Acesta este ultimul capitol deoarece cum va mai zis nu mai am cereri.
Nu voi mai scrie la persoana intai!
Acum va las sa cititi!
Te indreptai catre mgazinul tau preferat.Uman era un magazin pentru skateri si bikeri ,un magazin care mereu te facea sa zambesti cand intrai in el.Pana acuma nu ai mai pus piciorul pe un skateboard dar vroiai sa incerci de mult si uite ca a venit si ziua.Acum o saptamana fusese ziua ta iar ai tai au vrut sa iti faca o surpriza minunata.Ti-au dat bani de skateboard si echpament dar toti stim ca nu iti vei lua asa ceva,doar strictul necedar.O pereche de DC si un skateboard.
Ti-au mai spus ca peste o ora te astepta antrenorul tau personal,special adus din Anglia pentru tine.Te-ai gandit ca poate va fi Zayn dar stiai ca nu are cum,dar totusi ti-ai ales o tinuta lejera si sexy.O pereche de iegari din piele cu talie inalta si un tricou gri cu numarul 63 pana la buric.O pereche de converse albe si un fullcap negru.Parul ti l-ai lasat pe spate si te-ai dat cu un pic de lips gloss.Ai luat si un ghiozdan alb unde aveai sa iti pui noua pereche de papuci.
Cand ai intrat toata lumea te-a salutat,tu fiind clienta lor preferata.Le-ai spus de ce ai nevoie iar GP (unul dintre vanzatori) ti-a aratat cea mai buna si draguta placa pe care o aveau.Ti-a aratat si cel mai nou si in voga model la papuci de fete,apoi a calculat marele pret,facandu-ti o reducere din prietenie.
Pana la urma ai iesit ieftin ramanandu-ti bani si pentru un Frappe de la StarBucks la pachet plus inca vreo zece bauturi scumpe dar ti-ai pastrat banii.
Fara sa mai stai sa pierzi tipul te-ai pornit catre rampe,acolo unde te astepta mentorul surpriza.Erai excitata de gandul ca Zayn Malik ar putea fi profesorul tau,dar te intrisai imediat cand iti dadeai seama ca asa ceva nu are cum sa se inample sau nu...
Pe rampa pentru incepatori statea un baiat brunet mai mare decat tine,cu o camasa rosie cu carouri si genunchii la piept.Mainile sale se odihneau pe genunchi iar langa el avea un skateboard si o pancarda cu Ally,aici sunt.
Ai ramas muta.Chiar era Zayn Malik!Mai tarziu stiai ca va trebui sa le multumesti parintilor tai pentru minunata surpriza.Nu ai mai stat pe ganduri si ai fugit catre el prezentandu-te.Ochii lui ti-au explorat tot corpul facandu-l sa zambeasca iar tu sa te faci rosie ca racul.
-Hey!..Te saluta el usor timid.
-Hey!Eu sunt Ally si sunt gata sa invat de la maestru!
-Atunci hai sa ne punem pe treaba.
Ai tras o gramada de cazaturi,dar mereu te prindea Zayn ceea ce te facea sa te dimti uimitor.Te indragosteai din ce in ce mai mult de el.Cum iti pronuna numele usor stangazi si cum iti explica sa folosesti skateboardul.Erai in vraja lui si nimeni nu te mai putea scoate din ea.
-Acum e timpul sa incerci singura!
-Dar daca o sa cad?Nu sunt pregatita.
-Ba iesti si te voi prinde eu in caz ca o sa cazi dar stiu ca nu vei face asta,crede-ma!
Nu ai mai spus nimic si ai pornit.Zayn avuse dreptate.Puteai sa te dai de acuma inainte singura!.Ai invatat sa te dai pe skateboard!L-ai oprot si in 10 secunde pline de fericire si curaj ai fugit la el si l-ai sarutat.Spre surprinderea ta el ti-a raspuns,facandu-te sa te simti iubita.
Ati devenit Zally si nimeni si nimic in lume nu va mai putea desparti!
Sfarsit!Va astept cererile sa apara pana luni,daca nu il inchid!
Va iubesc!
CITEȘTI
Dreams do come true (One Direction Imagineaza-ti)
FanfictionScurte povesti cu personajele principale voi si preferatul vostru din One Direction.Tot ce trebuie sa faci este sa imi spui numele,preferatul si preferintele.