Herkez söz koyuyo bende koyccam.Medi gavurun SENİ RAHATSIZMI EDİYOR diyişindeki tipi.VEE yazım hataları için çok özür dilerim.Bölm kısa +++Bu gün okula gelmeyen @SemaDallas knk neler neler olduuu
Söz: Dondurmayı yalamaya korktuk gülerler diye parayı bozmaya korktuk bozmazlar diye
Çocuk kahkağa atmaya başladı. "ne gülüyon bacım" kahkağayı kesti "yalnız bacı kadınlara denir" "ayıpsın abi" yüzü düştü.
"ne abisi be" sema piço piço sırıttı ve konuştu "biz gidelim siz konuşun" ben bişe demden mal gavuruda aldı gitti. Mal bu kız valla Leman teyzeye diycem bir dena testi yaptırsınlar bu ne lan.
"ben gidiyorum bay"
"hoşakal tatlı şey" hışımla arkamı döndüm ve tokatı yapıştırdım."Gerizekağlı"
Çocuk kafasını geri çevidi elini kızaran yanağına götürdü."Atil ben,bunu unutma tatlı kız,öyle bir gün gelecekki sana iltifat ettiğimde kızaracaksın hemde benim yanağım gibi ,utanacaksın ve topuklu giyeceksin"
Abartılı bir şekilde kişnedim "benmi utanıcam,sen ilk yüzüne bak maymun götüne döndü." Koşarak uzaklaştım.
Sema'nın AĞZINDAN:
Gavuru peşimden sürükledim ama yarı yolda braktım,nedenmi piçoski Berkay geldi ve beni yanında sürükledi valla severim çok pis ben bu çocuğu,ha bu arada Türkçeden 50 almışım ne alakamı aklıma gelmişken söyleiyeyim dedim heheheh.
"ya sema özür dilerim napıyım nevsime hakim olamadım benimde ihtiyaçlarım var ben bir erkeğim sen öyle diyince çıldırdım sabahta bizim evde öyle uyandım" mal lan bu çocuk,ben bunu döverim.
"sema bu çocuk seni rahatsızmı ediyor" bu kim lan arkamı döndüm. sema şok.Arkamdaki kimmi tabikide Gavur omg