Si uite ca nu m-ati abandonat de tot si vreau sa va multumesc mult.Mai ales persoanelor care mi-au spus cuvinte foarte frumoase.Va iubesc!
Imi citiam cafeaua linistita.In casa domnea pacea si armonia doar sorbitul meu auzindu-se din cand in cand.Prin aer adia mirosul trandafirilor rosii primiti in dar si a cafelei.Zayn se afla in dormitor,dormind dupa doua saptamani pline cu trupa pentru premierea documentarului lor.
M-am ridicat usor,picioarele mele goale facand contactul cu gresia rece.Era noua jumate iar Jack,baiatul care ne aduce ziarul in fiecare diminiata, trebuie sa ajunga.
Ding-Dong!
I-au in graba o punga,in timp ce il poftesc inauntru pentru a manca ceva inainte sa plece din nou.Baietelul de 11 ani ducea o viata grea fiind crescut doar de mama lui si locuind intr-o camera mica impreuna cu ea si cei 5 frati mai mici.
-Buna diminiata,domnisoara Theo!Ma saluta respectuos baiatul.
-Buna diminiata si tie Jack si te rog!Nu imi mai spune domnisoara Theo.Spune-mi Theo.Sunt doar cu cativa ani mai mare decat tine.
-Am inteles,dom...Theo.
-Asa.Haide sa mananci inainte sa ti se raceasca ouale.
Baiatul infuleca repede mancare, in 3 minute fiind la usa si imanandu-mi ziarul.M-a mai salutat o data inainte sa iasa pe usa apoi se facu nevazut pe bicicleta lui ruginita si prea mica pentru el.
Am strans tot,pe masa ramanand doar ziarul,mancarea lui Zayn si cafelele noastre.Usor am desfacut ziarul fiind atenta sa nu il rup.M-am pozitionat intr-o pozitie comoda pe scaun si cu ceasca plina de cafea in mana m-am pus pe citit.
Rasfoiam paginile studiand cu atentie fiecare articol.Toate erau super plictisitoare vorbind numai despre divorturi si scandale,pana cand unul mi-a atras atentia.
Era vorba despre o inselatorie,in rolurile principale fiind una Veronica si ....Zayn Malik!!!!!Repede si plina de nervi citiam fiecare cuvant simtind cum imediat aveam sa izbucnesc.Lacrimile isi faceau si ele aparitia pe chipul meu,din cand in cand,facandu-ma sa ma opresc din citit pentru a le sterge.
Cu graba am fugit sus in dormitor trantind usa dupa mine.Il auzeam pe Zayn gemand incet trezindu-se in timp ce eu mi-am scos un geamantam pentru a-mi pune cateva haine.
Zayn devenea din ce in ce mai constient eu fiind obligata sa grabesc pasul in fiecare secunda.
-Theo,ce faci?Aproape sopteste cu vocea lui groasa si ragusita,normala pentru cineva care abia s-a trezit.
Nu am mai pierdut timpul pentru ai spune motivul,doar i-am aruncat in fata ziarul fara sa ii spun nimic.El il lua cu grija,rosfoind paginile pana cand ajunse la articolul cu pricina.Se puse sa il citeasca dandu-mi mie cateva minute in plus.
Il puteam auzi cum surande din cand in cand dandu-mi nistte senzati neplacute.Oare de ce radea?Chiar atat de mult ii pasa de mine?
Cu coada ochiului am putut observa cum Zayn se ridica cu greu din pat indreptandu-se spre mine.Ma lua in brate pe la spate si ma intoarece usor cu fata spre el.
-Lasa-ma sa iti explic inainte sa faci vreo prostie.
-Aaaaa deci eu fac numai prosti?Nu?Il intreb pe un ton batjocoritor.
-Sti ca nu asta am vrut sa zic.Se apara el.
-Atunci ce?
-Doar lasa-ma sa iti explic....Veronica,Veronica sunt eu.
-Perfect!Deci in tot acest timp tu ti-ai gasit sufletul pereche in Veronica si ti-ai batut joc de mine?Ii reprosez dandu-i o palma peste obrazul stang.Nenorocitule!
Zayn isi duse usor mana la obraz,parca temandu-se sa il atinga.Pe fata i se citea surprinderea si nervi creatii de gestul meu.
-Nu!Veronica nu exista!Eu sunt Veronica!....E personajul meu pentru Best Song Ever!Nu te-as putea insela!Te iubesc!
Genunchi mi se inmuiara.Lacrimile isi facura din nou aparitia pe fata mea.Nu m-a inselat!Ma iubeste!Iar eu,eu i-am dat o palma!Aaaa!I-am dat o palma pe medrept!
-Zaynii!Scuze pentru ca te-am lovit si nu am avut incredere in tine.Imi pare atat de rau!Il implor luandu-l in brate si insirandu-i o gramada de sarutari de la cotul stang pana la obrazul stang.
-Nu ii nimic,Theo.Te inteleg.
-Te iubesc!Ii soptesc senzual la ureche.
-Si eu!
Imi pare rau ca a durat atata numai ca am fost in spitale in ultimele doua saptamani si nu am apucat sa scriu.Nu voi posta nici in urmatoarele doua saptamani deoarece plec in Turci dar pana atunci va iubesc!
xoxo Hazza
CITEȘTI
Dreams do come true (One Direction Imagineaza-ti)
FanfictionScurte povesti cu personajele principale voi si preferatul vostru din One Direction.Tot ce trebuie sa faci este sa imi spui numele,preferatul si preferintele.