Odasétáltunk a nagy épülethez és már Hank és Raven is csatlakozott hozzánk. Erik mellettem sétált halkan.
-Hogy-hogy itt maradtál?- kérdeztem.
-Te és Charles beszéde rávett- mondta zsebretett kézzel.
-Charles?- kérdeztem felhúzva az egyik szemöldököm.
-Igen, meg ha már mutánsokat toborzunk, könnyebb lesz elkapni Shawt...
-Jó, hogy rájösz!- mondtam szarkasztikusan,, és oldalba böktem, amire kuncogni kezdett.
Amikor megkerültük a parkot, egy csigalépcsőn mentünk fel, és egy félhomályos burokba találtuk magunkat sok kütyüvel és egy középen lévő elkerített domborzattal, ami felett egy sisak függött, sok dróttal hozzákapcsolva.
-Nos, ez itt a Cerebro!- mutatta be Hank.
-Hogy mi?- kérdezte nevetve Charles.
- Agy, spanyol eredetű-mondtam, amire rám nézett- Nyelvi főiskolát végeztem!- mondtam megmagyarázva.
-Te mindig meg tudsz lepni!- mosolygott Charles, amire elkuncogtam magam. Majd Erik mellé álltam, aki furcsán nézett rám. ,,Mi az?,,- kérdeztem telepatikusan. ,,Semmi,,- gondolta olyan hanggal, amilyet még tőle soha nem hallottam.
-Az elektródák összekötik Charlest az adóval- zökkentett ki Hank a gondolataimból-ha talál egy mutánst az agya jelet küld egy relén keresztül, és ez a gép rögzíti a tartózkodási helyét!
-Ezt te tervezted?- kérdezte ámulva Raven.
-I..Igen...- mondta szégyenlősen Hank, majd Charles a domborzatra állt és a fejére tette a sisakot.
-Csinos kísérleti nyúl vagy Charles- mondta Erik és körbejárta a berendezést.
-Cikizni akarsz Erik?- kérdezte komolyan.
-Nem. Én is voltam nyuszi. Sorstársak leszünk!- mondta majd mellém állt.
-Jólvan!- kapcsolta be Hank a sisakon lévő rögzítőt- Biztos nem borotválhatunk?
-A hajam tabu!-mondta Charles, amire Raven és és mosolyogni kezdtünk.
Majd Hank bekapcsolta és minden elsötétült, csak a sisak kék fénye volt látható. Csend volt és mind feszülten figyeltünk, hogy mi fog történni. Egyszer csak Charles felkiáltott, és a sisak bevilágította egész félgömböt. Charles úgy bámult maga elé, mintha nem is minket nézne, hanem valamilyen láthatatlan térképet vagy eszközt. Majd a számítógép elindult és mozogni kezdtek a karok, amik leírták a koordinátákat. Charles felnevetett, és boldogan nézte a szerkezetet.
-Működik!- kiáltott fel Hank.
Nos, ez a rész is kész lett. Bocsánat a késéssel, de nagyon be vagyok táblázva, nem csak a héten, de már több, mint 1 hónapja, hát igen a suli végett:/ Amikor feljöttem, hogy megnézzem, hogy halad a történetem, nem hittem a szememnek... ELÉRTüK A 100 OLVASÓT!!! ezért nagyon hálás vagyok nektek :") ez csak még jobban motivál engem, hogy a történet ezek szerint jó és nem kell újra félnem (remelélem nem :D ) hogy befuccsol az egész, és törölhetem, mert nem annyira elnyert az olvasók körében, de ezek szerint tetszik nektek, és nagyon örülök, hogy ilyen kedves olvasóim vannak. Valamikor megdobhatnátok a történetet egy kis kommentel, hozzászólással, lehet pozitív ám negatív is, ez csak engem jobban fog motiválni a történet írásában :) Ha tetszett akkor ne feledkezz el, és dobj egy csillagot! ;)
#Sz.
YOU ARE READING
A különleges
FanfictionX-men fanfiction. Charles/OC és Erik/OC. A történet lopása, másolása, lefordítása( beleegyezésem nélkül) büntetendő! Jó olvasást! :) #Sz.