A változatosság kedvéért néha Charles és Erik szemszöge is meg fog jelenni, hogy ne ragadjon le időközönként a történet! :) Jó olvasást! #Sz.
Charles P.O.W
Tudtam, hogy ha Erik megszerzi az adatokat Shawról, akkor el fog menni. Ezért kimentem a bázis elé, és megálltam az ajtóban, hogy megvárjam. Majd egy halk ajtónyitódás hallatszott, és megláttam Eriket.
-Tudva, amit tudok, csodálom, hogy ilyen sokáig maradtál!- mondtam zsebre vágott kézzel, és megállt.
-Miért, mit tudsz rólam?- fordult meg.
-Tudok mindent!- léptem előre.
-Akkor ne mássz bele a fejembe!
-Bocsáss meg érte, de láttam , mit tett veled Shaw. Éreztem a szenvedésed, elvégre telepata vagyok. Segíthetnék neked!
- Jól tudom, hogy mire képes egy telepata Charles. Nincs szükségem a segítségedre!
- Ne áltasd magad! Gondolj Lenara is. Most nem csak minket hagynál itt! Másokon is segíthetnél. Itt tarthatnálak, hiszen tudod, de nem teszem!- sétáltam el- Shaw nincs egyedül, de ha elmész te akkor igen!- fejeztem be.
A szobámba sétáltam, és gondolkodni kezdtem. Erikről mindent tudok, de Lena más. Igaz, hogy elmondta nekem, mit tett vele Shaw, de akkor is ha ránézek, vagy rá gondolok szó szerint lefagyok, mert annyira megbabonáz. Annyira magabiztos, és egyben humoros is. És az ereje pedig, olyan mintha egy feneketlen kútba néznék, nem tudnám, hogy hol a vége, mi van a kút mélyén, hogy mi leselkedik ott rám.
Lena P.O.W
Reggel felkeltem, és felvettem egy sötétkék rövid ujjút egy fekete nadrággal. A hajam kontyba tettem, megmosakodtam, és egy kis sminket is magamra erőltettem. Ez volt a mindennapi rutinom. Még mindig nem hiszem el, hogy Erik elment és itt hagyott, de nem tarthattam vissza, tudtam hogy sokat jelent számára, hogy megtalálja Shawt, ezért inkább elengedtem.Majd keresni kezdtem a többieket, amikor valaki hátam mögé lépett, és felugrottam az ijedtségtől.
-Charles megijesztettél!
-Bocsáss meg!- nevetett, amire morcos arcot vágtam, és ő nagy nehezen, de abbahagyta.
- Hol vannak a többiek?- kérdeztem.
- Raven alszik és fogadni mernék , hogy Hank a laborban dolgozik.
-Hát igen, ezen nem lepődöm meg!- kuncogtam.
- Ha akarod velem tarthatsz, Parker ügynökkel van egy kis megbeszélni valóm!
-örömmel, legalább nem leszek magam, és megtudom, hogy milyen terveitek vannak a közeljövőben, ha már mutáns társakat szeretnétek toborozni!- mosolyogtam rá, amire Charles megdermedt.
-Ezt honnan tudod? Nem tudtam , hogy ennyire jó telepata vagy, hogy más ügynököktől ilyen könnyen kiolvasol mindent!- nézett rám.
- Nem is vagyok. Ez csak így jön. Valamikor sikerül, valamikor nem, megnézni mások gondolatait! Még...fejlődnöm kell!
Néhány perc után már Oliver Parker irodájában ültünk.
- Hank átalakította azt a radart rádióadóvá- mutatott Parker egy gömb alakú kis létesítményre az ablak mögül, amire Charlesal odapillantottunk - Mivel felerősíti az agyhullámokat, fokozza Charles telepatikus erejét. Így mutánsokat tud keresni nekünk!- magyarázta elégedetten Parker, mi pedig Charlesal összenéztünk és elgondolkoztunk.
-Nem biztos, hogy fognak örülni nekünk!- szólalt meg egy ismerős hang az ajtó felől, és mind a hárman odapillantottunk.
-Erik!- mondtam halkan meglepődve, amire rám mosolygott.
-Hát mégis maradtál!- szólalt meg Charles, Eriket nézve.
-Jogunk van hozzá, hogy mi keressük meg a saját fajtánkat!- szólalt meg újra Erik, és Parkerhez fordult- Mi és nem maguk!
-Először is az a gép az enyém, másodszor és ami fontosabb, a döntés Charlesé. Neki pedig nincs kifogása ellenünk. Jól mondom?
-Nem!- mondta Charles Erikről Parkerre nézve- Sajnálom, de... igazat mond! Erikkel tartok!
-És ha nemet mondok?- ellenkezett Parker.
-Akkor nélkülem kell használniuk a berendezést!- dőlt előre Charles, és csend telepedett a szobára, majd Parker sokatmondóan rám nézett.
-Arra ne is gondoljon Mr. Parker!- csattantam fel- Én még nem vagyok olyan erős, hogy magam lokalizáljam őket!- mondtam, amire Charles halkan kuncogott egyet.
-Akkor eldőlt!- mondta Erik, és Parker nagy nehezen, de beleegyezett.
------------------------------------------------------Köszönöm, hogy elolvastátok, ha tetszett dobj egy csillagot! :)
#Sz.
YOU ARE READING
A különleges
FanfictionX-men fanfiction. Charles/OC és Erik/OC. A történet lopása, másolása, lefordítása( beleegyezésem nélkül) büntetendő! Jó olvasást! :) #Sz.