#Ev

345 22 2
                                    

Bu hikayeyi bazı yerlerden alıntı yaparak kendi aklımdan yazdım inşallah beğenirsiniz.

Arkadaşımla bisiklet sürecektik. Beni de çağırdı ve sürmeye başladık. Saat 19.22' ydi. Akşamları bisikletle gezmeyi çok severdik.

Ama tek merak ettiğimiz şey vardı. O da senelerdir girilmeyen o eski evdi. Kimse cesaret edip de girmiyordu. Herkes korkuyordu. Bir kadının seneler öncesinde nedensizce burada öldüğü söylenmişti.

Ama buraya kim girerse lanetlenip öldüğü için kimse yanından bile geçemiyormuş.

Arda gibi bende çok merak ediyordum. Aslında hep girmek istemişizdir. Ama bir türlü girememiştik.

Bu sefer girecektik. Arda beni takip etti ve saati 20.14 geçe içeriye adım attık.

Ikimizde korkarak ilerliyorduk. Kapının sol tarafında asılı bir iskeletor vardı. Oldukça tozlanmış duruyordu. Tam içeri girecektik ki önümüze yaşlı ve korkunç bir kadın çıktı. Arda, kadına bakakalmıştı.

"Arda, Arda cevap ver," dediğim an yaşlı kadının gözlerinin kırmızı olduğunu farkettim. Arda'ya döndüğümde onun gözleri de kırmızı olmuştu. Ikiside bana bakıyorlardı.

Smile dog gibi gülümsüyorlardı. Beni havaya kaldırıp tam ısırıyorlardı ki üstünden atladım.

Arkamdan geliyorlardı. Tuvalete girdim. Bir baktım ki burada o kadar çok vardı ki onlardan...

2 gün sonra

(Annesinin ağzından)

Içeri polislerle beraber girdik. Kızımı ve Arda'yı çok merak ediyorduk. Onlara birşey olacak diye çok korktuk.

Tuvalete girdiğimizde kızım yerde parçalanmış bir şekilde yatıyordu.

Yorum yapın ve voteleyin lütfen. Beğendiniz mi?

KORKUNÇ GERÇEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin