosabban Marseille városban, ahol a házunk gyönyörű tengerparttal ékeskedhetett. Amikor megszülettem és a szüleim megtudták, milyen különleges vagyok, csak rám figyeltek és egyke maradtam. Tiszta szívből szeretett a családom és mindig mindent megadtak nekem,de egy nap minden megváltozott. Egy Dr. Klaus Schmidt nevű tudós és társai megölték a családom és erőszakkal elhurcoltak engem Lengyelországba, Auswitzba még 6 évesen, ahol kisérleteztek rajtam és fogva tartottak. Több emberen, vagyis inkább mutánson is kisérleteztek, de soha nem láttam őket, csak a sikolyokat és kérleléseket hallottam. Dr. Schmidt mindig csodálta a mutánsokat, hiszen ő maga is az volt, viszont, aki nem felelt meg az elvárásainak, megölte. engem mindig különlegesnek hívott, mivel telepata voltam és a vizet tudtam irányítani. egy este viszont elszöktem és Angliába menekültem 14 évesen. egy ideig meg kellett húzódnom, mivel üldöztek és kerestek engem. Ma már 20 éves vagyok és sikeresen befejeztem a főiskolát, viszont a mutáns létemet el kell titkolnom, de soha nem fogom elfelejteni azt a 8 évet!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Szóval meg is lenne a bevezető:) Dióhéjban ennyi lenne, a történetből trilógiát szeretnék csinálni, de az még sok mindentől fog függeni majd :)
#Sz.
YOU ARE READING
A különleges
FanfictionX-men fanfiction. Charles/OC és Erik/OC. A történet lopása, másolása, lefordítása( beleegyezésem nélkül) büntetendő! Jó olvasást! :) #Sz.