ERGENlik Mod: 6

77 10 2
                                    

media:aliyi tehtit eden çağla tipi

söz:Tuvalette aklıma dinsel bi soru gelince: "sus lan sus,yeri değil olm sus,unut."

Akşam:

Hava kararmıştı,sokalarda geziyordum,nedenini biliyorsunuzdur her halde korkuyom eve gitmeye belki bana suikast falan düzenlemiştir annem,güvenmiyorum pokta çıkabilir.

Bizim binaya gitme zamanı gelmişti "hey güzelim bizimle biraz takılmak istermisin" sinirle arkmaı döndüm."ne diyorsun be gerizekağlı" "çağla ya ben başkası sanmıştım" "gerizekağlı sen niye hala sokaktasın seni halamı diycem" "lan dur valla bak lan dur özür dilerim"

"kaşarlık yapma Ali git evine ben yineden halama diycem seni" piçoski piçoski güldü.

"sana kalcak yer bulabilirim" "gerek yok eve gidiyom hadi by" yüzü düştü "ne istersen yaparım valla bak"

Bak şimdi işler değişti vayy ali bey vay elime düştün."tamam o zaman yarın biizm binanın önüne gel tabi hayla yaşıyorsam"

"Bay bay kuzen" "bay bay aliyum" "git öl" "ali halamamı söyliyim seni" "tamam be"

Lan ben eve nasıl gidiceeeeeem yıha,çok kokruyom knklar.

Telefonumu ebimden çıkarıp en güzelinden bir şarkı açtım,kulağıma dolan Ajdar Kon kon şarkısı ile gülerek yoluma devam etitm ne anormal bir insan olarak benden normal şarkılar dinlemi söylememyin neyse sizin iiçn şimdilik güzel şarkı dinleyeyim.

Kuzenimin telelfona zorla yükletiği daha önce kapağını bile görmediğim Buray-Sen sevdamısın'ı açtım.

Güzel şarkı ama bu olmaz,şarkıyı değiştirip Karadeniz müziği açtım,laz kziyiz uşam.(yazar Karadenizli"

"ÇAĞLAS!!!!!!!!!" AHA SIÇTIM  




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ERGENlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin