Slyšela jsem ten otravný zvuk budíku. "Ne." Vydechla jsem a zamručela.
"Ale jo." Ucítila jsem rty na mé tváři a prostě jsem se musela usmát, ale oči jsem nechala zavřené. "Musíš vstávat." Pohladil mě po vlasech a já se k němu slepě přitulila a nasála jeho vůni.
"Nechci." Zamumlala jsem mu do hrudi.
"Že tě zlechtám." Sjel rukou po mém pase.
"Dobře už vstávám." Zvedla jsem nahoru ruku a otevřela pomalu oči. "Já tam tak nechci." Posadila jsem se v postel a hlavu zabořila do deky.
"Ale prosím tě. Ještě pár dní a máš prázdniny." Zvedl mi hlavu.
"Co kdybych dneska nešla do školy." Zkusila jsem nahlas, ale věděla jsem, že mi to nedovolí. Nesouhlasně zavrtěl hlavou.
"Vždyť už jen pár měsíců a maturuješ."
"Jenže pak je tu vysoká." Vyštrachala jsem se z postele a urovnala si dupačky.
"Víš jak roztomile vypadáš v těch dupačkách?" Uculil se a furt ležel.
"Neodbíhej od tématu. Pokud mám vstávat já, vstáváš i ty!" Poručila jsem a vydala se do kuchyně, kterou jsem radši vidět nechtěla. "Jamesi?" Snažila jsem se o prosící tón.
"Co zase?" Zasmál se.
"Co kdyby jste to tady s kluky uklidili?" Došla jsem k němu a přejela mu prstem po hrudi.
S černými jeany a šedým svetrem jsem se vydala z pokoje do chodbičky. S pocitem, že aspoň k něčemu tu budou, kromě vyžírání ledničky, jsem si nasazovala tmavě modrý kabát a velkou šálu.
"Tak já jdu! Hezky se bavte." Uchechtla jsem se.
"Neboj se, to teda budeme." Zakňučel Tris.
Objala jsem se se všemi.
"Bude se mi stýskat." Zašeptal mi do ucha James.
"Je to jen pár hodin." Políbila jsem ho na tvář a pak ještě na pusu, což bylo trošku na dýl..."Sakra! Musím stihnout double decker." Dala jsem mu ještě rychlou pusu a sebrala si rychle tašku a vyběhla z bytu.
"Mich nechceš jít dneska ke mě? Kluci jsou u nás už pár dní, co táta odjel." Otočila jsem se na Mich ve Starbucksu, kde jsme si ani jedna nedávali kafe, ale Naked Juice.
"Já asi nebudu mít čas." Zadrmolila.
"Co se stalo?" Zastavila jsem jí při prohlížení katalogu.
"Nic...co by se mělo stát?" Zadívala se jinam než na mě.
"Tak ty a Tris-"
"-Charlie nic se neděje." Chytla mě za ruku. "V klidu." Usmála se, ale já jí nevěřila, znám jí až moc dlouho na to, abych poznala jestli se něco děje nebo ne. "Půjdem teda pro ty věci?"
Sebraly jsme si saky paky a odešly do dekoračního obchodu. Nakoupila jsem nějaké balící papíry, stužky a přírodní provázky a jmenovky.
"To jsme toho nakoupily." Usmála se na mě.
"No jo tak hlavně, že mám do čeho balit, když nemám co." Povzdychla jsem si.
"Nemáš ani pro Jamese?" Zeptala se.
"Ne." Posmutněla jsem a snažila se najít inspiraci v tomhle nákupní centru. "Když on je pro mě moc vyjímečný na to, abych mu koupila jen nějakou blbost."
"Kup mu něco, co má rád." Drkla do mě. "To vždycky potěší." Aha tak mu koupím asi sex s čokoládou. Jasně Cooperová.
