Zayn si Ally

298 12 6
                                    

Hello!Eu sunt Ally o satena cu ochii albastrii si cu un talent nu foarte grozav in muzica dupa parerea mea,dar altii spun ca sunt foarte talentata dar ce stiu ei cand sunt vedete?Anyway.Locuiesc cu iubitul meu  super  tare,care mereu imi spune ca sunt o cantareata excelenta dar nu vreau sa ma folosesc de el ca sa ajung cineva.Il cheama Zayn Javadd Malik,da ati citit bine,si e un scump.

L-am cunoscut acum doi ani cand si-a facut primul tatuaj,in salonul tatei de tatuaje din centrul Londrei.A fost dragoste la prima vedere si peste o luna ne casatorim iar peste 8 luni vom avea si un copil.

Sa va povestesc:

Ma indreptam plina de lene spre salonul tatei care era la 10 minute de casa.Pe drum fredonam si dansam cu castile in urechii,evitand privirile insistente ale oamenilor.Pe atunci nu intelegeam ce era asa ciudat sa dansezi si sa canti pe strada,dar de cand cu baietii am inteles.

Am intrat inca cantand I wish de la One Direction, in locul care m-a facut sa imi intalnesc iubirea.

But I see you with him slow dancing

Tearing me apart

Cause you don't see

Whenever you kiss him

I'm breaking, 

Oh how I wish that was me

Feel with my hands on your waist

While we dance in the moonlight

I wish it was me

That you call later on

Cause you wanna say good night

Cause I see you with him slow dancing

Tearing me apart

Cause you don't see...

-Uau!

O voce maiastra rasuna in salon,facandu-ma sa ma intorc.Am putut observa doi ochi negri privindu-ma si imediat simtindu-mi inima batand cu putere.

-Canti foarte bine!

-Zayn treci inapoi!

-Acuma!Cum te cheama?

-Ally!

-Zayn lasa-mi fata in pace si treci inapoi!

-Tata esti penibil!Doar vorbeam!

-Si?

-Si e foarte frumoasa!

-Awww si tu!

-Te iubesc!

-Si eu!

Eu cu Zayn ne-am luat in brate el dandu-mi un sarut pe frunte iar a doua secunda auzindu-l pe tata injurand.

-Ce pula mea?(Scuze pentru limbaj)

-Tata nu e frumos!

-Tie chiar iti place de fata mea?

-Da!

-Atunci numai la mine ai sa-ti mai faci tatuaje!

-Da sa traiti!

-Pe loc repaus soldat.Hai sa iti termin tatuajul.

-Sa ma astepti!

-Fi sigur!

Si cam asa s-a intamplat.Ciudat nu?

Si inca o poveste gata!Sper ca v-a placut!

Dreams do come true (One Direction Imagineaza-ti)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum