Bu hikaye gerçektir. Arkadaşımın kuzeni yaşamıştır!
(Onun ağzından yazıldı)
Bugün Ramazan bayramıydı. Dedem 1 sene önce ölmüştü. Bir türlü mezarına gidemedim. Dedemin babası müslüman olmadığı için onu Katolik mezarına gömmüşlerdi. Ama bir sorun vardı. Nedense kimse o mezara gidemiyormuş. Gidenlerde arabayla geliyorlarmış.
Mezara lanetli mezarlık diyorlarmış. 100 yıl önce bir cin vakası bu mezarda yaşanmış.
Ama ben inanmıyordum böyle şeylere. Anneme arkadaşıma gidiyorum deyip evden çıktım. Mezarlık biraz uzaktı. Minibüse bindim ve mezarlığın orada indim.
Mezarlığa girdiğimde çok korkmamıştım. Zaten girdim bundan sonra ne olur ki? Deyip dedemin mezarına gittim. Aldığım çiçekleri üstüne koydum. Mezarın fotoğrafını çektim. Cebime telefonu attım.
Kuş seslerinden başka hiçbir korkunç şey yoktu.
Eve geldiğimde cebime attığım telefonu çıkardım. Mezarın fotoğrafını açtım ve inceledim.
( Arkadaşım bunu bize anlatırken ağlayacak duruma gelmişti. Çünkü fotoğrafta birşey vardı. Daha da incelerken ağacın yanında yaratık olduğunu farkettik. )
O fotoğrafta yaratığa benzer birşey vardı. Gözleri bembeyazdı. Ve benim çekmiş olduğum kameraya bakıyor gibiydi.
Aileme söylediğimde beni hocaya götürdü ve fotoğrafı yorumlayan hoca;
"Bu bir cin" dedi.
Arkadaşlar dediğim gibi bu gerçek hikayeydi. Arkadaşımın kuzeni yaşamıştır. Şuan o kız normal değil ve psikolojik tedavi alıyor. Bu olay 3 sene önce oldu ama hala psikolojisi bozuk :(
Keyifli okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUNÇ GERÇEKLER
HorrorGece okumayınız. +18 Etkilenecekler için önermiyoruz. Tamamen gerçek bilgiler ve hikayelerdir. "Unutma, onlar heryerde..."