Došla jsem s taškami s dekoracemi a s jídlem -samozřejmě- domů a nikdo nikde. Žádná zapnutá televize ani mikrovlnka, liduprázdno. Ale bylo uklizeno a na oknech byly vánoční ozdoby, vlastně celý byt byl teď vánočně ozdobený. Všechny ozdoby byly z krabice, kterou jsem vyndala ze zadní místnosti a které jsem nestačila použít kvůli esejím do školy.
Kuchyň byla krásně zářivá a voněla vanilkou. Jsem vůbec v našem bytě? I s taškami v ruce jsem došla ke dveřím a otevřela je abych se koukla jestli je na dveřích číslo 12. A to nekecám, vážně jsem se šla kouknout. Když jsem se otočila už tam stáli kluci. A ne jen tak. Měli vánoční svetry a kytary s tím. Začali hrát a Tris na kytaru místo brnkání, ťukal do rytmu. James začal zpívat jeho Sleighing in a snow za doprovodu kluků. Na rtech mi pohrával úsměv.
"...sleighing in aaa snooooow." Sjel prsty po kytaře a já se k němu rozběhla, sotva stačil položit kytaru, vyskočila jsem mu do náruče.
"Miluju tě." Řekla jsem skoro se slzami v očích.
"Já miluju tebe." Koukl se mi do očí a políbil mě. Stále mě pevně držel u sebe natisknutou. Po tom, co se nám minulé Vánoce nevydařili a nebyli jsme spolu, si myslím, že jsme si oba moc dobře uvědomovali, co pro sebe navzájem znamenáme.
Pomalu mě pustil na zem. " A vás taky miluju." Hromadně jsem objala ty tři zlata a dala každému pusu na tvář. "Neuvěříte, co pro vás mám." Koukla jsem se po nich.
"Překvapení?" Zakvílel Con.
"Něco na ten způsob." Usmála jsme se a šla pro tašku s jídlem a kluci mě následoval až do kuchyně. "Babička mi poslala pro vás vánočku a nějaké perníčky." Rozdělala jsem krabici. Koukali na mě s jiskřičkami v očích jako malé děti...možná jsem jim to měla dát k Vánocům a měla bych to za sebou.
"To ti to poslala normálně poštou?" Zeptal se mě James s perníčkem v ruce.
"Né...po Drewovi." Zahuhlala jsem a snažila se nenápadně projít kolem něho pro další taškku, abych ji vybalila.
"Po Drewovi?" Řekli všichni čtyři naráz až jsem se na ně koukla pohledem 'a to bylo jako co?'.
"No." Otevírala jsem ledničku a nastrkávala tam nějakou zeleninu a mlíko.
"Charlie vždyť víš, co ti udělal...já-"Dala jsem mu prst na rty.
"Ne. Neříkej nic. Prostě mi jen donesl balík od babičky. Nic víc v tom nebylo, dobrovolně bych s ním nikam nešla."
"Ale-" Ozval se Tris.
"Takhle debata je pro mě ukončená." Zvedla jsem ruce nahoru na znamení nezájmu.
"Půjdeme se projít?" Zeptal se mě James, když jsem narovnávala balící papíry vedle stolu.
"My všichni?" Zeptala jsem se a koukla do obýváku, kde už běželo MTV.
"Né. Jen mi dva." Vzal mě za ruce a přitáhl si mě do objetí. Políbil mě na vršek hlavy. "Teda pokud chceš." Trošku se odtáhl."
"Jasně že chci!" Vzala jsem ho za zelený svetr a políbila.
"Oooh." Uslyšela jsem ode dveří a koukla se na Cona, který se koukal na nás.
"Já myslím, že jdem." Plácla jsem Jamese po paži, přikývl. "Není tady vůbec žádný soukromí." Zašeptala jsem k němu.
"To teda ne." Zasmál se.
Další dílek:) Tak co na to říkáte?
Vážně je to jen oddychovka.
Lots of love,
DwarfDreamy
ČTEŠ
Charmes underneath the mistletoe
Fanfiction#38 Povídka - 27.12.2015 Děj neovlivňující mini příběh z "Platonic Love" světa. Alternativní představa Vánoc s Jamesem a Charlie.