ERGENlik Mod:5

75 9 0
                                    


Media: Gözünde Morluk istemiyorsan dediği yerdeki tipü.

Söz: İphone de geri tusu arayan samsunglu muamelesi yaptılar duygularıma (tumblrr)

"anne kolum koptu anne yeter anne dayanamıyomm" "susu kız az kaldı dayan" anne ne az kaldısıs yıhaa "anne bak adamın biri şurda oturuyo hadi gidip yardım edelim" "ne alaka yavrum"

"benim idolüm garfiılt ne demiş anne "oturan birini görürsen gittde ona yardım et" demiş idol aşkım" annem dirseğini burnuma geçirdi. "ne yapıyon manyak karı" elimdeki poşetleri brakıp koştum artık nereye gidiyorsam.Annem arkadan bağırıyordu "akşam eve geleceksin bakalım eymi yaman beymi yaman kızım"

Evde 4. dünya savaşı çıkacaktı,ve komutan annem yardımcı komutansa bubam olacaktı cenazeme beklerim gençler beni Katy Parry albümü +Telefonum + Neymar Jr posterim ile gömün ha birde düğünümde moruk cenaze şarkısı çalmasın Rita Ora Poison çalsın seni seviyorum ritaaa.

Allahım ritacılık yanım tuttu.Kendi kendime anırdım,etraftakiler köpek ile horozon çifleşmesini izlermşcesine baktılar. "siz ne mk kşrlr piçoskillolar" 

Yaşlı bir teyze elindeki su şişesinin yanındaki ise ağzından çıkardığı çekirdek kabuklarını attı.Ayvantu pley geym tatlımlar." lan bunalkar naber" 

"iyidir knk" vat vat vat ne diyon gız 

"o neydi gız" aykalndım knk dedi teyze bana knk dedi bana kankaa kankaaaaa dediler döndüm baktım banaaaa dediler.Bu arada annem beni cidden pis dövcek çok korkuyom mk.

"hey ben karşılaşacağımızı biliyordum" ginemi bu "bak o mavi gözlerinin yanında morluk olmasını istemmiyorsan uzaklar maviyum" evet ben buldum mavi ve maymunun birleşimi çok saçma tm susutm."iğrençsin bir anda senden soğudum" "buz dolabımsın sen niye soğuyon"

"susmasan ben susturacağım ve bunun için dudakalrımı kullanmaktan çekinmem" 

"ıykk iğrençsin ne kadar mikrop var biliyormusun ıyy öğk kuuscam tükürükleriniz ağzınıza giriyor"

Bana sanki çok aşırı cahilmişim hatta ölüyomuşum gibi baktı."senin ile 2 gün bile olsan aynı evde kalmak eğlneceli olurdu Laid" o nedemek ben anlamadım "bana bak dediğin küfrü götüne sokarım. güldü "hakaret değildi sadece küçük bir gerçeklik okadar" ve sahne biter.Ayy içime drama hocası kaçtı galiba.

Laid:Çirkin demek






ERGENlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin