Chrii si Harry

359 14 10
                                    

Ma plimbam linistita pe holurile scolii in timp ce ascultam One Direction,Kiss you.Erau formtia mea preferata iar Harry Edward Styles solistul meu preferat avand o voce de inger,niste gropite adorabile,un zambet fermecator,picioare zvelte si frumoase,un abdomen bine lucrat,ochii de un verde jad,tatuaje cu semnificatii care in total is vreo 42 ,un petrecaret in toata regula combinat cu un Badboy care tot timpul ii impartaseste tot la mama si ce imi place cel mai mult la el,charliontii.

Si uite cum am deraiat de la subiect.Unde ramasesem?A da la holurile scolii,daa!Orele erau pe sfarsite mai fiind doar doua minute pana sa se sune.Eu acum ar fi trebuit sas fac Ed.fizica dar nu ma prinzi pe mine acolo nici moarta.

Cu geanta pe umarul drept si cu ochelarii de soare Rayban pe ochi am iesit calma pe poarta scolii,indreptandu-ma catre StarBucks pentru am lua un Moco-Coco-Cooky-nu mai stiu cum sa beau.Cafeneaua era chiar langa scoala ne luandu-mi mai mult de 2 minute drumul.Odata intrata,am ramas muta.Aproape tot localul era plin.Poate toata lumea vrea sa savureze cate o bautura,m-am gandit eu cu o nota de intrebare.

Cu pasi repezi m-am pus la cel mai scurt rand care avea 4 persoane in fata mea.Ba nu!5!Un magar ocmai se puse in fata mea!

-Scuza-ma?Ce crezi ca faci?

Il intreb eu,vizibil nervoasa.

-Stau la rand,dulceata.

Imi raspunde pe un ton nonsalant 9ntorcandu-se cu fata spre mine lasandu-ma muta pe interior.Era nesimtitul-cel mai frumos baiat din lume-Styles.

Daca as ceda si-ar da seama ca sunt inebunita dupa el si si asa lui ii plac fetele rele,deci asa facem!Nu il las pentru ca ii vedeta si sufletul meu pereche.Hahaha...Nu sunt normala!

-Auzi!Mie nu-mi pasa ca esti vedeta internationala!Miscati fundul care nu il intrece pe al lui Louis in spate!Hai,fa pasi!Si ca sa nu zici ca sunt o scorpie te las in spatele meu,acolo unde trebuia sa fi de la inceput.

-Awwww si perversa si draguta si rea!Unde ai fost toata viata mea?

O.M.G ce scump ii!Gata Chrii,nu trebuie sa musti momeala.

-In primul rand eu nu m-am gandit la prostii ci tu Styles!Iar in al doilea rand ai venit dupa mine,de aceia locul tau e in spatele meu!

-Imi place cum spui Styles!

-Ma lasi!

-Bine am incercat sa fiu dragut dar ma calci pe bataturi!

-E randul meu!Da-te!Buna ziua,as dori un Moco-Coco-Cookk nu stiu cum.

-Aici sau la pachet?

-Aici.

Dupa ce am asteptat doua minute,vanzatoarea mi-a adus bautura si m-am asezat la o masa mai retrasa care era si singura goala din cate vad.

In timp ce imi savuram bautura domnul perfectiune se gandi sa se aseze lanaga mine.

-Pot sa stau aici?

Ma intreba politicos in timp ce isi tragea scaunul tarandu-l pe podeaua prafuita.

-Ti-am zis ca poti?

-...

-Bine stai!

-Stiam ca nu o sa imi rezisti!

-Mai taci!Te-am lasat sa stai pentru ca nu mai sunt mese libere!

Ii reprosez in timo ce ma apropiu de el.

-Ce ti-am facut?

Spune apropiandu-se mai tare de mine.

-Nimic!

Ii urlu apropiandu-ma asa tare de el incat nasurile ne erau la doi centimetri distanta.

-Vrei sa fi iubita mea la fel de mult cum vreau eu?!

-Da!

Si m-a sarutat.De atunci suntem cel mai tare cuplu!

Stiu ca e naspa si fusirit dar nu prea am avut inspiratie.Sorry!

Dreams do come true (One Direction Imagineaza-ti)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum