Harry and Emily

225 8 2
                                    

Acesta este penultimul imagineaza-ti pe care il mai am de facut pentru ca nu am mai primit cereri de la nimeni si cu ajutorul lui @ExtremeStyles am facut si aest imagineaza-ti si ii multumesc din suflet pentru ca m-a ajutat.

Ma uitam ca disperata printre rafturile dressingului meu cautand ceva cu care sa ma imbrac.Harry trebuia sa soseasca din clipa in clipa pentru a merge in parcul de distractii.Pana la urma am oftat pentru o salopeta de blugi, un tricou alb cu scris si cateva bratari pe maini.Parul mi l-am lasat pe spate in timp ce imi incaltam baschetii.

De afara se auzi brusc un claxon.Imi scot capul pe geam pentru al putea observa pe Harry in Ferrariul sau negru decapotabil.Am luat telefonul si am inchis usa in urma mea urcand direct la Harry in masina,dar nu pe usa si pe geam.Nu de aia e decapotabila?!

-Heya!Ce mai face Haz al meu?

-Heya si tie Emilly si fac bine.Tu?

-Merg cu un idiot in parcul de distractii!

-Ouuu...Esti rea!Lasa ca iti arat eu!

Fara sa mai spuna ceva sarii pe mine si incepu sa ma gadile facandu-ma sa raman fara aer pentru o perioada scurta de timp in care nu stiu cum dar am ajuns sub el.Simtiam cum incepe sa ma manance burta cu cat ma uitam mai mult in ochii lui.

S-a ridicat fara sa mai zica ceva si a pornit motorul.Drumul a fost unul linistit schimband cateva cuvinte din cand in cand..

In cateva minute am ajuns si in parcul de distrsctii unde ne-am comporat din nou ca la incepu,uiand amandoi de incidentul de mai devreme.

-Acum in care mergem?

-Pai mai avem doar ala care te ridica lent apoi te lasa tare si Caruselul Dragostei.

-Hai in ,,ala care te ridica lent apoi te lasa tare"..Spune tragandu-ma de mana pentru a prinde locuri mai bune....Unde vrei a stai?

-In dreapta.

-Ok.

-Ba nu, in stanga!

-Hotarastete odata!

-In stanga!

Ne-am pus centurile si ara de protectie apoi am pornit!Pe tot parcursul am tipat ca o nebuna si l-am strans pe Harry de mana care era obisnuit cu aparatul acesta,asfel nu imi explic de ce nu urla.

Cand ne-am dat jos am facut cativa pasi apoi buf!Nu mai puteam sa stau in picioare din cauza adrenalinei.Hary ma prinse repede punandu-ma pe o banca.Se aseza langa mine apoi ma intreaba cu duiosie ce am patit.

-Nu mai pot sta in picioare din cauza adrenalinei.

Ma lua in brate stil mireasa apoi se uita pentru scurt timp in ochii mei,apropiandu-ne din ce in ce mai tare unul de altul pana cand am format un sarut.A fost cel mai minunat sarut pe care l-am primit vreodata!Harry parea si el fericit parca radiand.

-Ce zici sa te transformi din cea mai buna prietena de pe pamant in cea mai buna iubita de pe pamant?

-Imi place ideea!..Spun in timp ce ii mai dau un sarut suav pe buze.

-Ce zici de Caruselul Dragostei?

-Mi-ar face mare placere.

De atunci suntem cuplul ideal,la bine si la greu si in turneu!

Dreams do come true (One Direction Imagineaza-ti)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum