Alesia

19 5 2
                                    

Ben Alesia. 17 yaşındayken tutulduğum şizofreni 3 senedir hayatımı mahveden ve beni günden güne çekilmez biri yapan belalı bir durum. Hayatımdaki gereksiz insanların bile 'Geçmiş Olsun' dedikleri saçma bir şey. Hem ben hasta değildim. En azından onların düşündükleri şekilde değil. Lise hayatımı ve yakın arkadaşlarımı kaybettim. Geriye sadece hastanedeki diğer insanlar ile birlikte yaptığımız terapiler kaldı. Ailem bana olanları gururuna yediremeyip yurt dışına çıktı. Anne ve babalık görevleri hastanenin masraflarını ödemek ile kaldı. Ne bir adım ileri ne de bir adım geri... Beni görmeye gelen bir ablam yok artık. O da evlenip kendi yoluna gitti. Ya da herkes umudunu benden kesti mi demeliyim? Bilmiyorum. Tek bildiğim şey hastane görünümlü bir hapishanede 3 yıl boyunca yaşadığım ve önceden övünebileceğim bir hayatımın olmaması. En azından terapilerde ağzımı açıp bir iki cümle kurabilirdim. Fakat söylediğim tek şey 'Bugün nasılsın?'sorusuna 'İyiyim'diyerek geçiştirmek. Elimden daha fazlası gelmiyor ve bu da beni çıldırtmaya başlatıyor. Sonra mı? İğne ve ardından gelen karanlık.

****

Bu bölüm biraz kısa oldu ama önemli değil. Gelecek bölüm daha uzun olacak. Beklemede kalın ve hikayemizi duyurmaya çalışın *-*


ÖZGÜRLÜĞÜN ARDINDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin