Bir gün okuldan eve geldim. Kapıyı açıp içeri girdikten sonra yukarı odama çıktım. Bir baktım ki ablam yatağında hasta gibi yatıyordu. Aynı odada kalıyorduk. Ablama "hocaya söyledin dimi, yoksa okuldan mı kaçtın?" dediğimde "Söyledim," dedi.
Ablam lise son sınıf öğrencisi olsa da bundan emin olmak istiyordum. Başına elimi yasladığımda çok ateşi vardı. Mutfaktan buz getirip başına koydum. Bana "Odamdan çık!" dediğinde "Tamam be ne bağırıyorsun abla," dedim. Lavobaya gittim. 5 dakika sonra da çıktım. Odaya girdiğimde ablam yoktu. Buzunu yatağın üzerine bırakmış yatak ıslanmıştı. Ve yorganı yere atmıştı.
Ablamda bir tuhaflık vardı sanki. Daha önce hiç böyle birşey yapmamıştı. Alt kata indiğimde salonda koltuğa oturmuş, kapalı olan televizyona bakıyordu. Ama normal bakmıyordu. Kızgın ve sinirli bakıyordu. Sanırım delirmişti.
Ben "Abla iyi misin?" dediğimde bana döndü. Sonra tekrar kapalı televizyona bakmaya başladı. O anda çok korkmaya başlamıştım.
Kapı çaldığında içimdeki korku yokolmuştu sanki. Kapıyı açtığımda bir de ne göreyim? Ablam "Selam," diyerek içeri girdi. Bir saniye peki o kim? Bu ablamsa o kim? Ben şaşırıp kaldığımda ablamın lavobaya gittiğini gördüm. Evdeki kapalı televizyona bakan ablam sandığım kişi de yerinde yoktu. Tuvaletten çığlık sesleri gelince koşarak oraya gittim. Bir baktım ki evdeki ablam sandığım kişi daha demin gelen ablamı boğarak öldürmüş ve aynaya ablamın kanlarıyla "Sıra sana da gelecek," yazmıştı.
Vote vermeyi unutmayın! Düşüncelerinizi yorumda görmek istiyorum. Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUNÇ GERÇEKLER
HorrorGece okumayınız. +18 Etkilenecekler için önermiyoruz. Tamamen gerçek bilgiler ve hikayelerdir. "Unutma, onlar heryerde..."