Media: Çağlanın Anesini gördüğü zamanki tepkisi
Söz: Biz o kitabın çantamızda olmadığını bildiğimiz halde öğretmen başımızda dururken ÇANTANIN İÇİNDE OLMAYAN KİTABI ARAMAYA ÇALIŞAN İNSANCIKLARIZ.
"lan kaşarın uşaa türkçe biliyonda niye söylemiyon piçollo" liam gülmeye başladı "lan ingilizce konuşmaya çalışırken öyle komik oluyorsunuzki bende kıyamadım ya" çocuğa bak ya "Bana bak bunu çağla duyarsa sana süper ingilizcesi ile küfür eder." gavur uşak güldü içimdeki trabzonlu horon tepmeye başlamıştı.
"hop hop durun sen kimsin ben" ben daha ağzımı açmadan malak işin içine karıştı. "ben semanın sevgilisi,sende hani hep bahsettiği piçoskimisin" senin kahverengi gözlerini müsait olmayan bir yerine sokacağım.Berkay gözleri 180 derece açılmıştı."b-ben bilmiyordum" "şimdi biliyorsun go go" seni pislik sıçano.
Berkayın yüzü sinirle kaplandı,elinde daha görmediğim çiçeği benim kafama vurup gitti,yanlız bunu filimlerde kız tarafı yapıyordu."HAYVAN SANA NE OLUYO" böyle tepki beklemeyen gavur depar atmaya başladı bende peşinden.
Çağla'nın ağzından:
Mıyımıyıyımı daha az önce çarptığım biri beni nasıl tanıyabilir be.Yok neymiş kızırcıksın ıtıncıksın.Lan ben ilk adet olduğumda babamla uyuyordum sabah kalktığımızda yatak kan içindeyi bense gülerek aadet oldum diye bağırdım ben ve utanmak ha.İçimden bu çocuğun söylediklerine anırmak geldi.
"aiiii aiiiiiiiiii" etraftakiler bana bakıyordu. "ne bakıyonuz hiç anıran bir kız görmedinizmi." taakmadılar işlerine devam ettiler.
Yanımdan geçen öpüşen çiftleri gördüğümde içimde bir karışma dalgası yayıldı. "cık cık cık çok ayıp yeni nesil biiz bitirecek ben hala sehpayı ters çevirip içine otururken sizin yaptığınıza bak,mikroplan bırak kızı sömürmeyiin.İnş virüse yakalanıp en kısa zamanda ölürsünüz inş inş amin allahım amin"
İkiside bana sanki başkanı vurmuşumda gömmemiş tellere asmışım ardından birde şöyle bir not brakmışım gibi baktılar not şöyle gelinlik giyemediğim için üzgünüm espiriyi gerçek hayata geçirdim biliyorum kişi yanlış kiş eğer beni bulmak istiyorsanız 0531 331 31 31 (sema tuvaletteki numara knk) diye not brakmışım gibi bakıyolar mk"
"Kızım yardım etsene" madır "anne" "kızım" anne" "mal yardım etsene" "anne" "seni kim doğurdu lan benim olamazsın sen denea testi yapturcaz hastanede karışıtın kesin"
Yüzüm düştü,gören olursa haber versin içimden kişnedim.