İlk bölüm olduğu için kısadır: Medya Semanın Tahtaya Kalkmadan Önce Çağlaya Attığı Bakış
"Sema knk Kezbanın bıyıklarına cımpızla daldım bir tanesi elimi ısırdı." Sema kişnedi "knk gül kişneme" "lan knk sen kes senide gördük domuz sesi çıkarıyon."
Kızlar tuvaletindeyiz ben sema ve kezban,konuşuyoruz,diycem yalan olcak.Zilin çalması ile hepimiz dışarı fırladık.
Gavur yine yanımıza geldi."ne geliyon" "kış kış cinler kış kış" çocuk anlamıyo galiba,ve bende üstün İngilizcemi konuşutdum. "go olum gooo" sema hemen araya karıştı "gooolll" ümitsiz vakalar.
Ergenlik mod:1342153 oldum ve hocanın arkasından koştum,semalar peşimden hocanın koluna çarparak sınfa girdik.
"KNK SINAV İS GİRİYORİNG" "espiri eskidi bana tumblrdan blduklarınla gelme"
"Knk sınıft ÖYLE BAĞIRMA SONRA BÜTÜN MALLAR TUMBLR NE ÖĞRTENİP GELİRLER" "tm ks srry"
"i love you çağla" "de siktir loş şadap gavur şadap" "sutipit gavur" "what?"
"yok bişi otur sitdavn piliz"
"ne oluyor orda" hocaya baktım,sema ise berkayı düşünüyordu,mal bu kız berkayı düşünüyor cameron vineleri izleyip ağlıyor,la havle vela kuvvete.
"Sema kalk" sema kalktı "efendim hocacım" "kalk şunu yap" tahtaya baktığımızda 2+1 sorusunu gördük, sema büyük bir ov biç gedaptu vey havasıyla tahtaya yaklaştı.Cevap yerine 1 yazdı.
Buna benim bile ağzım açık kalırken sema açıklama yaptı "hocam siz hiç kırık bir bardaktan su içmeyi denedinizmi." Hoca kaşlarını kirpiklerine kadar çattı oha bismillah.