#GerçekHikaye

250 11 2
                                    


merhabalar ben barış 16 yaşındayım neyse hikayeye başlıyım ben evdeydim dabbe bir cin vakası filmini izliyodum sonra elektirikler kesildi kapı çaldı bende kapıya gidemedim çok korktum sonra leptobu açıp animasyon izliyim belki korkum geçer sanmıştım göz gözü göremez oldu odama gitmeye çalışıyordum gittim el fenerini aldım kapıya çıktım anahtarı aldım evden çıktım katları gezdim asansöre baktım bekçi beni gördü nabıyosun dedi bende elektirikler gitti korktum dedim bana dışarı çık dedi bende çıkamam dedim bekçiyi benden bi bardak su istedi bende verdim sonra bekçiye ben korkuyorum benimle biraz kalırmısın dedim oda olur dedi karnınız açmı diye sordum aç kurabiye varsa alırım dedi bende annemin dünden klama pastasından bi dilim kestim çayda istermisiniz diye sordum ses çıkmadı bi daha sordum yine ses çıkarmadı sonra içeri gittim ama bekçi orda yoktu ama koltukta kan vardı çok korktum telefonu aldım ve annemi aradım sonra polisi aradım annem geldi ve noldu dedi bende kanı gösterdim oda bana inanmadı.

sonra polis geldi onları eve yönlendirdim kimin kanı diye sordular bende bi şey söliyemedim çünkü hala çok korkuyodum birden orda bayıldım ve hastanede uyandım uyandığımda annem yanımdaydı sonra polisler geldi bana soru sordular evde noldu kan kimin en son yanında kim vardı adın ne saat kaç gibi oldu öle sorular sordu soruları cevapladım ve polisler gitti annemde bana hastane kantininden tost almaya gitti saat gece 2:30 annem tostu aldı ve yanıma geldi bende anneme dedim ki anne sen git geç oldu eve git zaten yarın taburcu oluyorum dedim oda beni öptü ve gitti iyi akşamlar dedi ve gitti tam uyurken duvardan kan akıyordu yüzüme akıyordu acayip korktum sabah a kadar uyuyamadım sabah olduğunda annem geldi bana ne oldu diye sordu bende duvardan kan akıyo dedim ve eve gittik babma sarıldım sonra yemeğe oturduk sonra anneme anlattım olayı oda bana hak verdi ve hoca çağırdı hocanın elinde bir sürü malzeme vardı sonra hoca anneme 3 tane tas getirmesini istedi getirdi ve içlerine sıcak su doldurdu hoca bıçak çıkardı ve annemin ve benim elime çizik attı kanı taslara döktü sonra hoca kağıtlara arapça bişeyler yazdı muska haline getirip tasların içine koydu. Harita şeklini almıştı. Onu bir kağıda yapıştırdık.

nra o haritaya beraber baktık kan izi vardı bişey işaretlenmiş bizim evde bi yer işaretlenmiş bide eve gittik haritanın gösterdiği yeri kazdık bi sürü kağıt arapça yazılmış hocaya sorduk bu ne hocada bu karanlık dualar dedi bizde nasıl karanlık büyüler dedik hocada size biri büyü yapmış dedi sonra eve döndük döndüğümüzde babamın kafası kopmuş ve yanında bi bıçağa saplanmış not vardı notta sen ve sana yardım eden herkes ölecek babamı otopsiye kaldırılınca karnında CİN yazıyomuş doktor öle söledi biz çok üzüldük üzüntüden korkuyu unuttuk o kadar babamın yasını tuttuk tuvaletten çığlık sesleri duydum ve tuvalette gittiğimde annem yere cin işareti yapıyodu anne diye seslendim duymadı sonra tokat attım kendine geldi hastaneye kaldırdılar anneme sordum neden böle bişey yaptın diye sordum hatırlamadığını söledi sonra taburcu oldu eve gittik arabayı ben kullandım eve geldik ve annemi odasına götürdüm ve onu yatağına yatırdım anneme yiyecek hazırlamaya gittim geldiğimde annem kendini asmış ve gözleri kan olmuş çok üzüldüm ve çok korktum sonra beni yurda aldılar.

yurda geldim ve arkadaş edindim sonra herşeyi unutmaya çalışıyorum ruh salığı tedavisi alıyorum.

Bu olay ( 21.06.2011 yılında gerçekleşmiştir.) gerçek bir olaydır.

KORKUNÇ GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin