Media semanın tuvaletteki tepkisi
Sema'nın saçma sorunsundan sonra canım hocacım bizi ki beni neden attı bilmiyorum,sırf gıcıklık olsun diye attı.Kezbansa biz dersten atılılırken piç piç güldü.
Obıyıklarını ağda ile alacam kezban kork benden.Modemin Kırılsın kezban,internetin gitsin kezban hocam durun hazır etmişken sizede beddua ediyim hocam sizinde sınav sorularınız kayıp olsun.
Okula diye kanalızasyona girin inşallah.Sınıfların kapısına vurup kaçtık semayla.Hocalar sinirli sinirli dışarıya bakıyordu.
Birinin bizi arkamıdan çekmesi ile sümük gibi yere yapıştı.Gvur başımızda durmuştu."ne bakıyon biç" anlamıyorum anlamıda kafasını salladı,tabi çocuk benim üstün İngilizcemi anlamadı.Doğrusu bende anlamıyorum'da neyse.
"git go go" semada yavrum tek bildiği İngilizce kelimeyi kullanıyor.
"Knk zil çalcak hadi okuldan çıkak" tabi son ders dimi,"knk aç ankaranın bağlarını karşılıklı oynıyak ben son ders olduğun unuttuydum." Sema ciddiye alıp Ayfon6 sından anakaranın bağlarını açtı.
Birkaç sınıftaki öğrenciler dışarı çıktı hocalrada dışarıya onlarla.Hoclar bağırıyor çocuklarsa oynuyolardı.
"noluyo lan" semanın elindeki telefonu alıp şarkıyı kapattım. "mal şaka yapmıştım şimdi sırırt ve hiçbir şeyden haberin yokmuş gibi davran." Sema sırıttı ve tuvalete doğru uçtu-koştu yani-
Tuvalete girdik ve Bumm! Karşımızda makyaj yapan bir erkek,sema ve ben LGBT destekçisiydik ama böyle şeylerle pek karşılaşmayacağımız için ikimiziznde ağzı bir metre açıldı.Sema şok.Çağla Şok.
"ayy cicişler ne haber" "..........." "........."
"konuşmayacakmısınız" "iyii"
Çocuk makyaj yapmaya devam etti bizde akyalarımız götümüze vura vura kaçtık.
"knk Berkay arıyo" telefonu elinden hışım ile çekti. "bana bak çocuk keserim çükünü bir daha arama bu kızı." Telefondan oflama sesi geldi.
"kızım her aradığımda niye sen açıyon telefonu" "kes lan"
Telefonu yüzüne kapatıp semanın hattını çıkardım. "bundan sonra bu hat bende kalacak" "ama ama ben watsapsız ne yaparım" "knk artık bu hattı kulanmıycan git gumball falan izle"
"Lan gavur bıraya gel" "what?" "sana kezbanı ayarlıyakmı gız çok yakışırsınız onun bıyıkları ve sen ayy vatsapın sap kısmı gibi olursunuz,eli iler gözünü kapatan maymun emojisi gibi olursunuz"
Gavur kafasını anlamadım anlamında sallıyordu.Buda mal ya bir Türkçeyi öğrenenmedi.GRZKL.
Yanımdan biri usein bolt edasıyla geçti,tabi bende çok güzel şleyler söyledim.s.s
"gerizekağlı,hakiki türk maydonozu,hormonlu hıyar,at kestanesi,horse,babanmı doğurdu seni." Çocuk söylediğime güldü ve tökezliyip yere düştü.Bende elimi karnıma götürüp "ohhh" diye bağırdım "canımada deysin ohh içimin yağları eridi be yarasın kçuma"
"knk çocuk yakışıklı bee"ımın tnrım ben onunu trol sandıydım,hemen yanına koştum. "pardon" çocuk gülerek elimi tutup kalktı. "özür dilerim sana çarptığım içn" "sendemni gaysin" "yo ne alaka" "ne biliyim hep yakışıklı bulduklarım gay çıkıyoda ondan şetim"
"beni yakışıklımı buldun" elini saçlarından geçidi analmadan çocuğunegosunu tatmin falan ettim galiba."evet buldum maşşalah Tarzan gibi çocuksun"çocuk şok..